 czytałem że pierwszej kolejności powinno się zmienić chłodnice oleju na większą i wywalić ją na przód jak w przypadku ICS
  czytałem że pierwszej kolejności powinno się zmienić chłodnice oleju na większą i wywalić ją na przód jak w przypadku ICS 
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
 czytałem że pierwszej kolejności powinno się zmienić chłodnice oleju na większą i wywalić ją na przód jak w przypadku ICS
  czytałem że pierwszej kolejności powinno się zmienić chłodnice oleju na większą i wywalić ją na przód jak w przypadku ICS 
 ale kilka dni temu wyciąłem kata (wstawiłem tłumik przelotowy) i zaglądając pod spód nie widziałem chłodnicy skrzyni... był tam taki radiator, ale połączony z rurkami (chyba) od hamulców... a sama skrzynia jest chłodzona (prawdopodobnie) przez oryginalnie wycięty otwór w dolnej osłonie silnika... dodatkowo jest osłonięta metalową kratką
  ale kilka dni temu wyciąłem kata (wstawiłem tłumik przelotowy) i zaglądając pod spód nie widziałem chłodnicy skrzyni... był tam taki radiator, ale połączony z rurkami (chyba) od hamulców... a sama skrzynia jest chłodzona (prawdopodobnie) przez oryginalnie wycięty otwór w dolnej osłonie silnika... dodatkowo jest osłonięta metalową kratką  tak to wszystko wyglądało...
  tak to wszystko wyglądało... 
  
  sorry za tą zwłokę
  sorry za tą zwłokę 
DSG posiadają, ale taką jak masz chłodnicę oleju w tdi czyli olej jest chłodzony płynem.Piasek pisze:A czy ASB montowane w VW (w MkIV, Passat B5 czy najnowsze DSG) posiadają chłodnice oleju ?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości