Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								pioan1							
 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 233
 		- Rejestracja: wt wrz 19, 2006 22:09
 		
		
											- Lokalizacja: Cer-ica zach-pom
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: pioan1 » śr lut 21, 2007 00:32
			
			
			
			
			przeglądałem tematy i znalazłem takie zdięcia
dlaczego tyle tam się zbiera tej smoły,czy to normalne?
 I drugie pytanie:
 W rurze dolotowej do EGR-a jest mokro od oleju ,czy IC z czasem sie nie zapcha-może trzeba do niego zajrzeć,przemyć? 
 
za korzystanie ze zdięć bez zezwolenia - przepraszam
 
			
													
					Ostatnio zmieniony ndz sie 10, 2008 20:48 przez 
pioan1, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			
								hacper							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 34
 		- Rejestracja: czw wrz 22, 2005 18:08
 		
		
											- Lokalizacja: Bytom/NL
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: hacper » śr lut 21, 2007 00:40
			
			
			
			
			To moze jeszcze takie ladne zdjecie do kolekcji
W kazdym TDI takie cos jest dopuki nie zaslepisz EGR. Spaliny ktore wracaja do silnika poprzez EGR lacza sie z odrobinami oleju ktory zawsze sie znajduje w rurach intercoolera i wychodzi nam taka ladna mieszanka.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								broda1920							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 126
 		- Rejestracja: sob mar 11, 2006 09:20
 		
		
											- Lokalizacja: katowice
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: broda1920 » śr lut 21, 2007 00:43
			
			
			
			
			sory ze sie wtrące ale sie ucze dopiero TDIa mam problem otóz gdzieś 140 i koło 2,5 tyś obrotów odcina mi turbine czy to bydzie ten EGR? czy N75? czy takie zaślepienie ERG wpływa nacoś w silniku z góry dzieki za rade
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								pioan1							
 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 233
 		- Rejestracja: wt wrz 19, 2006 22:09
 		
		
											- Lokalizacja: Cer-ica zach-pom
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: pioan1 » śr lut 21, 2007 00:51
			
			
			
			
			broda1920 pisze:sory ze sie wtrące ale sie ucze dopiero TDIa mam problem otóz gdzieś 140 i koło 2,5 tyś obrotów odcina mi turbine czy to bydzie ten EGR? czy N75? czy takie zaślepienie ERG wpływa nacoś w silniku z góry dzieki za rade
poczytaj tu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=87639 
[ Dodano: 20 Lut 2007 23:55 ]
hacper pisze:To moze jeszcze takie ladne zdjecie do kolekcji
hacper przecież to twoje zdięcia-pamiętasz że dawałeś?
 piękny ten intercooler
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Guteq							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 512
 		- Rejestracja: czw maja 12, 2005 12:18
 		
		
											- Lokalizacja: Mazury - DE
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Guteq » pt sie 08, 2008 14:58
			
			
			
			
			
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								jasiek21							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 672
 		- Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
 		
		
																- Lokalizacja: Pszów / Karczów
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: jasiek21 » pt sie 08, 2008 15:39
			
			
			
			
			6 imbusów 6mm czy 8mm odkręcasz i wychodzi, 
jakby co mam do sprzedania kolektor do AFNa, można wyczyścić i potem podmienić.
			
									
									
		
		
				[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								cowboy							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 7253
 		- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
 		
		
											- Lokalizacja: Warszawa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: cowboy » pt sie 08, 2008 15:45
			
			
			
			
			6 imbusów 6mm czy 8mm odkręcasz i wychodzi, 
cały kolektor ssący się wykręca ...
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Guteq							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 512
 		- Rejestracja: czw maja 12, 2005 12:18
 		
		
											- Lokalizacja: Mazury - DE
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Guteq » pt sie 08, 2008 17:53
			
			
			
			
			czyli co EGR musze z kolektorem ssascym wykrecić, ogólnie chce to tylko profilaktycznie wyczyścić, ale widze ze czeka mnie wieksza robota 

 zwłaszcza ze ja nie kumaty ale wiem co trzeba odkeić 
 
[ Dodano: Pią Sie 08, 2008 17:56 ]
Aha jeszcze jedno jak EGR bede czyścił to wiem ze NAFTĄ ale razem z kolektorem mocze? czy idzie to oddzielnie odkręcić? po wyjęciu oczywiscie
 
			
													
					Ostatnio zmieniony pt sie 08, 2008 18:15 przez 
Guteq, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Pawko_1111							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 92
 		- Rejestracja: sob lis 03, 2007 14:12
 		
		
											- Lokalizacja: Łódź/Mazury
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Pawko_1111 » pt sie 08, 2008 18:02
			
			
			
			
			podobno bardzo fajnie sie czysci srodekiem do mycia silnikow i potem myjka cisnieniowa, ale to kolektor, nie wiem jak egr.
			
									
									
		
		
				Edison nie zyje...Einstein nie zyje... i  ja tez sie jakos slabo czuje
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								jasiek21							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 672
 		- Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
 		
		
																- Lokalizacja: Pszów / Karczów
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: jasiek21 » pt sie 08, 2008 22:35
			
			
			
			
			cowboy pisze:cały kolektor ssący się wykręca ...
racja racja,
 
			
									
									
		
		
				[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Haki							
 
						- _

 			
		- Posty: 6070
 		- Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
 		
		
																- Lokalizacja: Wrocław
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Haki » ndz lut 28, 2010 23:02
			
			
			
			
			Pawko_1111 pisze:podobno bardzo fajnie sie czysci srodekiem do mycia silnikow i potem myjka cisnieniowa, ale to kolektor, nie wiem jak egr.
Sprawdzałem - PIANA AKTYWNA (MOCNA)  Firmy TENZI ...  roztwór z gorącą wodą zrobiłem ... słowem mało wody - więcej płynu -- spryskałem -- odczekałem kilka min ....  i karcher .... odłazi wszystko ... bez problemów .. ale nie za 1 razem. Czynność warto powtórzyć.
 
			
									
									
		
		
				Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez  ON
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Haos							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 16
 		- Rejestracja: ndz paź 25, 2009 21:06
 		
		
											- Lokalizacja: Kraków
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Haos » pn lis 14, 2011 02:44
			
			
			
			
			Mam pytanko z racji, że jestem w trakcie czyszczenia EGR, mianowicie moge go razem z  tą gruszką kompać czy ją zdemontować? Czy demontaż kolektora ssącego jest musem, bo troche przy tym roboty, a do tego jestem lekkim laikiem  

Pozdro
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Derbi013							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 122
 		- Rejestracja: pn lut 22, 2010 23:56
 		
		
											- Lokalizacja: Środa Śląska
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Derbi013 » pn lis 14, 2011 10:37
			
			
			
			
			dopiero w kolektorze ssacym zobaczysz ile naprawde jest syfu... 

 
			
									
									
		
		
				Golf mk3 1.4+lpg -> Volvo 850 2.0T +lpg -> Passat B4 1.9TDI ->?
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100583  mój pass.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Haos							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 16
 		- Rejestracja: ndz paź 25, 2009 21:06
 		
		
											- Lokalizacja: Kraków
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Haos » pn lis 14, 2011 12:29
			
			
			
			
			Derbi013 pisze:dopiero w kolektorze ssacym zobaczysz ile naprawde jest syfu... 
Podejżewam, ale pytalem czy jest to mus z racji ze trzeba pol auta jak dla mnie rozebrac 

, bardziej mi chodzi o tą gruszke czy mogę ja też wykąpać czy raczej nie ??????
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości