Przebicie na przewodzie zapłonowym 2.3 V5 - 5 cylinder

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MefjuWw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: sob gru 24, 2011 18:03
Lokalizacja: Wrocław

Przebicie na przewodzie zapłonowym 2.3 V5 - 5 cylinder

Post autor: MefjuWw » pt maja 18, 2012 14:25

Ostatnio zaobserwowałem, że mam przebicie na 5 cylindrze w swoim 2.3 V5.

Nic nie byłoby w tym dziwnego, że niedawno kupiłem nowe przewody firmy Bremi (dostawca OE tj. Beru, NGK)
Wymieniłem także świece na platynowe NGK.

Z racji tego, że pracuję w sklepie, zamówiłem nowy kabel na 5 cylinder bo myślałem, że ten "stary" jest uszkodzony i dalej jest to samo.
Problem występował także, na starej świecy.

Cewka raczej wykluczona, bo została zamontowana jakieś 3 miesiące temu nowa firmy Beru.

Proszę o sugestie.



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Przebicie na przewodzie zapłonowym 2.3 V5 - 5 cylinder

Post autor: grg474 » pt maja 18, 2012 16:36

MefjuWw pisze:Ostatnio zaobserwowałem, że mam przebicie na 5 cylindrze w swoim 2.3 V5.
to znaczy? gdzie te iskry latają?


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
MefjuWw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: sob gru 24, 2011 18:03
Lokalizacja: Wrocław

Przebicie na przewodzie zapłonowym 2.3 V5 - 5 cylinder

Post autor: MefjuWw » pt maja 18, 2012 20:10

wali miedzy blokiem a metalowa oslona przewodu, na nowym przewodzie jest tak samo.



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Przebicie na przewodzie zapłonowym 2.3 V5 - 5 cylinder

Post autor: grg474 » pt maja 18, 2012 20:56

MefjuWw pisze:wali miedzy blokiem a metalowa oslona przewodu, na nowym przewodzie jest tak samo.
przełóż ten przewód na inny cylinder i czy wtedy też będzie walić - ja uważam że to wina przewodu


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
MefjuWw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: sob gru 24, 2011 18:03
Lokalizacja: Wrocław

Re: Przebicie na przewodzie zapłonowym 2.3 V5 - 5 cylinder

Post autor: MefjuWw » pt maja 18, 2012 22:52

grg474 pisze:
MefjuWw pisze:wali miedzy blokiem a metalowa oslona przewodu, na nowym przewodzie jest tak samo.
przełóż ten przewód na inny cylinder i czy wtedy też będzie walić - ja uważam że to wina przewodu
Przewód raczej wykluczam, dziś założyłem nowy, z nowego kompletu i dalej to samo. nie wali cały czas, tylko raz na jakiś czas... co 10 - 20 sekund



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Przebicie na przewodzie zapłonowym 2.3 V5 - 5 cylinder

Post autor: grg474 » sob maja 19, 2012 07:38

grg474 pisze:przełóż ten przewód na inny cylinder i czy wtedy też będzie walić
czy jednak możesz to zrobić dla mnie?


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
MefjuWw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: sob gru 24, 2011 18:03
Lokalizacja: Wrocław

Re: Przebicie na przewodzie zapłonowym 2.3 V5 - 5 cylinder

Post autor: MefjuWw » sob maja 19, 2012 19:53

grg474 pisze:
grg474 pisze:przełóż ten przewód na inny cylinder i czy wtedy też będzie walić
czy jednak możesz to zrobić dla mnie?
Niestety nie jest to wykonalne, ten przewód na 5 cylinder, ma 70cm a inny najdłuższy ma 56 cm, wiec nie jestem w stanie tego podłączyć gdyż nie sięga do cewki zapłonowej.



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Przebicie na przewodzie zapłonowym 2.3 V5 - 5 cylinder

Post autor: grg474 » sob maja 19, 2012 20:17

no to mamy problem - bo ja cały czas uważam ż eto jego win a- inna przyczyna poza świecami to cewka ale ja stawiam nadal na kabel


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
OMEGA
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: czw lip 15, 2010 12:58
Lokalizacja: Małopolska :)

Przebicie na przewodzie zapłonowym 2.3 V5 - 5 cylinder

Post autor: OMEGA » sob maja 19, 2012 21:40

Skoro masz dwa komplety to weź ten długi załóż na inny gar i sprawdź czy na nim też jest przebicie.



Awatar użytkownika
MefjuWw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: sob gru 24, 2011 18:03
Lokalizacja: Wrocław

Re: Przebicie na przewodzie zapłonowym 2.3 V5 - 5 cylinder

Post autor: MefjuWw » sob maja 19, 2012 21:54

grg474 pisze:no to mamy problem - bo ja cały czas uważam ż eto jego win a- inna przyczyna poza świecami to cewka ale ja stawiam nadal na kabel
kabel z drugiego zestawu też uszkodzony?

Może zamówie beru albo ngk i sprawdzę?
OMEGA pisze:Skoro masz dwa komplety to weź ten długi załóż na inny gar i sprawdź czy na nim też jest przebicie.
ten komplet już oddany do hurtowni :P



Awatar użytkownika
OMEGA
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: czw lip 15, 2010 12:58
Lokalizacja: Małopolska :)

Przebicie na przewodzie zapłonowym 2.3 V5 - 5 cylinder

Post autor: OMEGA » sob maja 19, 2012 23:13

Chyba że ten dłuższy założysz pod inny cylinder i odpalisz na 4 :D



DarePB
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pt paź 21, 2011 13:05
Lokalizacja: Wolsztyn

Przebicie na przewodzie zapłonowym 2.3 V5 - 5 cylinder

Post autor: DarePB » sob paź 26, 2013 20:40

Odświeżę trochę temat. Kolega też ma podobny problem, nowe kable NGK mają przebicia na silnik.. Tak myślę i może by tą część metalową owinąć po prostu taśmą izolacyjną, jak myślicie, zda to egzamin ?
Silnik 2.3 VR5.



Awatar użytkownika
peppa_814
Czerwony Diabeł
Czerwony Diabeł
Posty: 3021
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 17:23

Przebicie na przewodzie zapłonowym 2.3 V5 - 5 cylinder

Post autor: peppa_814 » sob paź 26, 2013 21:46

Przy bloku silnika gdzie występuje podwyższona temperatura to idealne rozwiązanie. :panna:



DarePB
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pt paź 21, 2011 13:05
Lokalizacja: Wolsztyn

Przebicie na przewodzie zapłonowym 2.3 V5 - 5 cylinder

Post autor: DarePB » ndz paź 27, 2013 19:23

Słuchaj, nie wiem po co ta ironia, ale jak lubisz się naśmiewać to spoko.
Poza tym, taką temperaturę jaka tam panuje spokojnie by wytrzymała..
Ale już nieaktualne, bo ogarnęliśmy temat.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 28 gości