Otwieranie klapy za pomoca silownika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Witam ponownie. Ściągnąłem dzisiaj osłone zamka z klapy i przyjrzałem sie dokładnie całemu mechanizmowi zamykania i otwierania klapy. Doszedłem do wniosku, że jest możliwość zastosowania siłownika (ze sterowaniem na guzik w kabinie kierowcy) i pozostawienie zamka a tym samym otwieranie klapy za pomocą kluczyka. Szkoda tylko że nie mam mechanizmu z golfa 3 bo wtedy wogóle nie musiałbym otwierać klapy za pomocą guzika z kabiny kierowcy czy też kluczyka, wystarczałoby tylko mieć otwarte auto i zamek w klapie też byłby już otwarty. Może ktoś ma do sprzedania taki mechanizm? Jak nie znajde takiego to zamontuje zwykły. A tak na marginesie ile kabla kupić i jakie części do tego? Pozdrawiam
Brak pomysłu na podpis:)
Overmo pisze:Witam ponownie. Ściągnąłem dzisiaj osłone zamka z klapy i przyjrzałem sie dokładnie całemu mechanizmowi zamykania i otwierania klapy. Doszedłem do wniosku, że jest możliwość zastosowania siłownika (ze sterowaniem na guzik w kabinie kierowcy) i pozostawienie zamka a tym samym otwieranie klapy za pomocą kluczyka. Szkoda tylko że nie mam mechanizmu z golfa 3 bo wtedy wogóle nie musiałbym otwierać klapy za pomocą guzika z kabiny kierowcy czy też kluczyka, wystarczałoby tylko mieć otwarte auto i zamek w klapie też byłby już otwarty. Może ktoś ma do sprzedania taki mechanizm? Jak nie znajde takiego to zamontuje zwykły. A tak na marginesie ile kabla kupić i jakie części do tego? Pozdrawiam




BTW no to chyba jednak Ty nie rozumiesz do konca....
napisalem nad twoim postem DA sie, nie od mk3(po co rzezbic niepotrzebnie) tylko od mk2 mechanizm od wersji z fabrycznym centralnhym, DA sie, mam tak u siebie...
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
Tak jak napisal kolego da si ejak zalozysz oryginalny central od II a co do silownika nieorginalnego takiego jak ja mam i otiwerania klapy od srodka to nie wiem ja chcesz to zrobic z zamkiemOvermo pisze:Witam ponownie. Ściągnąłem dzisiaj osłone zamka z klapy i przyjrzałem sie dokładnie całemu mechanizmowi zamykania i otwierania klapy. Doszedłem do wniosku, że jest możliwość zastosowania siłownika (ze sterowaniem na guzik w kabinie kierowcy) i pozostawienie zamka a tym samym otwieranie klapy za pomocą kluczyka. Szkoda tylko że nie mam mechanizmu z golfa 3 bo wtedy wogóle nie musiałbym otwierać klapy za pomocą guzika z kabiny kierowcy czy też kluczyka, wystarczałoby tylko mieć otwarte auto i zamek w klapie też byłby już otwarty. Może ktoś ma do sprzedania taki mechanizm? Jak nie znajde takiego to zamontuje zwykły. A tak na marginesie ile kabla kupić i jakie części do tego? Pozdrawiam

sprecyzujmu: wystarczy mechanizm tylnego zamka i cegno od oryginalnego pneumata... sam silownik pneumatyczny spokojnie zastepujemy silownikiem elektrycznymWRHZ pisze:Tak jak napisal kolego da si ejak zalozysz oryginalny central od II a co do silownika nieorginalnego takiego jak ja mam i otiwerania klapy od srodka to nie wiem ja chcesz to zrobic z zamkiemOvermo pisze:Witam ponownie. Ściągnąłem dzisiaj osłone zamka z klapy i przyjrzałem sie dokładnie całemu mechanizmowi zamykania i otwierania klapy. Doszedłem do wniosku, że jest możliwość zastosowania siłownika (ze sterowaniem na guzik w kabinie kierowcy) i pozostawienie zamka a tym samym otwieranie klapy za pomocą kluczyka. Szkoda tylko że nie mam mechanizmu z golfa 3 bo wtedy wogóle nie musiałbym otwierać klapy za pomocą guzika z kabiny kierowcy czy też kluczyka, wystarczałoby tylko mieć otwarte auto i zamek w klapie też byłby już otwarty. Może ktoś ma do sprzedania taki mechanizm? Jak nie znajde takiego to zamontuje zwykły. A tak na marginesie ile kabla kupić i jakie części do tego? Pozdrawiam
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
Witam ponownie, dzięki za duże zainteresownie moim problemem. Jak uda mi sie kupić fabryczny centralny zamek do klapy to bede miał tak zrobione jak mi sie marzy, czyli po otwarciu auta bede miał też otwarty zamek w klapie. Jesli jednak nie uda mie sie takiego kupić zamontuje zwykły siłownik otwierany na guzik z kabiny kierowcy i zamontuje na cięgnie które jest normalnie ciągnięte podczas wciskania guzika na zamku. Tak więc bede mógł otwierać klape na 2 sposoby, z kabiny i normalnie zamkiem. Pozdrawiam
Brak pomysłu na podpis:)
Witam ponownie. W końcu zabieram się za zamontowanie siłownika w klapie bagażnika. Będę mógł otwierać klape na dwa sposoby, z guzika z wewnątrz kabiny i z pilota (posiadam centralny zamek i alarm z trzema kanałami transmisji). Połączę równolegle przycisk z alarmem. Rzecz w tym, że alarm podaje na zamek w tylnej klapie impuls masy a nie plus. Muszę więc na stałe doprowadzić plus do siłownika a minus będzie podawany z przycisku lub z alarmu. I tu mam pytanie, czy między guzikiem a alarmem powinienem zamontować diodę? Chodzi o to żę w momencie przyciśnięcia guzika "pójdzie" minus do siłownika i też do alramu, nie zepsuje go sobie w ten sposów? Pozdrawiam
Brak pomysłu na podpis:)
ja mam mk1 z tyłu w klapie mam zwykły siłownik i na desce tylko guziczek tak samo zrobione mam prawe drzwi też na siłowniku i guziczek na desce nie posiadam żadnych klamek ani wewnętrznych ani zewnętrznych czy a aucie czy na zewnątrz drzwi i klape otwieram elektrycznie i nie miałem nigdy problemów a do drzwi kierowcy potrzebujesz tylko moduł z alarmu z pilotem
Ok kupiłem guziczek, kabelek, przekaźnik 40A (mniejszego nie było). Jak to teraz wszystko połączyć od strony elektrycznej? Przypominam, ze będę miał możliwość otwierania klapa z pilota (z alarmu) i z guziczka w kabinie kierowcy, tak więc musze połączyć równolegle alarm z guzikiem. Wiem, że w celu zabezpieczenia alarmu (przy naciśnięciu guziczka) musze założyć diodę przy przekaźniku. Moje pytanie brzmi, co i jak mam połączyć? Pozdrawiamwojteks pisze:powinieneś zamontować przy alarmie przekaźnik z diodą (dioda równolegle do cewki przekaźnika sterowanej z alarmu aby zabezpieczyć alarm) aby podawać plus do siłownika w klapie a minus połączyć na stałe z masą.
wyjście alarmu może mieć za małą obciążalność dla siłownika.
Brak pomysłu na podpis:)
a moze tak mozna to polaczyc: ??Overmo pisze:Ok kupiłem guziczek, kabelek, przekaźnik 40A (mniejszego nie było). Jak to teraz wszystko połączyć od strony elektrycznej? Przypominam, ze będę miał możliwość otwierania klapa z pilota (z alarmu) i z guziczka w kabinie kierowcy, tak więc musze połączyć równolegle alarm z guzikiem. Wiem, że w celu zabezpieczenia alarmu (przy naciśnięciu guziczka) musze założyć diodę przy przekaźniku. Moje pytanie brzmi, co i jak mam połączyć? Pozdrawiamwojteks pisze:powinieneś zamontować przy alarmie przekaźnik z diodą (dioda równolegle do cewki przekaźnika sterowanej z alarmu aby zabezpieczyć alarm) aby podawać plus do siłownika w klapie a minus połączyć na stałe z masą.
wyjście alarmu może mieć za małą obciążalność dla siłownika.
co jest lepsze drut czy linka do przeciagania w klapie??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 79 gości