Montaż nurników do pompy modzonej

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz maja 30, 2010 20:38

Michaś_1977 pisze:Aaaa,o to Ci chodzi...tak,to wiem,rozumiem :wink:
:wink:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14298
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 30, 2010 20:39

A Ty vision, od czego masz tą dźwignię?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz maja 30, 2010 20:47

Michaś_1977 pisze:A Ty vision, od czego masz tą dźwignię?
ford transit



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14298
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 30, 2010 20:55

vision pisze:ford transit
Kurcze...muszę sąsiada mocniej przycisnąć,żeby mi sprzedał taką pompę :grin:

Dobra,dźwignia dźwignią,ale jak to się ma do mojego problemu?Czy na pewno rozwiąże go?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz maja 30, 2010 20:58

Michaś_1977 pisze:Dobra,dźwignia dźwignią,ale jak to się ma do mojego problemu?Czy na pewno rozwiąże go?
na falowanie a odwróć dysk pod tłokiem maja one duży i mały otwór lub i są tyż jednakowe tu nic nie da , miałem szarpanie i to pomogło na razie bynajmniej nie ma
Ostatnio zmieniony ndz maja 30, 2010 21:02 przez vision, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14298
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 30, 2010 21:08

vision pisze:dysk pod tłokiem
Znów nie jarzę...który dysk?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz maja 30, 2010 21:22

Michaś_1977 pisze:
vision pisze:dysk pod tłokiem
Znów nie jarzę...który dysk?
pomiędzy fala a tłokiem jest mały dysk i ma otwór http://img.photobucket.com/albums/v319/ ... a2wb-1.jpg niebieska wskazuje gdzie on jest na foto akurat go nie ma :grin:
Ostatnio zmieniony ndz maja 30, 2010 21:23 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz maja 30, 2010 21:26

ludzie z tymi dźwigniami to przecież matematyka jest ... załóżcie dzwignię dłuższą to jest większy zakres dozownika i reaguje szybciej. po założeniu poustawiać w govie podkładki na mniejszej sprężynce żeby reagował delikatniej na gaz i śmigasz... jak założysz z dxwignia całego gova to pewnie trzeba będzie skrócić jego wydłużanie ale nie naprężając spręzynki bo sam sie będzie wkręcał, tylko dać te malutkie podkładki co są na trzpieniu od gova pod sprezynka i nie opieraja sie o nią.
większość użytkowników niektóre mody opisują tak, że niektórzy nie potrafią zrozumieć o co bieg i jak to zrobić.
Umiesz coś zrobić, podziel się tym z innymi bo sam kiedyś sie dowiedziałeś co nieco od kogoś.
To jest do niektórych użytkowników :chytry:

[ Dodano: Nie Maj 30, 2010 21:29 ]
Michaś_1977 pisze:Kurcze...muszę sąsiada mocniej przycisnąć,żeby mi sprzedał taką pompę
po co?
przetnij swoja i zespawaj ciut dłuższa z 1-2mm aby nie za dużo, szkoda kasy na całą pompe, ale co ori to ori. ale polecam założyć przerabianą dźwignie dozownika chociaz na 10mm nie wiem ile to da ale skoro tdi ma wiekszy skok to cos da na pewno.
będzie lepsza regulacja na wolne obroty minimalna dawka a po bucie konkretna:)
Ostatnio zmieniony ndz maja 30, 2010 21:31 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz maja 30, 2010 21:30

JABcok20 pisze:To jest do niektórych użytkowników :chytry:
o tym to wiedziałeś już jakiś czas tylko ci umknęło :jezor:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14298
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 30, 2010 21:31

Czyli ten
Obrazek
Hmm,myślisz,że odwrócenie go,może coś dać? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz maja 30, 2010 21:31

JABcok20, tak przy okazji ile ci teraz po tej zmianie pali mTDi

[ Dodano: 30 Maj 2010 21:32 ]
Michaś_1977 pisze:Hmm,myślisz,że odwrócenie go,może coś dać? :bajer:
u mnie dziś to zmieniłem i szarpanie ustało z jednej strony mały otwór a z 2 duży
Ostatnio zmieniony ndz maja 30, 2010 21:35 przez vision, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz maja 30, 2010 21:35

Michaś_1977,
z czego masz ten tłokorozdzielacz?
fale z czego masz?
jaka grubosc tej podkładki?
kto Ci to składał?


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14298
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 30, 2010 21:38

vision pisze:jednej strony mały otwór a z 2 duży
Kur...na chata...idę sprawdzić,bo nie wierzę :grin:
JABcok20 pisze:przetnij swoja i zespawaj ciut dłuższa z 1-2mm aby nie za dużo, szkoda kasy na całą pompe, ale co ori to ori.
I tak chcę kupić ta pompę,ale faktycznie tutaj masz rację...
JABcok20 pisze:To jest do niektórych użytkowników :chytry:
Mnie chyba nie ma na tej liście? :bajer:
Dzielę się wszystkim co wiem :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz maja 30, 2010 21:40

JABcok20 pisze:To jest do niektórych użytkowników :chytry:
to tak jak do mTDI użyjesz pompy td np AAZ i włożysz falę i tłok z TDI rozwala pompę prawda :chytry:
Ostatnio zmieniony ndz maja 30, 2010 21:41 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości