Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
																			 grzesiek MK3
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: grzesiek MK3 » wt cze 05, 2007 16:16
			
			
			
			
			Co mam zrobic zeby troche koni dołożyć... myslałem tez o swapie na 2.0 16V
ale czekam na propozycje...
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								lawrai							
- Forum Master
  
- Posty: 1066
- Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
- Lokalizacja: Polska
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: lawrai » wt cze 05, 2007 16:59
			
			
			
			
			swap albo przelotowy wydech najtaniej .... ogólnie nie ma sensu pchać w ten silnik , bo nie ma on potencjału . Pozdr
			
									
									
		
		
				budujemy syncro :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 grzesiek MK3
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: grzesiek MK3 » wt cze 05, 2007 17:03
			
			
			
			
			a jesli zrobie taki wydech to jaki bede mial przyrost mocy...
a ile bedzie mnie kosztowal swap na 2.0 16V????????
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Greg_							
- Mały gagatek
  
- Posty: 66
- Rejestracja: pn kwie 02, 2007 10:35
- Lokalizacja: Katowice
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Greg_ » wt cze 05, 2007 17:56
			
			
			
			
			daruj sobie tlumiki przelotowe - wzrost mocy maly a halas ogromny
mi ostatnio GTO proponowal swapa na 2.0 16V za 3300 zeta (minus 500 jakie wyszarpiesz za swoj motor) - i to jest chyba najlepszy pomysl
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 grzesiek MK3
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: grzesiek MK3 » wt cze 05, 2007 18:05
			
			
			
			
			ale 3300 z silnikiem i osprzetem????
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Greg_							
- Mały gagatek
  
- Posty: 66
- Rejestracja: pn kwie 02, 2007 10:35
- Lokalizacja: Katowice
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Greg_ » wt cze 05, 2007 18:11
			
			
			
			
			wjezdzasz, placisz 3300 i wyjezdzasz za pare dni samochodem z silnikiem 2.0 16V
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 grzesiek MK3
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: grzesiek MK3 » wt cze 05, 2007 18:15
			
			
			
			
			to poprosze namiary na tego pana... cos bede dzialal...
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Greg_							
- Mały gagatek
  
- Posty: 66
- Rejestracja: pn kwie 02, 2007 10:35
- Lokalizacja: Katowice
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Greg_ » wt cze 05, 2007 18:16
			
			
			
			
			nick GTO - poszukaj sobie
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Pinhead							
- Forum Master
  
- Posty: 1746
- Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Pinhead » wt cze 05, 2007 18:25
			
			
			
			
			lawrai pisze:albo przelotowy wydech
Ale on pytał o wzrost mocy a nie hałasu.
 =-Pinhead-= 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								lawrai							
- Forum Master
  
- Posty: 1066
- Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
- Lokalizacja: Polska
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: lawrai » wt cze 05, 2007 21:16
			
			
			
			
			Pinhead pisze:lawrai pisze:albo przelotowy wydech
Ale on pytał o wzrost mocy a nie hałasu.
 
  
Może i masz te 1400 postów ale wg. mnie nie masz zielonego pojęcia o wzmacnianiu auta . Pozdr
budujemy syncro :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
	
	
						
		
		
			- 
				
								lawrai							
- Forum Master
  
- Posty: 1066
- Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
- Lokalizacja: Polska
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: lawrai » wt cze 05, 2007 22:47
			
			
			
			
			wiesz co , błyskają dalej swoją wszech mogącą mądrością , bo ja nie zamierzam się kłocić 

))
budujemy syncro :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Ryba266							
- Użytkownik
  
- Posty: 262
- Rejestracja: ndz mar 18, 2007 02:19
- Lokalizacja: Ustka
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Ryba266 » śr cze 06, 2007 07:42
			
			
			
			
			Panowie niema co sie denerwowac. Ja mam przelotowy uklad i daje on troche a w szczegolnosci daje pod dalsze modyfikacje i wcale niejest tak glosno jak moglo by sie wydawac wszystko zalezy od koncowki a konkretnie dyfuzora
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								TAZ							
- V.I.P.
  
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TAZ » śr cze 06, 2007 09:55
			
			
			
			
			Ryba266 pisze:Panowie niema co sie denerwowac. Ja mam przelotowy uklad i daje on troche a w szczegolnosci daje pod dalsze modyfikacje i wcale niejest tak glosno jak moglo by sie wydawac wszystko zalezy od koncowki a konkretnie dyfuzora
A jaką masz średnice wylotu w tym dyfuzorze ?? Mam nadzieje, że nie jest to zwężka typu silencer. Jak tak to nic nie zrobiłeś. Cóż z tego, że uwalniasz wydech zmieniając go na przelotowy, jak zakładasz zwężkę na samym jego końcu. Spaliny zamiast wyjść to odbijają się od silencera i burzą ruch falowy spalin.
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości