 pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
  pozdrawiam i czekam na odpowiedzipytanie o rozrząd
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
pytanie o rozrząd
Witam mam następny problem z moim klekotem a mianowicie jakiś miesiąc temu zmieniałem rozrząd i uszczelkę pod głowicą i zaczęły się problemy ze spalaniem ponieważ raz na 5 litrach ropy przejadę ok. 60 a czasami za te 5 litrów zrobi mi tylko niecałe 50 :/ i tu moje spostrzeżenia czy może być to spowodowane tym ze rozrząd ustawiony jest tak ze 1 cylinder nie jest w martwym punkcie i czy w ogóle na takim ustawieniu zapali i jakie są mniej więcej objawy? i jak to najszybciej sprawdzić czy ten 1 cylinder znajduje się w martwym punkcie gdy wszystkie cechy się zgadzają ? dodam tez że zaczął klekotać raz kopci a raz nie. Myślę że dobrze wytłumaczyłem o co mi chodzi   pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
  pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
			
									
									 pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
  pozdrawiam i czekam na odpowiedziEvery Day I See My Dream...  Jak to się mówi "Kto Dobrze Smaruje ten Jedzie" :D
						- Michał_1977
- _ 
- Posty: 14310
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
 Golf mk5 (BKD)
 Audi A3 8L (ASZ)
 Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
- Kontakt:
- 
				tomecki83
- Mały gagatek 
- Posty: 76
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 21:15
- Lokalizacja: Przyłęk / Będzin
- Kontakt:
A sprawdzałeś u siebie znaki?? Tzn. czy jak ustawisz znak na kole zamachowym to znak na wałku i na pompie sie pokrywają?Może to dziwne pytanie ale czy długo masz u siebie ten samochód?Jaki jest jego przebieg?
Czy przy wymianie uszczelki , zwrócił ktoś uwagę na stan popychaczy hydraulicznych?
Ubywa oleju?
			
									
									Czy przy wymianie uszczelki , zwrócił ktoś uwagę na stan popychaczy hydraulicznych?
Ubywa oleju?
- Łukaszvw pkow
- Nowicjusz 
- Posty: 20
- Rejestracja: wt wrz 01, 2009 21:44
- Lokalizacja: pruszków
- 
				tomecki83
- Mały gagatek 
- Posty: 76
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 21:15
- Lokalizacja: Przyłęk / Będzin
- Kontakt:
Co do klinu na wale , jeżeli nikt nie ruszał koła zębatego od rozrządu na nim to nie powinno ściąć klina. Ale jeżeli jakiś "pseudo mechanik " nie umie inaczej wymienić paska jak odkręcając to koło to masz problem.... :/Sprawdź znaki na rozrządzie i zerknij czy koło pasowe na wale ma bicie , choćby nawet małe.
			
									
									- Łukaszvw pkow
- Nowicjusz 
- Posty: 20
- Rejestracja: wt wrz 01, 2009 21:44
- Lokalizacja: pruszków
no tak kolego tylko ze czasami uszczelniacz na wale puszcza i niestety bez zdjecia koła sie nie obejdzie a zakładam ze na 100 % juz nie raz było sciagane, a do wymiany rorzadu nie trzeba tego odkrecac nawet jak by ktos to odkrecił to i tak to nic nie ułatwi takze pomysl zanim cos napiszesz :green_fuck:
			
									
									Odwlekanie nie zatrzyma czasu.
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości




 
  + Climatronic
 + Climatronic  + grzane skóry i inne wodotryski
  + grzane skóry i inne wodotryski  
 




 ale już zalazłem usterkę a był to rozrząd tzn. źle mi go ustawiono i już ustawiłem tak jak ma być
  ale już zalazłem usterkę a był to rozrząd tzn. źle mi go ustawiono i już ustawiłem tak jak ma być