Climatronic z mk4 do mk2-swap.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- toudi
- Forum Master
- Posty: 1493
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
- Lokalizacja: dabrowa gornicza
- Kontakt:
Climatronic z mk4 do mk2-swap.
radekrp90, wierz mi ze ludzie montowali stare .Jak wyciagli tak wstawili. Aby na sztuke bylo
[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]
Climatronic z mk4 do mk2-swap.
Wiem, ale oszczędności tych 50-100 PLN nie potrafię pojąć. Sam się dałem raz namówić (nie neguję teorii fachowca, że oryginał jest lepszy niż zamiennik ale mój już miał dość - zbyt długo układ był otwarty) na robotę układu (naprawa kompresora) bez wymiany osuszacza i wytrzymało to tydzień może dwa
To, że "wszyscy" tak robią nie znaczy, że to dobrze
To, że "wszyscy" tak robią nie znaczy, że to dobrze
________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Climatronic z mk4 do mk2-swap.
w zeszłym tygodniu montowałem zamiennik i ... na 99% będzie nieszczelność bo rurka nie wchodziła idealnie tak jak wchodzi przy oryginale, więc popieram teorię fachowcaradekrp90 pisze:Sam się dałem raz namówić (nie neguję teorii fachowca, że oryginał jest lepszy niż zamiennik
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Climatronic z mk4 do mk2-swap.
Lepszy pod względem jakości filtracji. Obecnie zamontowany nie sprawiał problemów (połączenia gwintowane nie wciskane więc może to robi różnicę). Nie mówię też tutaj o chińskich zamiennikach tylko jakiegoś Valeo czy innego Nissens'a.
________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Climatronic z mk4 do mk2-swap.
Witam wszystkich
Przymierzam się do montażu climatronika z golfa 4 do golfa 2 jak ktoś ma jakieś schematy climatronika i mógł by mi podesłać na meila Lukasz_w4@wp.pl będę bardzo wdzięczny
Dziękuje
Pozdr
Przymierzam się do montażu climatronika z golfa 4 do golfa 2 jak ktoś ma jakieś schematy climatronika i mógł by mi podesłać na meila Lukasz_w4@wp.pl będę bardzo wdzięczny
Dziękuje
Pozdr
- mskostek
- Użytkownik
- Posty: 295
- Rejestracja: czw mar 23, 2006 19:17
- Lokalizacja: Marki
- Auto: Golf II
- Silnik: 1.9
Climatronic z mk4 do mk2-swap.
Witam.
Mam już praktycznie wszystko podpięte ale brakuje mi predkosci obrotowej silnika. Skąd wziąść sygnał w 1.9TDI AFN golf 3 ? Do tego nie mam pojecia gdzie podpiąć kabelek niebieski z czerwonym paskiem z pinu 3 wtyczki 12 pinowej
Mam już praktycznie wszystko podpięte ale brakuje mi predkosci obrotowej silnika. Skąd wziąść sygnał w 1.9TDI AFN golf 3 ? Do tego nie mam pojecia gdzie podpiąć kabelek niebieski z czerwonym paskiem z pinu 3 wtyczki 12 pinowej
Climatronic z mk4 do mk2-swap.
Z alternatora nie da sie ?
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Climatronic z mk4 do mk2-swap.
Z sterownika EDC. W AFN na 99% pin 2-gi. Sygnał alternatora nie będzie zrozumiały dla Climatronic'a z golfa Mk4 pomijając, że alternator z TDI nie ma takiego sygnału.
________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
- mskostek
- Użytkownik
- Posty: 295
- Rejestracja: czw mar 23, 2006 19:17
- Lokalizacja: Marki
- Auto: Golf II
- Silnik: 1.9
Climatronic z mk4 do mk2-swap.
Dzieki wielkie . Jedno już mamy . Teraz jeszcze ten kabelek z pinu 12/3 . Jest to wtyczka od starownika klimy
Climatronic z mk4 do mk2-swap.
To jest sygnał do ECU, że klima chodzi
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Climatronic z mk4 do mk2-swap.
To jest sygnał do ECU, że klima chodzi
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
- mskostek
- Użytkownik
- Posty: 295
- Rejestracja: czw mar 23, 2006 19:17
- Lokalizacja: Marki
- Auto: Golf II
- Silnik: 1.9
Climatronic z mk4 do mk2-swap.
To jeszcze powiedz do w ktory pin go wpiąć do kompa 1.9 tdi AFN golf 3
Climatronic z mk4 do mk2-swap.
w tym co ja mam nie widzę tego
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Climatronic z mk4 do mk2-swap.
Pin 28 - sygnał rozłączenia kompresora (kick-down)
Pin 37 - sygnał z przełącznika termicznego klimatyzacji (manualna) lub sterownika Climatronic [informacja o pracy układu]
Sprawdzę jednak jeszcze później dokładnie.
Pin 37 - sygnał z przełącznika termicznego klimatyzacji (manualna) lub sterownika Climatronic [informacja o pracy układu]
Sprawdzę jednak jeszcze później dokładnie.
________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości