Problem z dmuchawą

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
GTI.WGM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn wrz 22, 2008 13:47
Lokalizacja: SKUŁY

Problem z dmuchawą

Post autor: GTI.WGM » pn wrz 22, 2008 14:21

Witam wszystkich.Jestem świerzo zalogowanym użytkownikiem więc witam wszystkich bardzo serdecznie.Mam problem z dmuchawa w mk II. Mianowicie szukałem na forum i niby znalazłem podobny temat ale tam było napisane , że bez pomocy elektryka się nie obędzie.Problem mam tego typu, że dmuchawa chodzi mi tylko na 3 biegu i ktoś napisał że, trzeba wymienić silnik nawiewu czy to prawda?Czy naprawde trzeba go wymienic nieda się go jakos naprawić?Pomocy


VW its my passion!

Awatar użytkownika
fifel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 19:44
Lokalizacja: Kraków

Post autor: fifel » pn wrz 22, 2008 14:25

Ja mam podobny problem - dmuchawa dziala mi tylko w pozycji 1, ale za to wieje tak ze mysli wlasnych nie slychac :) czyli dmuchawa dziala jakby z pominieciem regulacji czyli zero i full... jaka moze byc tego przyczyna?



Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » pn wrz 22, 2008 14:44

dmuchawa chodzi mi tylko na 3 biegu i ktoś napisał że, trzeba wymienić silnik nawiewu czy to prawda?
Słabo szukałeś, tematów o tym problemie jest wiele. Na 99% masz spalony bezpiecznik termiczny



Awatar użytkownika
zjawa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: wt cze 26, 2007 08:53
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: zjawa » pn wrz 22, 2008 14:46

Wasz problem polega na tym że padł sterownik obrotów kutry znajduje sie w obudowie silnika dmuchawy po prawej stronie auta nad nogami pasażera , jest to częsta awaria w mk II . tu macie to opisane http://mk2.vwgolf.pl/porada12.html


-----------o00o----'(_)'----o00o-----------

mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » pn wrz 22, 2008 14:49

Dokładnie tak, spalony jest termik jeśli dobrze pamiętam to 180 stopni, do kupienia za 2 złote w sklepach AGD. Wymienić mozna samemu pod warunkiem ze się nie ma dwóch lewych (lub dwóch prawych) rąk i wie się którą stroną lutownicy sie lutuje ;)

Coś takiego jak to: allegro
zjawa pisze:Wasz problem polega na tym że padł sterownik obrotów kutry znajduje sie w obudowie silnika dmuchawy po prawej stronie auta nad nogami pasażera , jest to częsta awaria w mk II . tu macie to opisane http://mk2.vwgolf.pl/porada12.html
Nie sterownik tylko ten termik właśnie. I nie naprawiać go kablem jak w poradzie tylko wymienić. Termik kosztuje 2-5 złotych,a drabinka rezystorowa więcej niż używka wentylator, a i można ryzykować pożar auta jak sie zacznie jarać bez termika.
Ostatnio zmieniony pn wrz 22, 2008 15:24 przez mate64, łącznie zmieniany 1 raz.


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » pn wrz 22, 2008 15:45

Masz tu zaznaczony ten bezpiecznik:
ObrazekObrazek



Awatar użytkownika
GTI.WGM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn wrz 22, 2008 13:47
Lokalizacja: SKUŁY

Post autor: GTI.WGM » pn wrz 22, 2008 19:02

Dzięki.Dmuchawka śmiga jak nowa.Jeszcze raz dzięki


VW its my passion!

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn wrz 22, 2008 19:23

mate64 pisze:jeśli dobrze pamiętam to 180 stopn
na 194 :p



Awatar użytkownika
palel36
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 541
Rejestracja: sob wrz 27, 2008 14:29
Lokalizacja: Nałęczów vaglublin.pl
Kontakt:

Post autor: palel36 » pn gru 08, 2008 19:07

mi raz chodzi raz nie chodzi na 2 biegu i nie wiem co może być przyczyną bo niedawno cały silniczek wymieniałem, tylko że on jest o CITROENA bo pasował. i nie wiem co się mogła zadziać ;p



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » pn gru 08, 2008 19:26

Włącznik sprawdzałeś?


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
palel36
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 541
Rejestracja: sob wrz 27, 2008 14:29
Lokalizacja: Nałęczów vaglublin.pl
Kontakt:

Post autor: palel36 » pn gru 08, 2008 20:10

pytałem się elektryka to powiedział że Opornik na 100% i żebym załatwił opornik na szrocie najlepiej



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn gru 08, 2008 20:28

opornik na 100 % NIE, a jak poczytasz w FAQ temat o dmuchawie działającej tylko na ostanim biegu to będziesz wiedział czemu to nie moze być on. Pewnie elektryk źle Cię zrozumiał, bo przepalony termik daje inne obajwy :bajer:



Awatar użytkownika
palel36
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 541
Rejestracja: sob wrz 27, 2008 14:29
Lokalizacja: Nałęczów vaglublin.pl
Kontakt:

Post autor: palel36 » pn gru 08, 2008 20:30

ale działa nie tylko na ostatnim też na 1



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn gru 08, 2008 20:33

no kurde wlasnie!
i dlatego ze na 1szym działa to nie moze byc termik i twój elektryk jest w błędzie. Jakby to był temrik to by działała TYLKO na ostanim biegu



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 100 gości