Zamiana sterownik klimaatyzacji
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zamiana sterownik klimaatyzacji
Witam forumowiczów, Mam pytanie dotyczące sterownika klimatyzacji. posiadam golfa mk4 z manualna klimatyzacja a chciał bym zamienić ja na klima tronik. Chciał bym wiedzieć czy w ogóle coś takiego można zrobić i czy wystarczy tylko podmiana sterownika w panelu sterowania. Nie jestem pewien czy klimatyzacja manualna jest na linkach jeżeli chodzi o sterownie nawiewem. Z góry dzięki:). Pozdrawiam
A ja uwazam ze gra warta swieczkimiś fazi pisze:lepiej zostawic manualną

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127336
Poczytaj bylo sporo o tym

Pozwodzenia
http://motors-leicester.co.uk
K.P.J. Motors
Unit 8-9 Jarvis Street
LE3 5BN
Leicester
e-mail: kpj.motors@wp.pl
Mobile: 07515651171
K.P.J. Motors
Unit 8-9 Jarvis Street
LE3 5BN
Leicester
e-mail: kpj.motors@wp.pl
Mobile: 07515651171
wytlumacz z czym jest mniej roboty....
Kolega ma manuala.
Wywala deche nagrzewnice doklada kilka kabli plus czujnik w deche i smiga.
Montowalem klime od podstaw i uwazam odwrotnie lepiej spedzic troszke wiecej czasu i miec klimatronic.
Ustawiasz 21 stopni i tyle jest.. sam reguluje. Naprawde jest roznica
Kolega ma manuala.
Wywala deche nagrzewnice doklada kilka kabli plus czujnik w deche i smiga.
Montowalem klime od podstaw i uwazam odwrotnie lepiej spedzic troszke wiecej czasu i miec klimatronic.
Ustawiasz 21 stopni i tyle jest.. sam reguluje. Naprawde jest roznica
http://motors-leicester.co.uk
K.P.J. Motors
Unit 8-9 Jarvis Street
LE3 5BN
Leicester
e-mail: kpj.motors@wp.pl
Mobile: 07515651171
K.P.J. Motors
Unit 8-9 Jarvis Street
LE3 5BN
Leicester
e-mail: kpj.motors@wp.pl
Mobile: 07515651171
może i tak , ale nie wydaje Ci sie ze jednak jeden czujnik w deche to za mało , jednak pasuje mieć w całym aucie te 21 stopni , a jak masz tylko jeden to będziesz mieć w całym aucie 21 , z tego co sie orientuje to fabryczne klimatroniki mają chyba więcej czujników , moge sie mylić bo jak zaladałem do swojego klime od podstaw , to nie zagłębiałem sie za bardzo w klimatronik
Ma oczywiscie kilka czunikow ale sa one przy klapkach w samej nagrzewnicy wiec montujac climatronik nie ingerujesz w nie. Oczywiscie jest jeszcze czujnik temp zewnetrznej w zderzaku ale zakladam ze jest on juz w aucie.
Wiec potrzeba
Nagrzewnice z climatronika
Panel do sterowania
Czujnik na podszybie
Czujnik w zderzak ( jesli nie ma )
no i kilka kabli ktore beda z nagrzewnicy polaczone z licznikiem i kompem
Wiec potrzeba
Nagrzewnice z climatronika
Panel do sterowania
Czujnik na podszybie
Czujnik w zderzak ( jesli nie ma )
no i kilka kabli ktore beda z nagrzewnicy polaczone z licznikiem i kompem

http://motors-leicester.co.uk
K.P.J. Motors
Unit 8-9 Jarvis Street
LE3 5BN
Leicester
e-mail: kpj.motors@wp.pl
Mobile: 07515651171
K.P.J. Motors
Unit 8-9 Jarvis Street
LE3 5BN
Leicester
e-mail: kpj.motors@wp.pl
Mobile: 07515651171
no to jednak jest troszke więcej kabelkomani niż w zwykłej manualnej
[ Dodano: 23 Lis 2008 17:43 ]
a chłodek tak czy tak będzie
[ Dodano: 23 Lis 2008 17:45 ]
panowie żart - żartem , ale mam szwagra co ma nową skode octawie z klimatronikiem , i szlag go trafia bo jak włączy auto , to nie da rady w tym trybie zmienić nastawu klapek nadmuchu , na szyby , nogi i.t.d , musi wyłączac auto , nie wiem czy u Was jest tak samo czy nie
[ Dodano: 23 Lis 2008 17:43 ]
a chłodek tak czy tak będzie

[ Dodano: 23 Lis 2008 17:45 ]
panowie żart - żartem , ale mam szwagra co ma nową skode octawie z klimatronikiem , i szlag go trafia bo jak włączy auto , to nie da rady w tym trybie zmienić nastawu klapek nadmuchu , na szyby , nogi i.t.d , musi wyłączac auto , nie wiem czy u Was jest tak samo czy nie
miś fazi, bo twój szwagier lekko ograniczony i instrukcji nie czyta
1. auto - climatronik steruje temp i siłą wlatującego powietrza żeby dać odpowiednia temp
2. przycisk - szyby - załącza osuszanie i silniejszy nadmuch - wyłącza się w tym momencie auto
3. przycisk na nogi czy na tułów - wyłączone auto nadmuch wskazana temp na kierunki jakie chcesz
Reasumując - jak chcesz mieć odpowiednia temp naciskasz auto i tyle stopni w jakiej ci sie dobrze jeździ a nie grzebiesz po przyciskach. Tryb auto jest najlepszy latem - w klimie czujesz chłód a raczej ziąb z kratek, a w climatroniku delikatnie schodzi temp - co to daje? nie przeziębisz się tak jak w klimie
1. auto - climatronik steruje temp i siłą wlatującego powietrza żeby dać odpowiednia temp
2. przycisk - szyby - załącza osuszanie i silniejszy nadmuch - wyłącza się w tym momencie auto
3. przycisk na nogi czy na tułów - wyłączone auto nadmuch wskazana temp na kierunki jakie chcesz
Reasumując - jak chcesz mieć odpowiednia temp naciskasz auto i tyle stopni w jakiej ci sie dobrze jeździ a nie grzebiesz po przyciskach. Tryb auto jest najlepszy latem - w klimie czujesz chłód a raczej ziąb z kratek, a w climatroniku delikatnie schodzi temp - co to daje? nie przeziębisz się tak jak w klimie
ale w manualu tak samo można sobie ustawić że nie leci ziąb z kratek , tylko delikatnie chłodzi , na to jest pierwszy bieg wentylatora , który i tak musi być włączony bo klimy inaczej nie włączysz , a odpowiednie dobranie położeń pokręteł daje dobry efekt , ja wiem że klimatronik to nowoczesność , ale manual też nie jest najgorszy , najgorsze jak sie nic nie ma
[ Dodano: 23 Lis 2008 18:06 ]
a co sie tyczy przeziębienia to myśle że nie jest ważne jakie powietrze leci z kratek , tylko najgorsze jest jak ktoś chłodzi do samego końca podróży a potem nagle wychodzi na 35 stopni gorąca , ja zawsze pare kilometrów przed celem podróży wyłączam klime , aby organizm zdążył sie przestawić
[ Dodano: 23 Lis 2008 18:06 ]
a co sie tyczy przeziębienia to myśle że nie jest ważne jakie powietrze leci z kratek , tylko najgorsze jest jak ktoś chłodzi do samego końca podróży a potem nagle wychodzi na 35 stopni gorąca , ja zawsze pare kilometrów przed celem podróży wyłączam klime , aby organizm zdążył sie przestawić
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 64 gości