Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
krystek007
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 184
- Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Post
autor: krystek007 » śr wrz 06, 2006 14:20
Witam, nadal mam problem z mocą opisany tu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... trata+mocy
postanowiłem zmienić filtr paliwa, silnik 1Z i wersja filtra wkrecana - taką kupiłem, starą wykręcam...ale widzę że paliwko jest w środku, jak nakręcę nowy to wnioskuję że jakoś trzeba wcześniej napełnić nowy filtr paliwem??? jeśli tak to jak? nie mam pod ręka w buteleczce zapasu ON'a
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
może ktoś wie jak wymienić filtr bezpiecznie, żeby nie zapowietrzyć układu???
-
bercik2
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 97
- Rejestracja: pn lis 21, 2005 23:06
- Lokalizacja: Połaniec
-
Kontakt:
Post
autor: bercik2 » śr wrz 06, 2006 14:47
witam
wszystkie wskazówki znajdziesz tu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=10827 , ja u siebie nie zalewam filtra odpalam silik czekam aż zgaśnie i wtedy pedał gazu w podłoge i odpala bo wtedy sie odpowietrza (jak wciśniesz pedał gazu na maxa)
jak by nie było będzie bardzo miło :P
-
Adamm
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » śr wrz 06, 2006 14:57
dokladnie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
wystarczy czasem troche poszukac
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
krystek007
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 184
- Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Post
autor: krystek007 » śr wrz 06, 2006 15:19
Ups sorki i dzieki za pomoc . Jeszcze pytanie jak silnik zgasnie wciskam pedał gazu na maxa i jak długo mam trzymac wcisniety ? i czy potem jak odpalę drugi raz to poczekać jeszcze czy nie zgaśnie?
Pozdrawiam.
-
matiix
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 24
- Rejestracja: wt wrz 05, 2006 23:17
- Lokalizacja: kutno
Post
autor: matiix » śr wrz 06, 2006 15:26
witam tez wymienialem filt paliwa podlaczylem nowy zapalilem autko po chwili silnik zgasl ale pokrecilem troche i zapalilo i jest oki!
-
krystek007
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 184
- Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Post
autor: krystek007 » śr wrz 06, 2006 15:33
ok. dzięki
[ Dodano: 06 Wrz 2006 16:14 ]
Filtr zmieniłem, zdziwilo mnie tylko, że nowy jest znacznie dłuższy od starego :-/ i ledwo zmiescił się w stare miejsce, chcialem sprawdzić firmę, ale nigdzie takowej nie ma, pudelko bez napisów, filtr również, mam nadzieję, że nie jakas kicha bo dałem za niego 55zł, ciekawę czy bedzie jakaś poprawa w jeździe
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pozdrawiam.
-
matiix
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 24
- Rejestracja: wt wrz 05, 2006 23:17
- Lokalizacja: kutno
Post
autor: matiix » śr wrz 06, 2006 16:37
nastepnym razem kup filtr renomowanej firmy np: bosch ja taki kupilem i wcale nie byl az tak drogi dalem za niego 50zl. pozdrawiam!
-
krystek007
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 184
- Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Post
autor: krystek007 » śr wrz 06, 2006 18:29
Czy złej jakości filtr może byc powodem tego że auto mi teraz nie chce zapalić???? zrobiłem jak pisaliście, ale auta juz ie zapaliłem, męczyłem go godzinę!!! widzę pęcherzyki powietrza w przewodach paliwowych, czyli stało się to czego chciałem uniknąć, jak odpowietrzyć to cholerstwo teraz???
Pozdrawiam.
-
bercik2
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 97
- Rejestracja: pn lis 21, 2005 23:06
- Lokalizacja: Połaniec
-
Kontakt:
Post
autor: bercik2 » śr wrz 06, 2006 20:41
poskręcaj wszystkie objemki dobrze bo może tam ciągnąć powietrze , wciśnij pedał gazu do oporu i kręć rozrusznikiem aż zapali
jak by nie było będzie bardzo miło :P
-
Arczi
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 350
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 21:09
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
-
Kontakt:
Post
autor: Arczi » śr wrz 06, 2006 21:37
a moze masz ten zaworek na filtrze uszkodzony i przepuszcza powietrze
-
krystek007
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 184
- Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Post
autor: krystek007 » śr wrz 06, 2006 22:14
Juz zapalił...po długim...kręceniu, nadal widzę powietrze w przwodzie, ale... nie słyszę aby źle pracował, więc... Dzieki za szybką odpowiedź, byłem w stresei
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pozdrawiam.
-
Adamm
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » śr wrz 06, 2006 23:29
nastepnym razem mozesz kupic filtr Knechta ja mam taki paliwa oleju i powietrza
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
i bodajze przeciwpylkowy
co do wciskania pedalu gazu podczas uruchamiania to wedlug mnie w TDI nic to ie daje bo tam pompa jest sterowana elektronicznie a nie linka
PS skromnie dodam ze fotoporada jest moja
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
krystek007
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 184
- Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Post
autor: krystek007 » czw wrz 07, 2006 08:37
Aaa widzę Adamm, dobra robota z tym tutorialem
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ja akurat miałem łatwiej bo tylko spodnią część wykręciłem, u mnie góra z wężykami zostaje nie ruszana, więc powietrze w przewodzie napewno jest nie od tego, a czy jesli wszystko jest szczelne, to układ się odpowietrzy sam po pewnym czasie???
Pozdrawiam.
-
bercik2
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 97
- Rejestracja: pn lis 21, 2005 23:06
- Lokalizacja: Połaniec
-
Kontakt:
Post
autor: bercik2 » czw wrz 07, 2006 21:43
układ sie powinien sam odpowietrzyż ale skoro masz pęcheże w wężykach to coś musi być nie tak pewnie rano nie będzie chciał palić ale zobaczysz niewiem dokładnie jak to jest w TDI ale powietrza na wolnych obrotach tam nie powinno być
jak by nie było będzie bardzo miło :P
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości