temperatura oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt maja 08, 2009 20:14

2RaZ pisze:mozna tylko w MFA to sprawdzic jak masz. temperatura płynu chłodniczego powinna byc przy temp 90 stopni po nagrzaniu
wprowadzasz w błąd bo na MFa jest temp oleju i temp rzędu 90-100 jest normą dla oleju.

[ Dodano: Pią Maj 08, 2009 20:15 ]
azizi pisze:gdybyś miał np uszkodzony termostat to silnik byłby wiecznie niedogrzany bo ten załączał by się za wcześnie i nigdy nie doszło by do tych 90 stopni
na postoju by jednak doszła więc nie "nigdy"
Ostatnio zmieniony pt maja 08, 2009 20:15 przez sas_gti, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
azizi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 638
Rejestracja: pn sty 24, 2005 22:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: azizi » pt maja 08, 2009 20:36

sas_gti, 2RaZ napisał:
Na zegarach nie ma wskaznika temp oleju, mozna tylko w MFA to sprawdzic...
więc musisz uważniej czytać, a nie wyrywać część zdania z kontekstu podważając czyjąś odpowiedz w temacie.

Co do niedogrzania silnika przy padniętym termostacie to miałem tak w 2 golfach mk3 i każdy z nich nawet na postoju nie dochodził do tych 90 stopni. Fakt że nie jeździłem tak przez rok a od razu wymieniałem termostat. Być może jak ktoś jeździ wiele miesięcy to zdarzają się takie sytuacje w lecie ale ja tak nie miałem.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt maja 08, 2009 21:07

azizi, a to sorry zwracam honor, nie zauważyłem kropki po "masz" ale jakbyś pisał nowe zdanie z dużej litery to było by łatwiej rozszyfrować :)
A dalej obstajesz przy tym auto z zawieszonym otwartym termostatem nigdy nie osiągnie 90 stopni :bajer: ?



Awatar użytkownika
azizi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 638
Rejestracja: pn sty 24, 2005 22:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: azizi » pt maja 08, 2009 21:41

Oj nie czepiaj się dużych liter bo mogę napisać, że nie zaczyna się zdania od "A" itp itd. Nie o to tu chodzi.

W moich dwóch golfach - 1.8 ABS i 2.0 ADY oba termostaty podobnie się zachowywały w kwietniu (tak auta kupowałem akurat). Nie widziałem nagrzania się do pełnych 90 stopni płynu. Dla tego też wymieniłem za każdym razem termostat, bo silnik był niedogrzany, ogrzewanie jakby później się nagrzewało, a i więcej palił.


Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości