zawias do mk3 GTi 20 Jahre Koni, H&R czy Eibach???

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Kuman

Post autor: Kuman » śr maja 21, 2008 21:29

radarTDI, Jak dużo jeździsz (masz diesla więc sądzę, że tak) to kupiłbym kit 40/40 bo z większą glebą czasem ciężko jechać w PL. Ja mam aktualnie 60/40 (w sumie ciut niżej) i nie narzekam, choć czasami jest trudno przejechać nie ocierając hokejem. Co nie zmienia faktu, że jak auto się nie sprzeda to glebie gada na maxa wtedy:D

Jeszcze jak mógłbym coś zasugerować to nie kupuj sportowych sprężyn do seryjnych amorów bo nie zawsze to poprawi prowadzenie. Jak już to kit. a wogóle to może akims gwintem się zainteresuj ? :bigok:



Awatar użytkownika
*daniel*
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: wt sty 24, 2006 12:15
Lokalizacja: z garażu
Kontakt:

Post autor: *daniel* » czw maja 22, 2008 11:32

..:VoyteQ:.. pisze:to nie znaczy ze był dedykowany do tdi, jedynie ze był w takim zamontowany. Masz jakies oznaczenie firmy i modelu
weś pod uwage jedna rzecz że w zawiasach sportowych niema różnicy czy będzie zawias siedział w dieslu czy w benzynie!owszem są firmy które robią towar dedykowany do diesli i do benzyn ale ogólnie przy twardym kicie niema to większego znaczenia,ewentualnie jak jest bardziej miękki kit to pod dieslem klupnie deczko niżej niż w benzynie i tyle!!
..:VoyteQ:.. pisze:przy 13 to bedzie bardzo nisko, przy 15 na duzej oponie juz niekoniecznie
jaką opone masz na myśli w 13 zool a w 15 zool?i jaka opona w 15 zool to duża opona?


moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90

Awatar użytkownika
radarTDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: sob mar 24, 2007 16:12
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Kontakt:

Post autor: radarTDI » czw maja 22, 2008 16:22

Kuman pisze:radarTDI, Jak dużo jeździsz (masz diesla więc sądzę, że tak) to kupiłbym kit 40/40 bo z większą glebą czasem ciężko jechać w PL. Ja mam aktualnie 60/40 (w sumie ciut niżej) i nie narzekam, choć czasami jest trudno przejechać nie ocierając hokejem. Co nie zmienia faktu, że jak auto się nie sprzeda to glebie gada na maxa wtedy:D

Jeszcze jak mógłbym coś zasugerować to nie kupuj sportowych sprężyn do seryjnych amorów bo nie zawsze to poprawi prowadzenie. Jak już to kit. a wogóle to może akims gwintem się zainteresuj ? :bigok:
tak jak napisales, najlepiej byloby 40/40 ale caly kit. Ale nie ma w ofercie tych firm. Napewno lepszym rozwiazaniem bedzie caly komplecik :D

Wiec chyba jednak bedzie to eibach 50/30, nie jest tak jakbym chciala, ale cos za cos - mam wtedy caly kit.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=147232]mój parch:-)[/url]

Awatar użytkownika
Wojtek
VW Baron
VW Baron
Posty: 3003
Rejestracja: sob cze 17, 2006 14:06
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Wojtek » czw maja 22, 2008 17:22

*daniel* pisze:jaką opone masz na myśli w 13 zool a w 15 zool?
mam na mysli standartowe 13 z golfa 3 (cl/gl do 94) i standartowe 15 (alu z gt)

nie odpowiedziałeś mi na pytanie o Twoje zawieszenie - pochwal się co masz, skoro H&R to wg. Ciebie taniocha z allegro
*daniel* pisze:w zawiasach sportowych niema różnicy czy będzie zawias siedział w dieslu czy w benzynie
jest roznica i to bardzo duża - silnik diesela jest duzo cięższy i to nie jest tak, że
*daniel* pisze:jak jest bardziej miękki kit to pod dieslem klupnie deczko niżej niż w benzynie i tyle!!
. Wystarczy że włożysz do bagaznika 100kg i zobaczysz czy Ci tył tylko "klupnie deczko" czy jednak siądze te 15-20 mm - czyli dokladnie tyle o ile się kłocisz!


Obrazek

Kuman

Post autor: Kuman » czw maja 22, 2008 18:04

radarTDI, Nawet jak będziesz biała ten 50/30 to podejrzewam, że tył będzie regulowany na talerzykach więc dobierzesz sobie obniżenie optymalne pod przód i po sprawie :)



Awatar użytkownika
radarTDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: sob mar 24, 2007 16:12
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Kontakt:

Post autor: radarTDI » czw maja 22, 2008 19:56

Kuman pisze:radarTDI, Nawet jak będziesz biała ten 50/30 to podejrzewam, że tył będzie regulowany na talerzykach więc dobierzesz sobie obniżenie optymalne pod przód i po sprawie :)
dokladnie, tyl jest na talerzykach, link do aukcji jest na pierwszej stronie :D
Ostatnio zmieniony czw maja 22, 2008 19:59 przez radarTDI, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=147232]mój parch:-)[/url]

Awatar użytkownika
*daniel*
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: wt sty 24, 2006 12:15
Lokalizacja: z garażu
Kontakt:

Post autor: *daniel* » czw maja 22, 2008 22:11

..:VoyteQ:.. pisze:skoro H&R to wg. Ciebie taniocha z allegro
nienapisałem nic takiego że h&R to taniocha z alegro sportowy zawias ma siedzieć tak jak powinien i niema prawa przód być wyżej niż tył no chyba ze są same springi na seri amorze to wtedy jest duże prawdopodobieństwo że przód będzie wyżej!
..:VoyteQ:.. pisze:Wystarczy że włożysz do bagaznika 100kg i zobaczysz czy Ci tył tylko "klupnie deczko" czy jednak siądze te 15-20 mm - czyli dokladnie tyle o ile się kłocisz!
a poco mam wkłądać coś do bagażnika :bajer:
Ostatnio zmieniony czw maja 22, 2008 22:19 przez *daniel*, łącznie zmieniany 1 raz.


moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90

Awatar użytkownika
dyzio86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 20:43
Lokalizacja: ZPL/ZS/FSW
Kontakt:

Post autor: dyzio86 » czw maja 22, 2008 22:23

u mnie przy seryjnym zawieszeniu przeswit miedzy nadkolem a opona nie rozni sie miedzy przodem a tylem , czyli przod nie ma wiekszego przeswitu niz tyl jak to powiedział ..:VoyteQ:..,
mowie o moim przypadku na felgach 15zoll


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/151/05518c7c0cf2c7bd.jpg[/img][/url]
VW -w przeciwieństwie do kobiety -lubi jak go napastujesz

Awatar użytkownika
Wojtek
VW Baron
VW Baron
Posty: 3003
Rejestracja: sob cze 17, 2006 14:06
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Wojtek » pt maja 23, 2008 17:39

dyzio86 pisze:u mnie przy seryjnym zawieszeniu przeswit miedzy nadkolem a opona nie rozni sie miedzy przodem a tylem , czyli przod nie ma wiekszego przeswitu niz tyl jak to powiedział ..:VoyteQ:..,
specjalnie dzisiaj sprawdziłem na aucie znajomego (golf mk3 na 100% orginalnym seryjnym zawieszeniu) - auto postawione na płaskiej, rownej drodze, bez obciążenia, na luzie i bez ręcznego - wynik: ok. 15mm wiekszy przeswit z przodu niz z tyłu. Koła seryjne 14' stalowki.
Ostatnio zmieniony pt maja 23, 2008 18:36 przez Wojtek, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

slusar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt sie 27, 2004 23:58
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: slusar » pt maja 23, 2008 21:15

polecam springi eibach +amory Koni z reg twardosci
mam taki zestaw w a3


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=170314

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości