Sprawdzenie mat podgrzewania foteli
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Sprawdzenie mat podgrzewania foteli
witam.
Posiadam maty do Vw Passata B5. Chciałbym je podłączyć "na krótko" w celu sprawdzenia czy działają. Proszę o pomoc, które kolory kabli gdzie podłączyć?
w sumie są 4 kolory: brązowy, czarno-biały, czarno-zółty i czarno-brązowy.
Posiadam maty do Vw Passata B5. Chciałbym je podłączyć "na krótko" w celu sprawdzenia czy działają. Proszę o pomoc, które kolory kabli gdzie podłączyć?
w sumie są 4 kolory: brązowy, czarno-biały, czarno-zółty i czarno-brązowy.
Sprawdzenie mat podgrzewania foteli
miernik w łapę i mierz rezystancję między 2 grubymi kablami i między 2 cienkimi. Brak rezystancji między grubymi (masa i zasilanie) - przepalona grzałka. Brak rezystancji między cienkimi - uszkodzony czujnik nagrzania maty.
Możesz sprawdzić czy grzej e- gruby brązowy do masy a gruby inny kolor do plusa. po ok 2 minutach mata musi być wyraźnie ciepła
Możesz sprawdzić czy grzej e- gruby brązowy do masy a gruby inny kolor do plusa. po ok 2 minutach mata musi być wyraźnie ciepła
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Sprawdzenie mat podgrzewania foteli
A jesli by bylo przejscie to jedne przewody maja miec tylko pare ohm opornosci, a druga para pare tys ohm, to ta mniejsza opornosc jest od grania
Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
Sprawdzenie mat podgrzewania foteli
Odgrzewam temat!
grg474, czy możesz dokładniej opisać co i gdzie mierzyć?
grg474, czy możesz dokładniej opisać co i gdzie mierzyć?
Sprawdzenie mat podgrzewania foteli
dwa posty wyżej masz napisanepiekn18 pisze: czy możesz dokładniej opisać co i gdzie mierzyć?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Re: Sprawdzenie mat podgrzewania foteli
grg474 pisze:dwa posty wyżej masz napisanepiekn18 pisze: czy możesz dokładniej opisać co i gdzie mierzyć?
Mierzyć to przy włączniku czy przy kostce foteli?
Sprawdzenie mat podgrzewania foteli
na początku gooffer, napisałpiekn18 pisze:Mierzyć to przy włączniku czy przy kostce foteli?
więc ja odpowiedziałem jak się sprawdzam maty.gooffer pisze:Posiadam maty do Vw Passata B5. Chciałbym je podłączyć "na krótko" w celu sprawdzenia czy działają.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości