Pompa paliwa problem.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 171
- Rejestracja: pn lis 12, 2007 18:01
- Lokalizacja: radom
- Kontakt:
Pompa paliwa problem.
Mam w golfie 3 instalacje gazową i odpalanie auta tylko z benzyny ewentualnie awaryjnie z gazu.Auto od pewnego czasu nie chcę mi palić na benzynie.Po prostu raz jak odp[aliłem na pb to mi sam zgasł i już nie chciał zapalić.Następnego dnia udało sie go zapalic na benzynie pojeżdziłem na pb troche,ale teraz znowu to samo,i juz nie chce odpalic na pb.Zdiałem przewody od benzyny i nie podaje paliwa.Myslałem ze to pompa ale juz nie wiem bo zdiąlem w bagazniku dekielek od pompy i wtyczke z przewodami i przekreciłem kluczyk to nie mam tam napiecia.Bezpiezcnik tez ok.
Mam pytanie czy jak przekręce kluczyk i kontrolki się zapalą to powinno byc z tyłu napiecie na pompie?
Drugie pytanie który to jest przekaznik pompy paliwa?
A jeszcze zauwazyłem ze przy przełączniku od gazu ye przewody co dochodzą są dosc ciepłe i nie wiem czy to normalne.
Prosze o pomoc bo na razie odpalam awaryjnie z gazu ale nie wiem czy to szkodzi instalce.
Mam pytanie czy jak przekręce kluczyk i kontrolki się zapalą to powinno byc z tyłu napiecie na pompie?
Drugie pytanie który to jest przekaznik pompy paliwa?
A jeszcze zauwazyłem ze przy przełączniku od gazu ye przewody co dochodzą są dosc ciepłe i nie wiem czy to normalne.
Prosze o pomoc bo na razie odpalam awaryjnie z gazu ale nie wiem czy to szkodzi instalce.
powinno ją byc słychać przez krótką chwilę po zalaczeniu zapłonukamil12345678 pisze:byc z tyłu napiecie na pompie?
Drugie pytanie który to jest przekaznik pompy paliwa?
[ Dodano: Sob Maj 09, 2009 09:17 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93005
-
- Ma gadane
- Posty: 171
- Rejestracja: pn lis 12, 2007 18:01
- Lokalizacja: radom
- Kontakt:
No własnie nie słychac a czy napiecie idzie do niej cały czas czy tez przez moment bo chciałem z tyłu sprawdzic żaróweczką?
Ostatnio zmieniony sob maja 09, 2009 09:24 przez kamil12345678, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
kamil12345678, napięcie pojawia się na krótko po włączeniu stacyjki, a na stałe dopiero jak odpalisz. Sprawdzaj więc z pomnocą kolegi, lub podepnij żaróweczkę tak żebyś ją widział przekręcając stacyjkę. Dowiedz się też czy przyt montażu LPG nie założono ci tzw odcięcia pompy, to również mogło zaszwankować oprócz samej pompy
zwykle robią się ciepłe od tego że wtyczce od przełącznika luźne są styki i iskrzy tam, sprawdź to i pozaciskaj je trochę.kamil12345678 pisze:A jeszcze zauwazyłem ze przy przełączniku od gazu ye przewody co dochodzą są dosc ciepłe i nie wiem czy to normalne.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Ma gadane
- Posty: 171
- Rejestracja: pn lis 12, 2007 18:01
- Lokalizacja: radom
- Kontakt:
Pompę możesz sprawdzić w domowych warunkach.Potrzebne Ci będzie:
1.Jakieś naczynie-najlepszy będzie słoik o takiej średnicy żeby Ci się pompka w nim zmieściła
2.ok 0,5 litra rozpuszczalnika a najlepiej oczywiście benzyny(rozpuszczalnik to ostateczność)
3.akumulator
4. kawałek przewodu
Benzynę wlewasz do słoika, wkładasz pompę i pamiętając o polaryzacji pompy(musisz wiedzieć gdzie jest plus a gdzie minus czyli masa) podłączasz przewody do pompy i do akumulatora.Najlepiej jest jeden przewód połączyć na stałe między pompą a akumulatorem( minus na pompie z minusem na akumulatorze) a drugi tylko do akumulatora i jak będziesz chciał sprawdzić pompkę to tylko dotkniesz tym przewodem do plusa pompki.Jeśli pompa jest dobra to powinna pompować paliwo ze słoika.
Co do Twojego drugiego pytania to musisz również odkręcić plastikową nakrętkę( przynajmniej ja w swoim mk3 1.8 ABS musiałem to robić ale w innych golfach powinno być podobnie).Ta nakrętka idzie dość ciężko-mi trochę z nią zeszło ale nie chciałem nic urwać
.Pomocne mi były w tym 2 narzędzia(którymi większość rzeczy można zrobić
):młotek i trochę większy śrubokręt :)Jeśli będziesz wyciągał pompę to uważaj przy zdejmowaniu przewodów!!Ja urwałem część pompki na którą idzie wąż gumowy(nie wiem jak fachowo nazywa się ta część
.
Pozdrawiam!!
1.Jakieś naczynie-najlepszy będzie słoik o takiej średnicy żeby Ci się pompka w nim zmieściła
2.ok 0,5 litra rozpuszczalnika a najlepiej oczywiście benzyny(rozpuszczalnik to ostateczność)
3.akumulator
4. kawałek przewodu
Benzynę wlewasz do słoika, wkładasz pompę i pamiętając o polaryzacji pompy(musisz wiedzieć gdzie jest plus a gdzie minus czyli masa) podłączasz przewody do pompy i do akumulatora.Najlepiej jest jeden przewód połączyć na stałe między pompą a akumulatorem( minus na pompie z minusem na akumulatorze) a drugi tylko do akumulatora i jak będziesz chciał sprawdzić pompkę to tylko dotkniesz tym przewodem do plusa pompki.Jeśli pompa jest dobra to powinna pompować paliwo ze słoika.
Co do Twojego drugiego pytania to musisz również odkręcić plastikową nakrętkę( przynajmniej ja w swoim mk3 1.8 ABS musiałem to robić ale w innych golfach powinno być podobnie).Ta nakrętka idzie dość ciężko-mi trochę z nią zeszło ale nie chciałem nic urwać



Pozdrawiam!!
-
- Ma gadane
- Posty: 171
- Rejestracja: pn lis 12, 2007 18:01
- Lokalizacja: radom
- Kontakt:
-
- Ma gadane
- Posty: 171
- Rejestracja: pn lis 12, 2007 18:01
- Lokalizacja: radom
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 106 gości