Biała maz w oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

adrian228
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 12:50
Lokalizacja: Mielec

Biała maz w oleju

Post autor: adrian228 » czw mar 20, 2008 10:54

Mam biała maz w oleju, gdy wyciagne bagnet jest nawet na bagnecie wymienilem olej i dalej to samo sie dzieje plyn chlodniczy jak wlalem na zime dalej tyle samo wiec go nie bierze olej troche bierze ale to raczej wycieki spod miski co to moze byc pytalem sie duzo osob i nikt nie wie POMOCY


Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw mar 20, 2008 16:55 przez adrian228, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Re: Biała maz w oleju !!!!!!!!!!!!

Post autor: herflik95 » czw mar 20, 2008 10:56

adrian228 pisze:Mam biała maz w oleju, gdy wyciagne bagnet jest nawet na bagnecie wymienilem olej i dalej to samo sie dzieje plyn chlodniczy jak wlalem na zime dalej tyle samo wiec go nie bierze olej troche bierze ale to raczej wycieki spod miski co to moze byc pytalem sie duzo osob i nikt nie wie POMOCY



Pozdrawiam
Jaki olej lejesz???



niuteq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: pt paź 13, 2006 08:34
Lokalizacja: Pyrzyce
Kontakt:

Post autor: niuteq » czw mar 20, 2008 10:57

jesli nie ubywa ci plynow to pewnie robisz krotkie trasy i to jest powodem tworzenia takije mazi, sprawdz auto po przejachaniu dluzejsz trasy,po porzadnym zagrzaniu auta zniknie to nic strasznego zawsze tak jest w okresie chlodniejszych dni



adrian228
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 12:50
Lokalizacja: Mielec

Post autor: adrian228 » czw mar 20, 2008 11:00

OLEJ ELF 15W40



Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » czw mar 20, 2008 11:00

jest to spowodowane róznica temperatur panujących na dworze a silnikiem - skrapla sie woda i tworzy sie taka maź jak masło



zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » czw mar 20, 2008 11:01

nie no chwila .. ale gość napisał że ma zamiast oleju białą maź , czyli spieniony olej
co oznacza wode w oleju czyli woda miesza się z olejem . uszczelka ?
Tu nie chodzi o białą maź na korku wlewu.
Bez przesady ale tam musi być sporo tej wody zeby coś takiego się stało .
Ostatnio zmieniony czw mar 20, 2008 11:03 przez zoso8894, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » czw mar 20, 2008 11:01

Temat rzeka czytaj-szukaj [odma]



adrian228
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 12:50
Lokalizacja: Mielec

Post autor: adrian228 » czw mar 20, 2008 11:02

MAM 20 KM do pracy i 20 z Pracy to chyba nie sa małe odległosci!



Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » czw mar 20, 2008 11:12

zoso8894 pisze:nie no chwila .. ale gość napisał że ma zamiast oleju białą maź , czyli spieniony olej
co oznacza wode w oleju czyli woda miesza się z olejem . uszczelka ?
Tu nie chodzi o białą maź na korku wlewu.
Bez przesady ale tam musi być sporo tej wody zeby coś takiego się stało .
1. plyn chlodniczy jak wlalem na zime dalej tyle samo wiec go nie bierze- uszczelka odpada
2. Nie ma zamias oleju białej mazi tylko maź w oleju - jak by zamiast oleju była sama maź to by ja m.in np. przez bagnet zaczeło wyżucać na zewnątrz
3. jak by była sama maź to by sie smarowanie swieciło i czujnik by sie darł ze jest problem z ciśnieniem- akurat tego autor nie napisał ale takie jest moje zdanie



niuteq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: pt paź 13, 2006 08:34
Lokalizacja: Pyrzyce
Kontakt:

Post autor: niuteq » czw mar 20, 2008 11:18

ja obstawiam jednak niedogrzany silnik i roznice temperatur, te objawy to prawie standard w taich przypadkach



Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » czw mar 20, 2008 11:20

niuteq, zgadzam sie całkowicie



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw mar 20, 2008 11:55

20 kilometrów i niedogrzany silnik. U mnie osiąga 90 stopni w kilka kilometrów. Robię trasy zazwyczaj po kilka i nie mam żadnej mazi w oleju. czasem na korku ale w minimalnej ilości. Ale przynajmniej raz w miesisiącu robię trasę 120 km.

Ja bym zastanowił się jednak nad uszczelką pod głowicą. Może jest niewielka nieszczelność.



Karoo1988
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt mar 20, 2007 23:49
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
Kontakt:

Post autor: Karoo1988 » czw mar 20, 2008 12:04

woda w oleju


Nic na siłę podaj młotek... :P

[b]Update[/b]
[b]MK4 High Line ;)[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3164763#3164763

[b]Moje byłe MK3[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162097

maltren

Post autor: maltren » czw mar 20, 2008 18:33




Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 116 gości