Jak zdjąć kierownice?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: Qto, VIP

Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Jak zdjąć kierownice?

Post autor: Komas » wt kwie 03, 2007 12:01

Witam
Potrzebuje zdjac kierownice w Golfie MK3. Kierownica jest z poduszka powietrzna. Jak ja zdjac zeby nic nie uszkosic?
Pozdrawiam


[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]

kijannaa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn paź 31, 2005 10:06
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: kijannaa » wt kwie 03, 2007 12:08

spójrz na ten
temat
pownien ci pomóc :bigok:



touch01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: wt lut 20, 2007 19:39
Lokalizacja: Magdalenka
Kontakt:

Post autor: touch01 » wt kwie 03, 2007 12:54

kijannaa pisze:spójrz na ten
temat
pownien ci pomóc :bigok:
a gdy juz postapisz tak jak na poradzie z tego tematu to gdy wyjmiesz poduszke odkrecisz kiere to trzeba w nia uderzac piesciami po obu stronach na linii srodka poziomo wtedy sama zeskakuje



Awatar użytkownika
Jolero
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: ndz paź 09, 2005 19:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Jolero » wt kwie 03, 2007 13:34

Oki powiedzmy ze jakos tam zdemontuje, ale jak chce zalozyc Kierownice bez poduszki to co trzeba zrobic? poprostu sciagnac stara i nie podlaczac tasmy w instalacji? nie bedzie jakiegos błedu? bo chyba samej poduszki z Golfa 3 do kierwonicy z Golfa 4 nie da sie przelozyc?!
Pozdrawiam.


[b]Dont hate the player, hate the game :] ...
[/b]

Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » śr kwie 04, 2007 22:12

samoej poduchy z MK3 do MK4 nie wsadzisz i na odwrut. To jet zupelnie inna kielnia. A jak dasz kielnie bez poduchy to wywali ci blad 00588 Zapalnik poduszki powietrznej kierowcy - N95.

Ja juz u siebie kierownice dzisiaj zdejmowalem, nie czekalem 30 min tak jak koledzy w innym poście doradzaja tylko odrazu poduche wyjolem. Poziej wywalilo mi blad świacila mi sie kontrolka poduszki i musialem podpinac sie pod VAG aby go usunac. Po wykasowaniu bledu bylo juz ok.


[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]

Awatar użytkownika
BartekGib
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 947
Rejestracja: śr maja 27, 2009 00:39
Lokalizacja: NIL/WB
Kontakt:

Post autor: BartekGib » ndz cze 07, 2009 11:13

Muszę odświeżyć temat, ponieważ mam problem .....

Wymieniam kierownicę z banana na to : http://moto.allegro.pl/it...y_oryginal.html

Z nowej kierownicy już zdjąłem osłonę itd.

Ale nie mogę sobie poradzić ze zdjęciem banana ! ! ! Osłonkę zdejmuję, ale w bananie jest ta płytka :

Obrazek

Jak ją zdjąć, żeby dostać się do śruby ? ? ? ? ? Nic zupełnie na nia nie działa :(

Z góry dzięki za pomoc i Pozdrawiam !



Awatar użytkownika
Bruno77
vag-podkarpacie.pl
vag-podkarpacie.pl
Posty: 1679
Rejestracja: pt lis 10, 2006 13:27
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Bruno77 » ndz cze 07, 2009 11:20

bartekgib pisze:Osłonkę zdejmuję, ale w bananie jest ta płytka :
zdejmij płytkę


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=338716&p=4409474#p4409474

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości