jak dla mnie zaciski z mk4 to niepotrzebne wydawanie pieniedzy, nie sa tak rewelacyjne, bo co aluminium, bo bede mial zaciski w mk2 z mk4 

 ? robilem zaciski w pasku i a4, oski pordzewiale strasznie, trzeba bylo je pozadnie zeszlifowac i zalozyc duzo wiekszy oring zebi niecieklo, w kliklunastoletnich aluminiowych zaciskach w odpowietrzniku gwint wychodzi razem z odpowietrznikiem, wiem bo ostatnio w obydwu zaciskach w mk4 to przerabialem, dodatkowo trzeba przewody kombinowac, taki sam mechanizm recznego jak w mk4 jest w mk3 z ta roznica ze niesa aluminiowe, najlepsze zaciski jakie robilem i juz 3 lata jezdze sa w mk2 ,passat b3, reczny niejest bezposrednio na osce, wychodzi pod innym katem, samo ramie recznego bylo pordzewiale strasznie, nieszlo ruszyc wogole recznego, oring uszczelniajacy jest w innym miejscu, i niczym tam by zardzewialo to niewiem ile jeszcze lat by musialo minac,po wyczyszczeniu i zlozeniu od nowa wszystko hamuje jak nalezy juz 3 rok, takze jak dla mnie miec zaciski z mk4 w mk2 dla samego faktu posiadania to  
