Biała maz w oleju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Biała maz w oleju
Mam biała maz w oleju, gdy wyciagne bagnet jest nawet na bagnecie wymienilem olej i dalej to samo sie dzieje plyn chlodniczy jak wlalem na zime dalej tyle samo wiec go nie bierze olej troche bierze ale to raczej wycieki spod miski co to moze byc pytalem sie duzo osob i nikt nie wie POMOCY
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw mar 20, 2008 16:55 przez adrian228, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Biała maz w oleju !!!!!!!!!!!!
Jaki olej lejesz???adrian228 pisze:Mam biała maz w oleju, gdy wyciagne bagnet jest nawet na bagnecie wymienilem olej i dalej to samo sie dzieje plyn chlodniczy jak wlalem na zime dalej tyle samo wiec go nie bierze olej troche bierze ale to raczej wycieki spod miski co to moze byc pytalem sie duzo osob i nikt nie wie POMOCY
Pozdrawiam
nie no chwila .. ale gość napisał że ma zamiast oleju białą maź , czyli spieniony olej
co oznacza wode w oleju czyli woda miesza się z olejem . uszczelka ?
Tu nie chodzi o białą maź na korku wlewu.
Bez przesady ale tam musi być sporo tej wody zeby coś takiego się stało .
co oznacza wode w oleju czyli woda miesza się z olejem . uszczelka ?
Tu nie chodzi o białą maź na korku wlewu.
Bez przesady ale tam musi być sporo tej wody zeby coś takiego się stało .
Ostatnio zmieniony czw mar 20, 2008 11:03 przez zoso8894, łącznie zmieniany 2 razy.
1. plyn chlodniczy jak wlalem na zime dalej tyle samo wiec go nie bierze- uszczelka odpadazoso8894 pisze:nie no chwila .. ale gość napisał że ma zamiast oleju białą maź , czyli spieniony olej
co oznacza wode w oleju czyli woda miesza się z olejem . uszczelka ?
Tu nie chodzi o białą maź na korku wlewu.
Bez przesady ale tam musi być sporo tej wody zeby coś takiego się stało .
2. Nie ma zamias oleju białej mazi tylko maź w oleju - jak by zamiast oleju była sama maź to by ja m.in np. przez bagnet zaczeło wyżucać na zewnątrz
3. jak by była sama maź to by sie smarowanie swieciło i czujnik by sie darł ze jest problem z ciśnieniem- akurat tego autor nie napisał ale takie jest moje zdanie
20 kilometrów i niedogrzany silnik. U mnie osiąga 90 stopni w kilka kilometrów. Robię trasy zazwyczaj po kilka i nie mam żadnej mazi w oleju. czasem na korku ale w minimalnej ilości. Ale przynajmniej raz w miesisiącu robię trasę 120 km.
Ja bym zastanowił się jednak nad uszczelką pod głowicą. Może jest niewielka nieszczelność.
Ja bym zastanowił się jednak nad uszczelką pod głowicą. Może jest niewielka nieszczelność.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości