 . Szukałem podobnych tematów z moim problemem,ale bez rezultatu(być może przeoczyłem-jeśli tak,to serdecznie przepraszam). Mój problem dotyczy notorycznego uciekania płynu chłodniczego przez korek zbiornika wyrównawczego. Zauważyłem, że jadąc moim MK2 tak do 100km/h płyn praktycznie nie ucieka, dopiero przy ostrzejszej jeździe powyżej setki płyn zaczyna uciekać. Nie są to duże ilości, ale spod auta widać, że kapie. Dodam, że wczoraj zmieniłem termostat i jest jeszcze gorzej, tzn. grzeje mi się powyżej połowy wskaźnika, wentylator nie załącza się!! Dziś założę oryginalny termostat spowrotem i zaleję płyn zimowy,a letni spuszczę. I przechodzę do sedna sprawy: co może być powodem tego uciekania płynu? Proszę pomóżcie, bo nie daje mi to spać już od miesiąca. Olej w silniku w normie, poziom jego się nie podwyższa. Po dłuższej trasie górna rura gorąca, dolna lekko ciepła. Mój silnik to 1.6 TD z intercoolerem, rocznik 1990. Dzięki za pomoc i pozdrawiam!
 . Szukałem podobnych tematów z moim problemem,ale bez rezultatu(być może przeoczyłem-jeśli tak,to serdecznie przepraszam). Mój problem dotyczy notorycznego uciekania płynu chłodniczego przez korek zbiornika wyrównawczego. Zauważyłem, że jadąc moim MK2 tak do 100km/h płyn praktycznie nie ucieka, dopiero przy ostrzejszej jeździe powyżej setki płyn zaczyna uciekać. Nie są to duże ilości, ale spod auta widać, że kapie. Dodam, że wczoraj zmieniłem termostat i jest jeszcze gorzej, tzn. grzeje mi się powyżej połowy wskaźnika, wentylator nie załącza się!! Dziś założę oryginalny termostat spowrotem i zaleję płyn zimowy,a letni spuszczę. I przechodzę do sedna sprawy: co może być powodem tego uciekania płynu? Proszę pomóżcie, bo nie daje mi to spać już od miesiąca. Olej w silniku w normie, poziom jego się nie podwyższa. Po dłuższej trasie górna rura gorąca, dolna lekko ciepła. Mój silnik to 1.6 TD z intercoolerem, rocznik 1990. Dzięki za pomoc i pozdrawiam!Ucieka płyn chłodniczy przez korek - MK2 1.6TDic.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Ucieka płyn chłodniczy przez korek - MK2 1.6TDic.
Witajcie. Jestem nowy tutaj  . Szukałem podobnych tematów z moim problemem,ale bez rezultatu(być może przeoczyłem-jeśli tak,to serdecznie przepraszam). Mój problem dotyczy notorycznego uciekania płynu chłodniczego przez korek zbiornika wyrównawczego. Zauważyłem, że jadąc moim MK2 tak do 100km/h płyn praktycznie nie ucieka, dopiero przy ostrzejszej jeździe powyżej setki płyn zaczyna uciekać. Nie są to duże ilości, ale spod auta widać, że kapie. Dodam, że wczoraj zmieniłem termostat i jest jeszcze gorzej, tzn. grzeje mi się powyżej połowy wskaźnika, wentylator nie załącza się!! Dziś założę oryginalny termostat spowrotem i zaleję płyn zimowy,a letni spuszczę. I przechodzę do sedna sprawy: co może być powodem tego uciekania płynu? Proszę pomóżcie, bo nie daje mi to spać już od miesiąca. Olej w silniku w normie, poziom jego się nie podwyższa. Po dłuższej trasie górna rura gorąca, dolna lekko ciepła. Mój silnik to 1.6 TD z intercoolerem, rocznik 1990. Dzięki za pomoc i pozdrawiam!
 . Szukałem podobnych tematów z moim problemem,ale bez rezultatu(być może przeoczyłem-jeśli tak,to serdecznie przepraszam). Mój problem dotyczy notorycznego uciekania płynu chłodniczego przez korek zbiornika wyrównawczego. Zauważyłem, że jadąc moim MK2 tak do 100km/h płyn praktycznie nie ucieka, dopiero przy ostrzejszej jeździe powyżej setki płyn zaczyna uciekać. Nie są to duże ilości, ale spod auta widać, że kapie. Dodam, że wczoraj zmieniłem termostat i jest jeszcze gorzej, tzn. grzeje mi się powyżej połowy wskaźnika, wentylator nie załącza się!! Dziś założę oryginalny termostat spowrotem i zaleję płyn zimowy,a letni spuszczę. I przechodzę do sedna sprawy: co może być powodem tego uciekania płynu? Proszę pomóżcie, bo nie daje mi to spać już od miesiąca. Olej w silniku w normie, poziom jego się nie podwyższa. Po dłuższej trasie górna rura gorąca, dolna lekko ciepła. Mój silnik to 1.6 TD z intercoolerem, rocznik 1990. Dzięki za pomoc i pozdrawiam!
			
									
									 . Szukałem podobnych tematów z moim problemem,ale bez rezultatu(być może przeoczyłem-jeśli tak,to serdecznie przepraszam). Mój problem dotyczy notorycznego uciekania płynu chłodniczego przez korek zbiornika wyrównawczego. Zauważyłem, że jadąc moim MK2 tak do 100km/h płyn praktycznie nie ucieka, dopiero przy ostrzejszej jeździe powyżej setki płyn zaczyna uciekać. Nie są to duże ilości, ale spod auta widać, że kapie. Dodam, że wczoraj zmieniłem termostat i jest jeszcze gorzej, tzn. grzeje mi się powyżej połowy wskaźnika, wentylator nie załącza się!! Dziś założę oryginalny termostat spowrotem i zaleję płyn zimowy,a letni spuszczę. I przechodzę do sedna sprawy: co może być powodem tego uciekania płynu? Proszę pomóżcie, bo nie daje mi to spać już od miesiąca. Olej w silniku w normie, poziom jego się nie podwyższa. Po dłuższej trasie górna rura gorąca, dolna lekko ciepła. Mój silnik to 1.6 TD z intercoolerem, rocznik 1990. Dzięki za pomoc i pozdrawiam!
 . Szukałem podobnych tematów z moim problemem,ale bez rezultatu(być może przeoczyłem-jeśli tak,to serdecznie przepraszam). Mój problem dotyczy notorycznego uciekania płynu chłodniczego przez korek zbiornika wyrównawczego. Zauważyłem, że jadąc moim MK2 tak do 100km/h płyn praktycznie nie ucieka, dopiero przy ostrzejszej jeździe powyżej setki płyn zaczyna uciekać. Nie są to duże ilości, ale spod auta widać, że kapie. Dodam, że wczoraj zmieniłem termostat i jest jeszcze gorzej, tzn. grzeje mi się powyżej połowy wskaźnika, wentylator nie załącza się!! Dziś założę oryginalny termostat spowrotem i zaleję płyn zimowy,a letni spuszczę. I przechodzę do sedna sprawy: co może być powodem tego uciekania płynu? Proszę pomóżcie, bo nie daje mi to spać już od miesiąca. Olej w silniku w normie, poziom jego się nie podwyższa. Po dłuższej trasie górna rura gorąca, dolna lekko ciepła. Mój silnik to 1.6 TD z intercoolerem, rocznik 1990. Dzięki za pomoc i pozdrawiam!Ucieka płyn chłodniczy przez korek - MK2 1.6TDic.
Sprawdź drożność chłodnicy a szczególnie króćca odpowietrzającego/przelewowego. 
Czy w płynie są plamki oleju? Płyn nie śmierdzi spalinami.?
Skoro po dłuższej jeździe dolny wąż tylko lekko ciepły tzn że termostat się nie otwiera , przez co temowłącznik wentylatora nie ma odpowiedniej temp żeby załączyć wentylator.
Podmień również korek zbiorniczka wyrównawczego.
			
									
									Czy w płynie są plamki oleju? Płyn nie śmierdzi spalinami.?
Skoro po dłuższej jeździe dolny wąż tylko lekko ciepły tzn że termostat się nie otwiera , przez co temowłącznik wentylatora nie ma odpowiedniej temp żeby załączyć wentylator.
Podmień również korek zbiorniczka wyrównawczego.
Ucieka płyn chłodniczy przez korek - MK2 1.6TDic.
Chłodnica jest od dołu suchutka. Obecny płyn to mieszanina letniego z wodą, nie zauważyłem tłustych plamek. Płyn śmierdzi płynem, smrodku spalin nie zaobserwowałem. Dzięki za rady, jadę jutro na szrot i zakupię korek. Zobaczę, czy po podmianie termostatu na ten,co był wcześniej, nie będzie się tak grzał masakrycznie. Dzięki za pomoc póki co. A chłodnicę sprawdzę przy okazji zmiany termostatu. Jeśli to się przyda, to mam zbiorniczek, w którym jest podpięta kostka.
			
									
									Ucieka płyn chłodniczy przez korek - MK2 1.6TDic.
moim zdaniem UPG jak nic.
			
									
									Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
						Ucieka płyn chłodniczy przez korek - MK2 1.6TDic.
A co to jest te UPG? Przepraszam, ale nie rozumiem - jestem póki co laikiem 
			
									
									
Ucieka płyn chłodniczy przez korek - MK2 1.6TDic.
Uszczelka Pod Glowicą
			
									
									Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
						Ucieka płyn chłodniczy przez korek - MK2 1.6TDic.
No to świetnie... Opłaca się to robić? Koszta jakie są mniej więcej?
			
									
									Ucieka płyn chłodniczy przez korek - MK2 1.6TDic.
hmm. Wiesz ja ostatno robilem to w swoim sharanie 1.9 tdi PD i kosztowalo mnie to niecale 200 zl- uszczelka 100 i sruby 65 zl. Glowicy nie musialem planowac.
			
									
									Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
						Ucieka płyn chłodniczy przez korek - MK2 1.6TDic.
Jeśli byłyby to takie koszta, to jestem w stanie to zrobić. Ale jeśli to będzie rząd kilkuset złotych, to nie wiem,czy nie pogonić wozu... 
			
									
									
Ucieka płyn chłodniczy przez korek - MK2 1.6TDic.
Chciałbym jeszcze dodać, iż po osiągnięciu temperatury 90 stopni, termostat się nie otwiera. Co z tym fantem uczynić?
			
									
									- Michał_1977
- _ 
- Posty: 14310
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
 Golf mk5 (BKD)
 Audi A3 8L (ASZ)
 Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
- Kontakt:
Ucieka płyn chłodniczy przez korek - MK2 1.6TDic.
Jak francuski to nic dziwnego.Załóż WAHLER'a.Jojo_2007 pisze:wczoraj zmieniłem termostat i jest jeszcze gorzej
Zanim ruszysz UPG,sprawdź,czy wężykiem przelewowym leje się płyn do zbiorniczka.Jeśli nie,to masz przyczynę-zatkany przelew i efekt jest jaki jest.
Może się otwiera,tylko pompa wodna padła.Mogły się wyłamać niektóre łopatki lub wirnik ślizga się po wałku i słabo pompuje płyn,a tym samym płyn będzie słabo przelewał się do zbiorniczka lub słabo.Jojo_2007 pisze:Chciałbym jeszcze dodać, iż po osiągnięciu temperatury 90 stopni, termostat się nie otwiera.
Ucieka płyn chłodniczy przez korek - MK2 1.6TDic.
Termostat mam org. WAHLER  Jutro sprawdzę to, co Pan wyżej podał. Dziękuję za odpowiedzi, będę relacjonował na bieżąco
 Jutro sprawdzę to, co Pan wyżej podał. Dziękuję za odpowiedzi, będę relacjonował na bieżąco 
			
									
									 Jutro sprawdzę to, co Pan wyżej podał. Dziękuję za odpowiedzi, będę relacjonował na bieżąco
 Jutro sprawdzę to, co Pan wyżej podał. Dziękuję za odpowiedzi, będę relacjonował na bieżąco 
Ucieka płyn chłodniczy przez korek - MK2 1.6TDic.
Z ciekawości sprawdziłem ten przewód i jest tak: w zbiorniczku bulgocze, ale tak leniwie. Wężyk wygląda dość staro, pokuszę się o jego zmianę w najbliższym czasie. Szkoda, że nie wiem, ile czasu temu była pompa wody zmieniana...
			
									
									Ucieka płyn chłodniczy przez korek - MK2 1.6TDic.
bulgocze z dolu czy poprostu leci z gory jakims krućcem plyn i sobie tak chlupie? Sprawdz czy bulgocze bardziej jak ktos w kabienie bedzie wciskal gaz mocno w podloge na kilka sekund.
			
									
									Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości







 
  + Climatronic
 + Climatronic  + grzane skóry i inne wodotryski
  + grzane skóry i inne wodotryski  
 