 Wszystko zalezy od programu. A co do spalania wszystko zalezy od twojej prawej nogi.
 Wszystko zalezy od programu. A co do spalania wszystko zalezy od twojej prawej nogi.216 vs chip - ALH
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- 
				KLICHO
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 668
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: 216 vs chip - ALH
Musi nie musi  Wszystko zalezy od programu. A co do spalania wszystko zalezy od twojej prawej nogi.
 Wszystko zalezy od programu. A co do spalania wszystko zalezy od twojej prawej nogi.
			
									
									 Wszystko zalezy od programu. A co do spalania wszystko zalezy od twojej prawej nogi.
 Wszystko zalezy od programu. A co do spalania wszystko zalezy od twojej prawej nogi.216 vs chip - ALH
No oczywiscie chodzi mi o ta sama jazde co na serii - Teraz spala mi 5.5 litra na 100km. Po wtryskach 0.216 i chipie ile moze wynosic spalanie mniej wiecej ?KLICHO pisze: A co do spalania wszystko zalezy od twojej prawej nogi.
- 
				KLICHO
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 668
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
216 vs chip - ALH
Maciek nie jesteśmy wróżkami silnik silnikowi nie równy tuner tunerowi nie równy. Kierowca kierowcy nie równy i ich styl jazdy. Widzę że masz duże dylematy może lepiej nic nie zmieniaj u siebie.
			
									
									Re: 216 vs chip - ALH
KLICHO  
 
Rozważania dylematy... chłopie kupuj wtryski jedź na program i nie marudź. Przy takim samym stylu jazdy spalanie nie powinno wzrosnąć, czasami nawet trochę maleje
			
									
									 
 Rozważania dylematy... chłopie kupuj wtryski jedź na program i nie marudź. Przy takim samym stylu jazdy spalanie nie powinno wzrosnąć, czasami nawet trochę maleje
- 
				KLICHO
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 668
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
216 vs chip - ALH
Ja rozumiem że każdy zielony i się pyta ale już dawno każdy powiedział dosłownie co i jak a tu nadal pytanie o to samo.
			
									
									216 vs chip - ALH
Kupuj rób program i ciesz sie mocą 
			
									
									
ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft ->  162,5KM/344,2Nm 
						
- 
				tomek08
- Forum Master 
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
216 vs chip - ALH
Witam, kolego pytasz o spalanie, to jak napisze tak, po zmianie na 0,216 i programie, spalanie spadło o około 0,5l/100km, po zmianie pompy na 11tkę, o kolejne 0,2l/100km, a jeszcze nie było to wszystko strojone pod pompę 11cie.  
 
Pozdrawiam.
			
									
									 
 Pozdrawiam.
Tomek
						216 vs chip - ALH
No wiec mam zrobiony program i wtryski 216. Wypluło 151km i max moment 328 Nm. Dobrze wyglada wykres ?

			
									
									
Re: 216 vs chip - ALH
Moment procentowo podniesiony do góry bez zmiany przebiegu.
					Ostatnio zmieniony śr lip 13, 2016 10:59 przez jarol2002, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250
						Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250
Re: 216 vs chip - ALH
Moment procentowo podniesiony do góry bez zmiany przebiegu.
					Ostatnio zmieniony śr lip 13, 2016 11:00 przez jarol2002, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250
						Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250
216 vs chip - ALH
Czyli co, ze moglo byc lepiej czy cos masz na mysli ? To jest ALH i sa tylko wtryski 216 i chip - reszta bez zadnych zmian. Program mial byc tez bezpieczny, wiec cisnienie na turbince jest 1,15 - moze dlatego wykres nie idzie caly czas w gore ?Osoba, ktora robila mi program mowila, ze starala sie plasko zrobic moment.
			
									
									216 vs chip - ALH
Witam, nie chciałem tworzyć nowego tematu bo moja sprawa jest podobna.
Chce zmienić wtryski na 216 + program. Byłem na hamowni na wstępne pomiary i problem polega na tym
że moje turbo robi takie fale na wykresie normalnie szok. Trzeba wymienić turbo doradzono mi wymienić
ze 130Konnego i tu jest moje pytanie czy radzicie bym kupił z Golfa 130KM turbo ?
Chodź przyznam że mam wątpliwości czy te turba dobre bo przebiegi tych samochodów
na dzień dzisiejszy są duże, i nachodzą mnie też pytania czy nie lepiej kupić z innego auta, młodszego
i mniejszym przebiegu ? I tu nasuwa się kolejne pytanie z czego będzie pasowało ?
Golf IV 1.9TDI ALH 90KM
			
									
									Chce zmienić wtryski na 216 + program. Byłem na hamowni na wstępne pomiary i problem polega na tym
że moje turbo robi takie fale na wykresie normalnie szok. Trzeba wymienić turbo doradzono mi wymienić
ze 130Konnego i tu jest moje pytanie czy radzicie bym kupił z Golfa 130KM turbo ?
Chodź przyznam że mam wątpliwości czy te turba dobre bo przebiegi tych samochodów
na dzień dzisiejszy są duże, i nachodzą mnie też pytania czy nie lepiej kupić z innego auta, młodszego
i mniejszym przebiegu ? I tu nasuwa się kolejne pytanie z czego będzie pasowało ?
Golf IV 1.9TDI ALH 90KM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości

