Montaż nurników do pompy modzonej

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz maja 30, 2010 22:36

Michaś_1977, ta podkładka okrągła co pokazywałeś na zdjęciu z Twoja łapą jest ori od tego tłokorozdzielacza?
bo są różne grubości :] ja sam miałem pomp od cromy zardzewiałą w środku ale tak farciarsko że tłokorozdzielacz był ok ale fala i wałki do wymiany.
założyłem fale od tdi i.... okazało sie że poza tym że jest wyższa to jest też grubsza i tłokorozdzielacz dostał w łeb od śrubki do regulacji kąta. więc ori podkładke pod tłokorozdzielacz założyłem cieńsza o ok. 1mm i samochód juz jeździ ok.

więc jak widzisz baaardzo ważne jest miec pompe ori z całym kompletem bo sobie możesz pomierzyć wszystko jak ma być po zmianie fali na pośredni i ew. regulujesz ta podkładka pod tłoczkiem albo tymi blaszkami pod głowiczka jak w sb czy tam jr ra ( nie wiem gdzie wystepowały)


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

Post autor: kret077744 » ndz maja 30, 2010 22:37

Michaś_1977 pisze:Temat troszkę zbacza z kursu
przynajmniej dużo można sie dowiedzieć ;P


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz maja 30, 2010 22:38

z tego co pamietam duzym do fali ale nie wiedziałem ze ma to az taki wpływ:]


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14298
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 30, 2010 22:46

JABcok20 pisze:ta podkładka okrągła co pokazywałeś na zdjęciu z Twoja łapą jest ori od tego tłokorozdzielacza?
Tak.
Poza tym jak składam pompę,to zawsze robię kilka obrotów ręcznie,żeby sprawdzić.Nic na żywca.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » ndz maja 30, 2010 23:12

Spokój w mieście-ok.7,5l
Spokój w trasie-ok.6l
jak ostatnio byłeś u mnie i mówiłeś że spokojnie jedziesz to :panna:
spokojnie to ja sobie na M-TDI pykam i palę 3.8l/100km w trasie a w mieście nie przekraczam 6,5l a zazwyczaj wychodzi około 6l w mieście.
przy deptaniu na trasie nie przekracza 8l a w mieście 10l



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości