Tuning Mk3 1,8 90PS

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

grzesiek MK3

Tuning Mk3 1,8 90PS

Post autor: grzesiek MK3 » wt cze 05, 2007 16:16

Co mam zrobic zeby troche koni dołożyć... myslałem tez o swapie na 2.0 16V
ale czekam na propozycje...



Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » wt cze 05, 2007 16:59

swap albo przelotowy wydech najtaniej .... ogólnie nie ma sensu pchać w ten silnik , bo nie ma on potencjału . Pozdr


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

grzesiek MK3

Post autor: grzesiek MK3 » wt cze 05, 2007 17:03

a jesli zrobie taki wydech to jaki bede mial przyrost mocy...
a ile bedzie mnie kosztowal swap na 2.0 16V????????



Awatar użytkownika
Greg_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 10:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Greg_ » wt cze 05, 2007 17:56

daruj sobie tlumiki przelotowe - wzrost mocy maly a halas ogromny
mi ostatnio GTO proponowal swapa na 2.0 16V za 3300 zeta (minus 500 jakie wyszarpiesz za swoj motor) - i to jest chyba najlepszy pomysl



grzesiek MK3

Post autor: grzesiek MK3 » wt cze 05, 2007 18:05

ale 3300 z silnikiem i osprzetem????



Awatar użytkownika
Greg_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 10:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Greg_ » wt cze 05, 2007 18:11

wjezdzasz, placisz 3300 i wyjezdzasz za pare dni samochodem z silnikiem 2.0 16V



grzesiek MK3

Post autor: grzesiek MK3 » wt cze 05, 2007 18:15

to poprosze namiary na tego pana... cos bede dzialal...



Awatar użytkownika
Greg_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 10:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Greg_ » wt cze 05, 2007 18:16

nick GTO - poszukaj sobie



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » wt cze 05, 2007 18:25

lawrai pisze:albo przelotowy wydech
Ale on pytał o wzrost mocy a nie hałasu.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » wt cze 05, 2007 21:16

Pinhead pisze:
lawrai pisze:albo przelotowy wydech
Ale on pytał o wzrost mocy a nie hałasu.


Może i masz te 1400 postów ale wg. mnie nie masz zielonego pojęcia o wzmacnianiu auta . Pozdr


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » wt cze 05, 2007 21:31

Ty za to jesteś expertem co widać po twoich fachowych wypowiedziach :) Zarówno w tym jak i innych wątkach (http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=106908 komp sterujący powietrzem wymiata ;) )


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » wt cze 05, 2007 22:47

wiesz co , błyskają dalej swoją wszech mogącą mądrością , bo ja nie zamierzam się kłocić :)))


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Awatar użytkownika
Ryba266
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 02:19
Lokalizacja: Ustka
Kontakt:

Post autor: Ryba266 » śr cze 06, 2007 07:42

Panowie niema co sie denerwowac. Ja mam przelotowy uklad i daje on troche a w szczegolnosci daje pod dalsze modyfikacje i wcale niejest tak glosno jak moglo by sie wydawac wszystko zalezy od koncowki a konkretnie dyfuzora



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr cze 06, 2007 09:55

Ryba266 pisze:Panowie niema co sie denerwowac. Ja mam przelotowy uklad i daje on troche a w szczegolnosci daje pod dalsze modyfikacje i wcale niejest tak glosno jak moglo by sie wydawac wszystko zalezy od koncowki a konkretnie dyfuzora
A jaką masz średnice wylotu w tym dyfuzorze ?? Mam nadzieje, że nie jest to zwężka typu silencer. Jak tak to nic nie zrobiłeś. Cóż z tego, że uwalniasz wydech zmieniając go na przelotowy, jak zakładasz zwężkę na samym jego końcu. Spaliny zamiast wyjść to odbijają się od silencera i burzą ruch falowy spalin.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości