Problem z Zaworami
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z Zaworami
Witam,.
Mam pytanie i zarazem prosbe,.
Mam MK II 1.8 8V GTI 87R 107KM
Problem mam taki ze jak olej zagrzeje sie i pojezdze troche to zaczyna cos mi cykac w silniku,.
wydaje mi sie ze to samoregulatory czyli tzw.szkalnki,.Powiedzcie od czego to sie dzieje,. moze wina oleju,.
Pozdrawiam,.
			
									
									Mam pytanie i zarazem prosbe,.
Mam MK II 1.8 8V GTI 87R 107KM
Problem mam taki ze jak olej zagrzeje sie i pojezdze troche to zaczyna cos mi cykac w silniku,.
wydaje mi sie ze to samoregulatory czyli tzw.szkalnki,.Powiedzcie od czego to sie dzieje,. moze wina oleju,.
Pozdrawiam,.
<<WiTeK>>
						- prezesik25
- VWGolf.pl Killer 
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer 
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
wg mnie to nie jest najlepszy pomysł. Zaraz Ci nagar wypłuka i silnik będzie sie pocił. Do aut o dużym przebiegu jest dobry olej castrol milage 15w40. posiada on uszczelnicz. co do cykania to pewnie jakaś szklanka. da się ustalić która tylko trzeba wszystkie wyciągnąć.sewitek pisze:najlepiej jaki olej zalac 5w40?
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer 
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy 
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
robisz tzw stetoskopprezesik25 pisze:a drugi dokładasz po pokrywy zaworów, równolegle nad szklankami, wtedy dobrze wyczaisz, który najgłośniej puka.
 olej z beczki mówisz?? zalej go czymś porządnym, może ustanie a jeśli nie to niestety popychacze do wymiany
  olej z beczki mówisz?? zalej go czymś porządnym, może ustanie a jeśli nie to niestety popychacze do wymianyhttp://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
						Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy 
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
jasne, ściągasz pasek rozrządu, odkręcasz pokrywę, podpory wałka (nie pomyl kolejności) wałek i już masz popychacze
			
									
									http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
						Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- Paweł Marek
- V.I.P. 
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
sewitek, najpierw diagnoza potem leczenie. Najlepiej daj posłuchać komuś wprawnemu. Może stukać co innego: wtryskiwacze, łożysko w skrzyni, odpukać panewki. Może i szklanki ale ciut nie pasuje bo one zwykle na zimnym tez stukają, chyba że silnik zajechany i ciśnienia oleju nie trzyma. Więc najpierw wydaj parę złotych na pomiar ciśnienia oleju i opinię wprawnego mechanika.
			
									
									Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy 
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
eeeee, że co?? na imadle?? one nie mogą mniej najmniejszych rysek a po takiej operacji na imadle to raczej już dobre nie były... powiedz mi tylko po co on z nich ten olej wyciskał??
			
									
									http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
						Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy 
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
zakładając, że robisz to sam i że to jest usterką to musisz sobie zobaczyć ile kosztują popychacze + uszczelka pod dekiel, możesz przy okazji wymienić zimmering na wałku rozrządu i sam rozrząd... myślę że w 200zł powinieneś się zamknąć.
			
									
									http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
						Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości








