Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								specWROC							
- (()())G.O.L.F.(()())
  
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: specWROC » pt gru 22, 2006 18:07
			
			
			
			
			Witam;D
mam golfera mk2 jak w topicu;) od jakiegoś czasu jak podniose maske to czuć zapach ropy..sprawdziłem wszystkie wężyki są szczelne, na pompie wtryskowej wszystko jest suche ale jak włoże palec pod pompe w tę okrągłą dziure zaznaczoną czerwoną strzałką to jest takie wilgotne od ropy...i za pompą przy bloku silnika widać takie mokre....co to może być????
...mam nadzieje że to nie wtryski bo i tak nie mam kasy żeby wymienić....
wilgotny jest blok również w miejscu zaznaczonym żółtą strzałką:(
dzięki za pomoc;)

 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								vw_vandal							
- Forum Master
  
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vw_vandal » sob gru 23, 2006 10:46
			
			
			
			
			specWROC, co tu można poradzić umyj silnik i pompe w tym miejscu, póżniej rozgrzej auto i gazuj zobacz skąd bierze się wyciek. Najważniejsze jest namierzenie wycieku 

 
			
									
									
		
		
				[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								specWROC							
- (()())G.O.L.F.(()())
  
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: specWROC » sob gru 23, 2006 20:22
			
			
			
			
			kurde mam nadzieje ze to nic groźnego:)
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Michall
- Mały gagatek
  
- Posty: 53
- Rejestracja: pt paź 20, 2006 21:13
- Lokalizacja: Kielce
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Michall » sob gru 23, 2006 20:36
			
			
			
			
			miałem identyczną sytuacje w poprzednim Golfie TD. pod tym małym dekielkiem co wskazuje go czerwona strzałka  jest jakiś mały oring czy jakiś uszczelniacz i on mi zrzesiał i się tam pociło ropą. Pompiarz zmienił mi to i było wszystko OK.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								specWROC							
- (()())G.O.L.F.(()())
  
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: specWROC » sob gru 23, 2006 20:55
			
			
			
			
			Michall pisze:miałem identyczną sytuacje w poprzednim Golfie TD. pod tym małym dekielkiem co wskazuje go czerwona strzałka  jest jakiś mały oring czy jakiś uszczelniacz i on mi zrzesiał i się tam pociło ropą. Pompiarz zmienił mi to i było wszystko OK.
no właśnie mi się tam poci ropą i tam gdzie pokazalem czerwoną strzałką to jest taka dziura jak się od dołu pompy złapie i jak się złapie też od dołu bliżej pompy zaworów to jest tam taka druga dziura i też się poci...ile cię to kosztowało??
jutro zrobie fotencje od dołu jak się oczywiście da i zarzuce na forum:D 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Michall
- Mały gagatek
  
- Posty: 53
- Rejestracja: pt paź 20, 2006 21:13
- Lokalizacja: Kielce
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Michall » sob gru 23, 2006 21:07
			
			
			
			
			JA u siebie robiłem to z czym ty masz problem i lała mi u gury na tej ośce co wchodzi w pompę co dodajesz gazu. Za wyjęcie włożenie pompy wymienienie tych oringów i przeczyszczenie oraz ustawienie zapłaciłem 180zł. I pużniej żadnego wycieku
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								specWROC							
- (()())G.O.L.F.(()())
  
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: specWROC » sob gru 23, 2006 21:55
			
			
			
			
			Michall pisze:JA u siebie robiłem to z czym ty masz problem i lała mi u gury na tej ośce co wchodzi w pompę co dodajesz gazu. Za wyjęcie włożenie pompy wymienienie tych oringów i przeczyszczenie oraz ustawienie zapłaciłem 180zł. I pużniej żadnego wycieku
a miales jakies problemy przez to np.. gorsze zapalanie z rana czy cos...bo u mnie tak z rana telepie przez chwilke...przy odpalaniu na zimnym 
[ Dodano: 23 Gru 2006 20:59 ]
mam nadzieje ze moge z tym troszke pojeździć;P
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Michall
- Mały gagatek
  
- Posty: 53
- Rejestracja: pt paź 20, 2006 21:13
- Lokalizacja: Kielce
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Michall » sob gru 23, 2006 22:03
			
			
			
			
			Powiem ci że raczej nie było problemów. jak go kupiłem w Austri przxyjechałem i takie coś się zaczeło robić odrazu to naprwiłem i jeżdziłem przez dwa lata i się nic pużniej z pompą nie działo
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								specWROC							
- (()())G.O.L.F.(()())
  
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: specWROC » sob gru 23, 2006 22:11
			
			
			
			
			no bede musial cos pomyslec z ta pompa:(
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								hanti							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
- Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: hanti » sob gru 23, 2006 22:40
			
			
			
			
			A u siebie robiłem to z czym ty masz problem i lała mi u gury na tej ośce co wchodzi w pompę co dodajesz gazu. Za wyjęcie włożenie pompy wymienienie tych oringów i przeczyszczenie oraz ustawienie zapłaciłem 180zł. I pużniej żadnego wycieku
 !!!! wymiana oringu na tej ośce bez wyciągania pompy zajmuje około 15-40 minut w zależności od pompy a cena faaajna

 - Jedyna taka  taksówka !!!!!!
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								specWROC							
- (()())G.O.L.F.(()())
  
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: specWROC » ndz gru 24, 2006 00:53
			
			
			
			
			wypatrzyłem jakby nieszczelność była z tego miejsca..
 
hanti gdzie szukac jakiejs fotoporady jak wymienić ten konkretny oring??
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								hanti							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
- Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: hanti » ndz gru 24, 2006 09:09
			
			
			
			
			specWROC pisze:hanti gdzie szukac jakiejs fotoporady jak wymienić ten konkretny oring??
jeśli chodzi o oring na ośce przepustnicy to nie pamiętam żebym widział jakąś fotoporadę. Z tego co pokazałeś na fotce to u ciebie  nie cieknie z tego oringa tylko uszczelki między pompą a głowicą pompy, a ja niestety tego nie robiłem więc nie wiem.
Ojciec KremitaDWR ma w sobótce zakład zajmujący się pompami do diesla pogadaj z nim - robią dobrze pompy (4 razy u nich byłem)

 - Jedyna taka  taksówka !!!!!!
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								specWROC							
- (()())G.O.L.F.(()())
  
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: specWROC » wt gru 26, 2006 02:21
			
			
			
			
			a może jakiś człowiek dobrej woli opisać do czego służą te śrubki a szczególnie ta co ma czarną gumke pod główką;)(oczywiście za punkta;)

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								hanti							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
- Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: hanti » wt gru 26, 2006 09:41
			
			
			
			
			ja tu na pierwszym planie widzę śruby od mechanizmu przyśpieszacza obrotów pompa typu 068 130 081 (zmienia kąt wtrysku i zwiększa obroty )
			
									
									
		
		
				
 - Jedyna taka  taksówka !!!!!!
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości