czujnik temperatury
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: pt wrz 19, 2008 10:37
- Lokalizacja: wałcz
to napisałem bo pytałeś jak to się przelicza.darekwalcz pisze:1.258kohm t0 1258 ohm. czyli 1,2 i +40 stopni ?
Kiepsko trochę, że wskaźnika nie masz sprawnego...
Sprawdza się tak samo, wartości też chyba takie same powinny być.darekwalcz pisze:jak je sprawdzić ?
Na zimno ten niebieski ma trochę za małą oporność, mieszanka może być za uboga przy rozruchu.
Ostatnio zmieniony czw gru 04, 2008 16:17 przez bodzio_j, łącznie zmieniany 1 raz.
Wiem, ale nie o to mi chodzi, bo tu ktoś radził zagrzać silnik do 90st. a wtedy to już zupełnie inne odczyty sąmiś fazi pisze:to są takie same czujniki i mają takie same parametry

Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Wszystko się zgadza. Kolega ma jednak problem ze ssanie i ważne są te wartości na zimno, to zraz. Po2 - powinien grzać silnik i mierzyć w całym zakresie temperatur, problem w tym, zę oba są uwalone i nie bardzo wiadomo jaka jest temperatura.miś fazi pisze:panowie , ale przy 80 stopniach powinien mieć 350 ohm a przy 100 stopniach powinien miec około 200 ohm
Wniosek. Jeśli wskaźnik jest sprawny to czarny do wymiany. ( o ile instalacji gdzienie porwali przy wyjmowaniu silnika)
Jak będzie miał już wskazania to pomierzy niebieski, ale tak czy owak sądzę, że też trzeba nowy.
Bardzo możliwemiś fazi pisze:a moim skromnym zdaniem kolega coś urwał przy wkładaniu silnika
[ Dodano: 04 Gru 2008 15:26 ]
albo coś zle podłączył
Trzeba zacząć od sprawdzenia wskaźnika. Zewrzyj piny w czarnej kostce, wejdź do auta i przekręć zapłon. Jeśli wskazówka poleci na max tzn., że instalacja jest ok a czujnik już nie, jeśłi nie poleci to instalacja uwalona..
Ostatnio zmieniony czw gru 04, 2008 16:34 przez bodzio_j, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: pt wrz 19, 2008 10:37
- Lokalizacja: wałcz
tak sprawdzisz wtedy wkaźnik i przewody do czujnika. Tylko przy włączonym zapłonie!darekwalcz pisze:a zeby sprawdzic wskaznik to wystarczy zewrzec kable od wtyczki ???
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 193 gości