raczej 4 motion z r32;)Ponior pisze:no i szpera sie też przyda, oprócz porządnych opon.
Skoro mody rozlozone na 2 sezony to na ten sezon jaki setup w planach?
Moderator: G0 Karcio

raczej 4 motion z r32;)Ponior pisze:no i szpera sie też przyda, oprócz porządnych opon.
Mody rozłożone na 2-3 sezony, a w tym roku kazdy wynik powyżej 220ps, 415nm bedzie mnie zadowalał, bede cos wiedziła za jakies 1,5 tygodnia.Matijas pisze:Skoro mody rozlozone na 2 sezony to na ten sezon jaki setup w planach


Jest mały problem z turbinką, byłoby dobrze jak bym nie zakładał rury dolotowej zimnego powietrza, która troche narozrabiała, i teraz nie jest tak jak było wcześniej.KonradzikIV pisze:i jak ??
 
 
małe elementy wnętrza, cos trzeba robićKonradzikIV pisze:co tam kolego licytujesz na allegro


Jak już wszkoczą odpowiednie obroty to ciężko utrzymać kierownice w rękumajkitdi pisze:napisz jak wrazenia z jazdy

 
  
Mocy więcej nie bedzie, tylko troszke przyjemniej będzie się przyśpieszać.cinek2004 pisze:A bedzie jeszcze lepiej

co masz na mysli ze bedzie sie lepiej przyspieszać ?inna charakterystyka turbiny?Ponior pisze:Mocy więcej nie bedzie, tylko troszke przyjemniej będzie się przyśpieszać.
 Przez ciebie to wpadam w kompleks braku mocy
 Przez ciebie to wpadam w kompleks braku mocy  Napewno ladnie zapier.....a
 Napewno ladnie zapier.....a   Powiesz mi po modyfikacjach na 200 KM i 400 Nm jezdziles jeszcze na seryjnym sprzegle czy odrazu bylo zalozone od sharana ?? Bo zastanawiam sie czy jak beda mi stroic auto to czy nie ograniczyc troche momentu na kozysc sprzegla
 Powiesz mi po modyfikacjach na 200 KM i 400 Nm jezdziles jeszcze na seryjnym sprzegle czy odrazu bylo zalozone od sharana ?? Bo zastanawiam sie czy jak beda mi stroic auto to czy nie ograniczyc troche momentu na kozysc sprzegla 
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości