Michaś_1977 pisze:Aaaa,o to Ci chodzi...tak,to wiem,rozumiem
Montaż nurników do pompy modzonej
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Michał_1977
- _

- Posty: 14311
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _

- Posty: 14311
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
na falowanie a odwróć dysk pod tłokiem maja one duży i mały otwór lub i są tyż jednakowe tu nic nie da , miałem szarpanie i to pomogło na razie bynajmniej nie maMichaś_1977 pisze:Dobra,dźwignia dźwignią,ale jak to się ma do mojego problemu?Czy na pewno rozwiąże go?
Ostatnio zmieniony ndz maja 30, 2010 21:02 przez vision, łącznie zmieniany 3 razy.
- Michał_1977
- _

- Posty: 14311
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
pomiędzy fala a tłokiem jest mały dysk i ma otwór http://img.photobucket.com/albums/v319/ ... a2wb-1.jpg niebieska wskazuje gdzie on jest na foto akurat go nie maMichaś_1977 pisze:Znów nie jarzę...który dysk?vision pisze:dysk pod tłokiem
Ostatnio zmieniony ndz maja 30, 2010 21:23 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.
ludzie z tymi dźwigniami to przecież matematyka jest ... załóżcie dzwignię dłuższą to jest większy zakres dozownika i reaguje szybciej. po założeniu poustawiać w govie podkładki na mniejszej sprężynce żeby reagował delikatniej na gaz i śmigasz... jak założysz z dxwignia całego gova to pewnie trzeba będzie skrócić jego wydłużanie ale nie naprężając spręzynki bo sam sie będzie wkręcał, tylko dać te malutkie podkładki co są na trzpieniu od gova pod sprezynka i nie opieraja sie o nią.
większość użytkowników niektóre mody opisują tak, że niektórzy nie potrafią zrozumieć o co bieg i jak to zrobić.
Umiesz coś zrobić, podziel się tym z innymi bo sam kiedyś sie dowiedziałeś co nieco od kogoś.
To jest do niektórych użytkowników
[ Dodano: Nie Maj 30, 2010 21:29 ]
przetnij swoja i zespawaj ciut dłuższa z 1-2mm aby nie za dużo, szkoda kasy na całą pompe, ale co ori to ori. ale polecam założyć przerabianą dźwignie dozownika chociaz na 10mm nie wiem ile to da ale skoro tdi ma wiekszy skok to cos da na pewno.
będzie lepsza regulacja na wolne obroty minimalna dawka a po bucie konkretna:)
większość użytkowników niektóre mody opisują tak, że niektórzy nie potrafią zrozumieć o co bieg i jak to zrobić.
Umiesz coś zrobić, podziel się tym z innymi bo sam kiedyś sie dowiedziałeś co nieco od kogoś.
To jest do niektórych użytkowników
[ Dodano: Nie Maj 30, 2010 21:29 ]
po co?Michaś_1977 pisze:Kurcze...muszę sąsiada mocniej przycisnąć,żeby mi sprzedał taką pompę
przetnij swoja i zespawaj ciut dłuższa z 1-2mm aby nie za dużo, szkoda kasy na całą pompe, ale co ori to ori. ale polecam założyć przerabianą dźwignie dozownika chociaz na 10mm nie wiem ile to da ale skoro tdi ma wiekszy skok to cos da na pewno.
będzie lepsza regulacja na wolne obroty minimalna dawka a po bucie konkretna:)
Ostatnio zmieniony ndz maja 30, 2010 21:31 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- Michał_1977
- _

- Posty: 14311
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
JABcok20, tak przy okazji ile ci teraz po tej zmianie pali mTDi
[ Dodano: 30 Maj 2010 21:32 ]
[ Dodano: 30 Maj 2010 21:32 ]
u mnie dziś to zmieniłem i szarpanie ustało z jednej strony mały otwór a z 2 dużyMichaś_1977 pisze:Hmm,myślisz,że odwrócenie go,może coś dać?
Ostatnio zmieniony ndz maja 30, 2010 21:35 przez vision, łącznie zmieniany 3 razy.
- Michał_1977
- _

- Posty: 14311
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kur...na chata...idę sprawdzić,bo nie wierzęvision pisze:jednej strony mały otwór a z 2 duży
I tak chcę kupić ta pompę,ale faktycznie tutaj masz rację...JABcok20 pisze:przetnij swoja i zespawaj ciut dłuższa z 1-2mm aby nie za dużo, szkoda kasy na całą pompe, ale co ori to ori.
Mnie chyba nie ma na tej liście?JABcok20 pisze:To jest do niektórych użytkowników
Dzielę się wszystkim co wiem
to tak jak do mTDI użyjesz pompy td np AAZ i włożysz falę i tłok z TDI rozwala pompę prawdaJABcok20 pisze:To jest do niektórych użytkowników
Ostatnio zmieniony ndz maja 30, 2010 21:41 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości



