wymiana poduszek silnika i skrzyni

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mario1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn paź 27, 2008 22:53
Lokalizacja: Poznań

wymiana poduszek silnika i skrzyni

Post autor: mario1987 » pt gru 12, 2008 17:55

witam, mam golfika z 86r. problemem w nim są stuki jest do dokladnie stuk w momencie gwaltownego ruszania do przodu jak i przy spuszczeniu nogi z gazu np na 2 biegu, stuk ten czuc w nogach wiec dlatego wywnioskowalem ze to poduszka skrzyni biegów.....a moze co innego na co glownie zwrocic uwage.? czyli krok po kroku jak zlokalizowac usterke. oraz jak to napawić.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt gru 12, 2008 18:43

tak samo jak poduszka skrzyni moze stukać tuleja tylna wahacza i ją też bym sprawdził. Obajwy które opisujesz pasują i do poduszki i do odkręconej tulei wahacza ale też do przegubów.



mario1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn paź 27, 2008 22:53
Lokalizacja: Poznań

Post autor: mario1987 » pt gru 12, 2008 19:27

a czy przeguby nie odzywaja sie na skrecie? jak sprawdzic tuleje?



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt gru 12, 2008 19:32

mario1987 pisze:a czy przeguby nie odzywaja sie na skrecie?
mogą nie muszą, ale swoje podjerzenia kieruj głównei w strone poduszki i odkręconej tulei.
mario1987 pisze: jak sprawdzic tuleje?
sprawdz czy jest przykrecona po prostu - klucz 17 albo 19 (nie pamietam)



mario1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn paź 27, 2008 22:53
Lokalizacja: Poznań

Post autor: mario1987 » pt gru 12, 2008 19:41

mowiac o tulejach mowisz o silentblockach tak? i opisz mi dokladnie gdzie szukac poduszek glownie ta o skrzynie mi chodzi
Ostatnio zmieniony pt gru 12, 2008 19:43 przez mario1987, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt gru 12, 2008 19:46

tak polska nazwa to tuleje metalowo-gumowe, potocznie tuleje wahaczy

[ Dodano: Pią Gru 12, 2008 18:49 ]
kurcze no leń Ci sie włączył chyba i poszukać sie nie chce :) ale niehc będzie :P
Poduszka skrzyni jak otworysz maskę i stoisz twarzą do auta jest po prawej stronie za skrzynią. Generalnie silnik i skrzynia są zawieszeone w 3ech miejscach. To mocowanie ktore wychodzi ze skrzyni jest naszym podjerzanym



mario1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn paź 27, 2008 22:53
Lokalizacja: Poznań

Post autor: mario1987 » pt gru 12, 2008 20:48

sas_gti, jestes wielki :) szukac szukalem ale wczedzie bylo wszystkiego po trochu i sie zamotałem:) jutro obadam co i jak ale ptk juz leci do Ciebie



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob gru 13, 2008 02:04

dzięki
ja miałem ostanio taki przypadek że odkręcona poduszka nie wydawała żadnego dzwięku podczas bujania silnikiem chocby nie wiem jak mocno nim ruszał, ale po gwałtownym dodaniu gazu było słuchać łapę jak uderzała o mocowanie (przy delikatnym przyspieszaniu nie było stuknięcia)
wiec zeby sprawdzic czu jest dokrecona to nalepiej wsadzic tam klucz i spróbować pokręcić. Tam jest chyba imbus 8mm
Ostatnio zmieniony sob gru 13, 2008 02:05 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 97 gości