537-regulacja lambda poza specyfikacj- wartosc górna

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dawidczyzu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 12:43
Lokalizacja: gliwice

537-regulacja lambda poza specyfikacj- wartosc górna

Post autor: dawidczyzu » czw sty 21, 2010 16:50

witam na poczatku powiem ze nie jestem dobry w diagnozie lecz w wymianie czesci jaesli wiem co sie zepsuło.

moj problem to taki ze jak rano odpalam to odpali i zaraz gasnie. bylem u mechanika usunął błąd i zaadoptowal przepustnice na zimnym silniku i odpalil cacy wszystko ok. pojezdzilem pol dnia i rano to samo pojechalem do niego i znowu ten sam błąd znowu usunał i adaptacja- wszystko ok na drugi dzien to samo. mechanik postanowił wymienic sonde lambde ale nie wiem czy nie naprawia tego metodą prób i błedow a kasa leci. czy on ma racje z ta sonda czy jest do wymiany??? dodam ze jak sie zagrzeje to chodzi idealnie.

wymienilem swiece kable czujnik temp.cieczy i termostat.

mi sie wydaje ze to bedzie czujnik temp. powietrza w przepływomierzu z tego co wyczytałem na forum.

prosze o pomoc w diagnozie osoby które maja jakies pojecie na temat.z gory dziekuje.
Ostatnio zmieniony czw sty 21, 2010 21:58 przez dawidczyzu, łącznie zmieniany 1 raz.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » czw sty 21, 2010 17:22

podaj nrbleu aki wyskakuje to bedzie wiadomo co mu dolega



dawidczyzu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 12:43
Lokalizacja: gliwice

Post autor: dawidczyzu » czw sty 21, 2010 21:57

agrala pisze:podaj nrbleu aki wyskakuje to bedzie wiadomo co mu dolega

537-regulacja lambda poza specyfikacja-wartosc gorna.


robilem test na vag com 4.9 wersja polska i wykres volt sondy wahał sie od 0,10 do 0,80 i cały czas góra dół niewiem czy dobrze to robilem bo nie znam sie az tak.
Ostatnio zmieniony czw sty 21, 2010 22:01 przez dawidczyzu, łącznie zmieniany 1 raz.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » czw sty 21, 2010 22:43

sonda ma wlasnie biegac pomiedzy 0,2-0,8V
Jak u ciebie z przewodami zaplonowymi i siwcami
Z bledu wyglada ze silnik sie zalewa wiec moze nie dostaje za kazdy razem iskry badz ktorys wtryskiwacz leje
Jak wygladaja wolne obroty, nie przebiera czasami?



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Post autor: waski1 » czw sty 21, 2010 23:04

Umyj przeplywomierz zmywaczem do tego przeznaczonym a jesli to nie pomoze to najlepiej jak by ci kolega ktory ma taki sam silnik (przeplywomierz) pozyczyl na dzien.Sprawdz tez dolot czy nie dostaje sie tzw. falszywe powietrze. Ja stawiam na przeplywke albo brudna albo uszkodzona !!!



dawidczyzu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 12:43
Lokalizacja: gliwice

Post autor: dawidczyzu » czw sty 21, 2010 23:05

agrala pisze:sonda ma wlasnie biegac pomiedzy 0,2-0,8V
Jak u ciebie z przewodami zaplonowymi i siwcami
Z bledu wyglada ze silnik sie zalewa wiec moze nie dostaje za kazdy razem iskry badz ktorys wtryskiwacz leje
Jak wygladaja wolne obroty, nie przebiera czasami?
swiece wymienilem kable tez.

jak juz zacznie chodzis to tak troche trzesie autem. jakby chodzil na 3 gary ale jak sie juz zagrzeje to wszystko ok. a czy moze to byc cewka ze jak zimna to zle iskre daje??? a co z sonda do wymiany czy nie bo mechanik sie uparl na wymiane a nie chce na darmo kasy tracic.

[ Dodano: 21 Sty 2010 22:10 ]
waski1 pisze:Umyj przeplywomierz zmywaczem do tego przeznaczonym a jesli to nie pomoze to najlepiej jak by ci kolega ktory ma taki sam silnik (przeplywomierz) pozyczyl na dzien.Sprawdz tez dolot czy nie dostaje sie tzw. falszywe powietrze. Ja stawiam na przeplywke albo brudna albo uszkodzona !!!
tez tak myslalem ale mechanik mi powiedzial ze by wyszlo jako blad. chyba ze jest brudna.a jak pozycze od kumpla to jemu nic sie nie poprzestawia pozniej?



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Post autor: waski1 » czw sty 21, 2010 23:14

Zaplon ma byc zgaszony robisz podmiane przeplywki i jest oki tylko jak wsadzisz koledze swoja to moze wywalic koledze bleda.Ale jak masz vaga to spoko kasacja bledu.



dawidczyzu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 12:43
Lokalizacja: gliwice

Post autor: dawidczyzu » czw sty 21, 2010 23:16

waski1 pisze:Zaplon ma byc zgaszony robisz podmiane przeplywki i jest oki tylko jak wsadzisz koledze swoja to moze wywalic koledze bleda.Ale jak masz vaga to spoko kasacja bledu.
ok jutro pogadam z kumplem moze sie zgodzi w co watpie ale pogadac nie zaszkodzi



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Post autor: waski1 » czw sty 21, 2010 23:16

Ja juz mialem wiele przypadkow ze diagnoza pokazywala blad a dana rzecz byla dobra i bylo uwalone co innego niestety ale to sa ulomne urzadzenia.



dawidczyzu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 12:43
Lokalizacja: gliwice

Post autor: dawidczyzu » czw sty 21, 2010 23:19

waski1 pisze:Ja juz mialem wiele przypadkow ze diagnoza pokazywala blad a dana rzecz byla dobra i bylo uwalone co innego niestety ale to sa ulomne urzadzenia.
dlatego wstrzymalem sie z wymiana sondy bo mysle ze mechanik sie myli albo robi na chybil trafil a jakby sonda padla to na cieplym by tez zle chodzil



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Post autor: waski1 » czw sty 21, 2010 23:19

dawidczyzu pisze:ok jutro pogadam z kumplem moze sie zgodzi w co watpie ale pogadac nie zaszkodzi
No tak pogadaj z nim i popros go i napisz jaki efekt.



dawidczyzu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 12:43
Lokalizacja: gliwice

Post autor: dawidczyzu » czw sty 21, 2010 23:21

waski1 pisze:
dawidczyzu pisze:ok jutro pogadam z kumplem moze sie zgodzi w co watpie ale pogadac nie zaszkodzi
No tak pogadaj z nim i popros go i napisz jaki efekt.

ok postaram sie na niedziele podmienic bo wtedy do pracy nie trzeba jezdzic to moze da :pub:



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Post autor: waski1 » czw sty 21, 2010 23:23

Ostatnio kolega mial uwalona sonde a auto chodzilo normalnie ja u siebie tez tak mialem ze pokazywal mi chyba nawet 537 i caly czas adptacja mieszanki okazalo sie u mnie ze mialem pekniety wezyk od zaworu odpowietrzania zbiornika a koledze swiecila sie awaria i go to grzalo po wymianie sondy u kolegi oki. U mnie narazie tyz.



dawidczyzu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 12:43
Lokalizacja: gliwice

Post autor: dawidczyzu » czw sty 21, 2010 23:26

waski1 pisze:Ostatnio kolega mial uwalona sonde a auto chodzilo normalnie ja u siebie tez tak mialem ze pokazywal mi chyba nawet 537 i caly czas adptacja mieszanki okazalo sie u mnie ze mialem pekniety wezyk od zaworu odpowietrzania zbiornika a koledze swiecila sie awaria i go to grzalo po wymianie sondy u kolegi oki. U mnie narazie tyz.
ja zauwazylem tez ze jak wlaczam zaplon to nie chodzi mi pompa paliwa a zawsze przez chwile chodzila czasem chodzi bo slysze ale nie za kazdym razem



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości