



Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Musze luknąć na stary tłok, jak by się to okazała prawda to był by to pech. Mówi sie, ze jak sie dba o TDI to można przejechać ooo cho cho i jeszcze więcej, w tym przypadku mimo super zabiegów silnik poddał się przy 192 tys km i przy 30km/hdziechu pisze:Czesto jak sie przyjrzec przelamanej krawedzi, to widac w czesci denka pecherzyk powietrza..
Raczej nie, to sa uszkodzenia spowodowane duzymi silami, zle paliwo daje raczej male sily;) Zle paliwo moze zawalic filtry, zniszczyc pompe, wtryski, spowodowac powstanie nagarow, roznych zatykajacych mazi itd... Chociaz moze byc przyczyna np. zaplonu w nieodpowiednim momencie, wiec takze wymienionych przez Ciebie uszkodzen. Ale moim zdaniem to bardzo malo prawdopodobne. Jak bedziesz szukal pecherzykow, musisz szukac z lupa, bo moga to byc pecherzyki o srednicy 0.2 a nawet 0.1 mm.PinkFloyd pisze:a czy na pekniecie jednego tłoka lub urwanie zaworu może przyczynic się złe paliwo
wybór bardzo dobryPinkFloyd pisze:tłok firmy Mahle- mam nadzieje ze dobry
sprawdź jeszcze dokładnie korbowód,PinkFloyd pisze:Głowice dałem do splanowania i docierania i jutro pierwszy start silniczka
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 65 gości