pewnie sprężyny przyciął bo za wysoko stałMichał_1977 pisze:slawko333, nie powiedział wszystkiego,otóż Golfa dzisiaj dorwała Matka Gleba
Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.
Moderator: G0 Karcio
- marcinas1983
- VW Baron

- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977
- Michał_1977
- _

- Posty: 14310
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977
Taaa....całkiem je wywaliłemmarcinas1983 pisze:pewnie sprężyny przyciął bo za wysoko stał
Teraz tak Panowie,stała się rzecz mało przyjemna-w silniku tłoki spotkały się z zaworami......
Cóż,trzeba zakasać rękawy i robić sekcję.Może wieczorem będę wiedział,jakie zniszczenia się dokonały.Ogólnie silnik jeszcze odpala,ale trzask jest nie miły dla ucha
Zdejmę czapę,to podejmę decyzję-naprawa,czy zmiana jednostki (mam 2 w zapasie)
- koVWal
- Golf Uzależnia

- Posty: 497
- Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
- Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
- Kontakt:
[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977
Michał_1977 pisze:Teraz tak Panowie,stała się rzecz mało przyjemna-w silniku tłoki spotkały się z zaworami...... Cóż,trzeba zakasać rękawy i robić sekcję.Może wieczorem będę wiedział,jakie zniszczenia się dokonały.Ogólnie silnik jeszcze odpala,ale trzask jest nie miły dla ucha Zdejmę czapę,to podejmę decyzję-naprawa,czy zmiana jednostki (mam 2 w zapasie)
Może lepiej wsadzić SB'ka i przełożyć graty ale oprócz pompy 10 wsadzić od razu 11
A co robiłeś z tym silnikiem, że to się stało?
- Viriss
- Diesel Power

- Posty: 1845
- Rejestracja: czw sty 08, 2009 23:09
- Lokalizacja: Nienacko
- Auto: Audi
- Silnik: 1z
[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977
Michał_1977,
Ciekawa sprawa. Masz jakieś podejrzenia ?
- Michał_1977
- _

- Posty: 14310
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977
Podejrzałem,że któryś wtrysk zaniemógł,bo zaczął kuleć,podłożyłem trochę do pieca i się porobiłokoVWal Mk2 pisze:A co robiłeś z tym silnikiem, że to się stało?
- koVWal
- Golf Uzależnia

- Posty: 497
- Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
- Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
- Kontakt:
[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977
"Krążek, złoty krążek, ten okrągły jego krztałt urwał się i na tłok spadł.. "Michał_1977 pisze:Podejrzałem,że któryś wtrysk zaniemógł,bo zaczął kuleć,podłożyłem trochę do pieca i się porobiło
Ale jak pisałeś wcześniej to tego 1V chciałeś wrzucić do MK3 a tu chciałeś wrzucić SB'ka
-
arwam
[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977
jeszcze lepiej przy okazji zmiany głowicy założyć od AAZ'a
widzisz Michał.
to była kara że się nabijałeś z mojego :/
widzisz Michał.
to była kara że się nabijałeś z mojego :/
- Michał_1977
- _

- Posty: 14310
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977
Du*a-kwas...kara to Ciebie spotka,jak się okaże,że głowica w JR od Ciebie jest siekniętaarwam pisze:widzisz Michał.
to była kara że się nabijałeś z mojego
Jutro czapka pojedzie do roboty i przy okazji wskoczą zawory od 1,9
Daki defekt,to nie defekt.Uwielbiam robić przy Bandycie,więc to będzie czysta przyjemność
Puki co,zapadła decyzja,że 1V zostaje.Przy okazji zajrzę do pierścionków i na 99% zmienię na nadwymiarowe (1 szlif)
arwam, ile Ty cycu szlifowałeś je?Jaki zamek zostawić? Myślę,że ok. 0,3mm będzie O.K.
-
arwam
[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977
Michał_1977, wartości ksiązkowe nominalne jeśli chodzi o luz w zamku pierścieni.
patrzyłeś czy klin na wale jest w całości?
patrzyłeś czy klin na wale jest w całości?
- Michał_1977
- _

- Posty: 14310
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977
No właśnie mam zgryz...arwam pisze:patrzyłeś czy klin na wale jest w całości?
Klin cały,rozrząd O.K,czapa na stole,a zawory poodbijane w tłokach...stawiam na szklanki,a zwłaszcza na jedną (nad pierwszym baniakiem).Wszystkie gdy je wciskałem szły ciężko,ale płynie,a ta jedna szła lżej i tak jakby coś w niej chrupało
Tak czy srak,czapka jedzie jutro do fajchmanów,niech się chłopaki bawią
Stary dobry 1V nie poddaje się,bo jak wcześniej pisałem-ma zastąpić 1Y w MK3,ale on wiedział kiedy focha strzelić...teraz go wyremontuję i jeszcze posiedzi w Bandycie,a w MK3 gdyby tak klękną,to już tylko na żyletki by poszedł
Spokojnie,bez gorączkikristof91 pisze:A tą glebą to się pochwalisz:
Teraz mam większe zmartwienie niż gleba i takie tam...
Muszę jeszcze pomęczyć slawko333,żeby mi odstąpił komplet springów na tył FK,bo z przodu już takie siedzą,ale tył mi wyje w stosunku do przodu o jakieś 0,5-1cm,a talerzykiem już nie opuszczę,bo zaczął trzeć o gumę,a i tak opuściłem o 3 zatoczenia
- marcinas1983
- VW Baron

- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977
Michał_1977, a mówili płytki wkładać zamiast hydrauliki
. Jestem ciekaw jak będzie auto śmigać po "remoncie" i weź tą pompę 11 zapodaj... bo to właściwie żadna robota przy tym co teraz robisz
.
-
arwam
[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977
wtedy wałek rozrządu i głowica to już całkiem w piz** by poszłymarcinas1983 pisze:Michał_1977, a mówili płytki wkładać zamiast hydrauliki![]()
jeśli wtedy jak kolega podejrzewał że wtryskiwacz się zawiesił to się słucha czy stuka. choaciaż jak nie ma zaworków odcinających to się sprawdza czy nie ma powietrza w przewodzie powrotnym paliwa z pompy. jak jest to znaczy że wtryskiwacz się podwiesił a u Ciebie mogło podstawić zawory a Ty jeszcze dałeś do pieca o wtedy już silnik podziękował za współpracę.
- marcinas1983
- VW Baron

- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977
arwam, ale chyba logiczne, że jakby miał płytki to by zaworów nie podwiesiło...
.
i wszystko w tym temaciearwam pisze:u Ciebie mogło podstawić zawory a Ty jeszcze dałeś do pieca o wtedy już silnik podziękował za współpracę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości
