537-regulacja lambda poza specyfikacj- wartosc górna
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 120
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 12:43
- Lokalizacja: gliwice
537-regulacja lambda poza specyfikacj- wartosc górna
witam na poczatku powiem ze nie jestem dobry w diagnozie lecz w wymianie czesci jaesli wiem co sie zepsuło.
moj problem to taki ze jak rano odpalam to odpali i zaraz gasnie. bylem u mechanika usunął błąd i zaadoptowal przepustnice na zimnym silniku i odpalil cacy wszystko ok. pojezdzilem pol dnia i rano to samo pojechalem do niego i znowu ten sam błąd znowu usunał i adaptacja- wszystko ok na drugi dzien to samo. mechanik postanowił wymienic sonde lambde ale nie wiem czy nie naprawia tego metodą prób i błedow a kasa leci. czy on ma racje z ta sonda czy jest do wymiany??? dodam ze jak sie zagrzeje to chodzi idealnie.
wymienilem swiece kable czujnik temp.cieczy i termostat.
mi sie wydaje ze to bedzie czujnik temp. powietrza w przepływomierzu z tego co wyczytałem na forum.
prosze o pomoc w diagnozie osoby które maja jakies pojecie na temat.z gory dziekuje.
moj problem to taki ze jak rano odpalam to odpali i zaraz gasnie. bylem u mechanika usunął błąd i zaadoptowal przepustnice na zimnym silniku i odpalil cacy wszystko ok. pojezdzilem pol dnia i rano to samo pojechalem do niego i znowu ten sam błąd znowu usunał i adaptacja- wszystko ok na drugi dzien to samo. mechanik postanowił wymienic sonde lambde ale nie wiem czy nie naprawia tego metodą prób i błedow a kasa leci. czy on ma racje z ta sonda czy jest do wymiany??? dodam ze jak sie zagrzeje to chodzi idealnie.
wymienilem swiece kable czujnik temp.cieczy i termostat.
mi sie wydaje ze to bedzie czujnik temp. powietrza w przepływomierzu z tego co wyczytałem na forum.
prosze o pomoc w diagnozie osoby które maja jakies pojecie na temat.z gory dziekuje.
Ostatnio zmieniony czw sty 21, 2010 21:58 przez dawidczyzu, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 120
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 12:43
- Lokalizacja: gliwice
agrala pisze:podaj nrbleu aki wyskakuje to bedzie wiadomo co mu dolega
537-regulacja lambda poza specyfikacja-wartosc gorna.
robilem test na vag com 4.9 wersja polska i wykres volt sondy wahał sie od 0,10 do 0,80 i cały czas góra dół niewiem czy dobrze to robilem bo nie znam sie az tak.
Ostatnio zmieniony czw sty 21, 2010 22:01 przez dawidczyzu, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 120
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 12:43
- Lokalizacja: gliwice
swiece wymienilem kable tez.agrala pisze:sonda ma wlasnie biegac pomiedzy 0,2-0,8V
Jak u ciebie z przewodami zaplonowymi i siwcami
Z bledu wyglada ze silnik sie zalewa wiec moze nie dostaje za kazdy razem iskry badz ktorys wtryskiwacz leje
Jak wygladaja wolne obroty, nie przebiera czasami?
jak juz zacznie chodzis to tak troche trzesie autem. jakby chodzil na 3 gary ale jak sie juz zagrzeje to wszystko ok. a czy moze to byc cewka ze jak zimna to zle iskre daje??? a co z sonda do wymiany czy nie bo mechanik sie uparl na wymiane a nie chce na darmo kasy tracic.
[ Dodano: 21 Sty 2010 22:10 ]
tez tak myslalem ale mechanik mi powiedzial ze by wyszlo jako blad. chyba ze jest brudna.a jak pozycze od kumpla to jemu nic sie nie poprzestawia pozniej?waski1 pisze:Umyj przeplywomierz zmywaczem do tego przeznaczonym a jesli to nie pomoze to najlepiej jak by ci kolega ktory ma taki sam silnik (przeplywomierz) pozyczyl na dzien.Sprawdz tez dolot czy nie dostaje sie tzw. falszywe powietrze. Ja stawiam na przeplywke albo brudna albo uszkodzona !!!
-
- Mały gagatek
- Posty: 120
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 12:43
- Lokalizacja: gliwice
-
- Mały gagatek
- Posty: 120
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 12:43
- Lokalizacja: gliwice
dlatego wstrzymalem sie z wymiana sondy bo mysle ze mechanik sie myli albo robi na chybil trafil a jakby sonda padla to na cieplym by tez zle chodzilwaski1 pisze:Ja juz mialem wiele przypadkow ze diagnoza pokazywala blad a dana rzecz byla dobra i bylo uwalone co innego niestety ale to sa ulomne urzadzenia.
-
- Mały gagatek
- Posty: 120
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 12:43
- Lokalizacja: gliwice
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Ostatnio kolega mial uwalona sonde a auto chodzilo normalnie ja u siebie tez tak mialem ze pokazywal mi chyba nawet 537 i caly czas adptacja mieszanki okazalo sie u mnie ze mialem pekniety wezyk od zaworu odpowietrzania zbiornika a koledze swiecila sie awaria i go to grzalo po wymianie sondy u kolegi oki. U mnie narazie tyz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 120
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 12:43
- Lokalizacja: gliwice
ja zauwazylem tez ze jak wlaczam zaplon to nie chodzi mi pompa paliwa a zawsze przez chwile chodzila czasem chodzi bo slysze ale nie za kazdym razemwaski1 pisze:Ostatnio kolega mial uwalona sonde a auto chodzilo normalnie ja u siebie tez tak mialem ze pokazywal mi chyba nawet 537 i caly czas adptacja mieszanki okazalo sie u mnie ze mialem pekniety wezyk od zaworu odpowietrzania zbiornika a koledze swiecila sie awaria i go to grzalo po wymianie sondy u kolegi oki. U mnie narazie tyz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości