Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
								chochoł							
 
						- Eastside Society
 			
		- Posty: 147
 		- Rejestracja: czw lis 11, 2004 03:04
 		
		
																- Lokalizacja: beeftown
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: chochoł » pt lut 23, 2007 08:30
			
			
			
			
			TAZ,  między wierszami jest to do przeczytania co kto ma do powiedzenia
a stwierdzenie 
Polgero VsV, odbieram jako sarkazm 
Krzylu, popieram Twoje zdanie , ale coś sie mi zdaje że to z dużej chmury mały deszcz
MarJuti, jak chcesz mocy to napewno nie wykrzesasz tego z ABFa czy VR6 tyle co z 1.8T to bardziej rozwojowe i już uTurbione  

 
			
									
									
		
		
				Eastside Society 
[img]http://www.hostdub.com/albums/4-MOTION/bevisbutt.gif[/img][img]http://www.hostdub.com/albums/zilla_album04/100_200.gif[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								Borys							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 3319
 		- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
 		
		
																					- Lokalizacja: KOLONIA
 
												- Auto: VR6T
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Borys » pt lut 23, 2007 08:52
			
			
			
			
			chochoł pisze:
MarJuti, jak chcesz mocy to napewno nie wykrzesasz tego z ABFa czy VR6 tyle co z 1.8T to bardziej rozwojowe i już uTurbione  

 
e tam 1.8T zwykłe vr6 jedzie lepiej jak seryjne 1.8T, a w rozwój trzeba władowac, zresztą CHochoł sam wiesz jak jest.
 
			
													
					Ostatnio zmieniony pt lut 23, 2007 08:55 przez 
Borys, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				www.vrservice.pl
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								MarJuti							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 45
 		- Rejestracja: pt maja 19, 2006 19:39
 		
		
											- Lokalizacja: Olsztyn
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: MarJuti » pt lut 23, 2007 08:53
			
			
			
			
			i po raz kolejny mam cwieka zabitego  

 dzis widze sie z Polgero VSV to moze pomoze mi podjac decyzje  
 
btw, co ten 1,8T w sobie ma?  
 
pzdr! 

 
			
									
									
		
		
				[...]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								chochoł							
 
						- Eastside Society
 			
		- Posty: 147
 		- Rejestracja: czw lis 11, 2004 03:04
 		
		
																- Lokalizacja: beeftown
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: chochoł » pt lut 23, 2007 09:09
			
			
			
			
			Borys pisze:
e tam 1.8T zwykłe vr6 jedzie lepiej jak seryjne 1.8T, a w rozwój trzeba władowac, zresztą Chochoł sam wiesz jak jest.
wiem 
ale też wiem że w trakcie jedzenia rośnie apetyt , nieprawdaż Borys-ie  

 
			
									
									
		
		
				Eastside Society 
[img]http://www.hostdub.com/albums/4-MOTION/bevisbutt.gif[/img][img]http://www.hostdub.com/albums/zilla_album04/100_200.gif[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Borys							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 3319
 		- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
 		
		
																					- Lokalizacja: KOLONIA
 
												- Auto: VR6T
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Borys » pt lut 23, 2007 09:35
			
			
			
			
			chochoł pisze:Borys pisze:
e tam 1.8T zwykłe vr6 jedzie lepiej jak seryjne 1.8T, a w rozwój trzeba władowac, zresztą Chochoł sam wiesz jak jest.
wiem 
ale też wiem że w trakcie jedzenia rośnie apetyt , nieprawdaż Borys-ie  

 
prawda prawda, i tu juz wystarczy 0,6bar i modowane 1.8T ma problem
  
a koszt modów podobny,
 
			
									
									
		
		
				www.vrservice.pl
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								chochoł							
 
						- Eastside Society
 			
		- Posty: 147
 		- Rejestracja: czw lis 11, 2004 03:04
 		
		
																- Lokalizacja: beeftown
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: chochoł » pt lut 23, 2007 12:32
			
			
			
			
			
 chcesz dodmuchać
 
			
									
									
		
		
				Eastside Society 
[img]http://www.hostdub.com/albums/4-MOTION/bevisbutt.gif[/img][img]http://www.hostdub.com/albums/zilla_album04/100_200.gif[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Borys							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 3319
 		- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
 		
		
																					- Lokalizacja: KOLONIA
 
												- Auto: VR6T
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Borys » pt lut 23, 2007 14:10
			
			
			
			
			chochoł pisze:
 chcesz dodmuchać
 
narazie patrze jak inni robią
 
			
									
									
		
		
				www.vrservice.pl
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								m3tal							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 825
 		- Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
 		
		
																- Lokalizacja: Rumia
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: m3tal » pt lut 23, 2007 14:48
			
			
			
			
			MarJuti pisze:btw, co ten 1,8T w sobie ma?
suszarkę 
a tak serio - 1.8T dobra sprawa, bo seryjnie już uturbiony, 150 kucy w najsłabszej wersji no i duży potencjał - ludzie wyciągają z tego silnika 400 koni i więcej, relatywnie małym kosztem. tzn. małym kosztem w stosunku co do przyrostu mocy, bo to już jednak jest nawet te kilka - kilknaście tysięcy euro... ale cóż, nic za darmo. najważniejsze jest to, że ten silnik znosi tak duże moce bez większego problemu podobno... tu masz jednego takiego z 1.8T w mk4, ok. 400 koni:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 673#947672
 
			
									
									
		
		
				
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;
VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress
Wulkanizator - Psychopata
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Borys							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 3319
 		- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
 		
		
																					- Lokalizacja: KOLONIA
 
												- Auto: VR6T
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Borys » pt lut 23, 2007 17:32
			
			
			
			
			m3tal pisze:MarJuti pisze:btw, co ten 1,8T w sobie ma?
suszarkę 
a tak serio - 1.8T dobra sprawa, bo seryjnie już uturbiony, 150 kucy w najsłabszej wersji no i duży potencjał - ludzie wyciągają z tego silnika 400 koni i więcej, relatywnie małym kosztem. tzn. małym kosztem w stosunku co do przyrostu mocy, bo to już jednak jest nawet te kilka - kilknaście tysięcy euro... ale cóż, nic za darmo. najważniejsze jest to, że ten silnik znosi tak duże moce bez większego problemu podobno... tu masz jednego takiego z 1.8T w mk4, ok. 400 koni:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 673#947672
 
400KM z 1.8T małym kosztem, hehehe dobre  
dobrze ze dopisałes dalej te kilka kilkanascie tys euro
 
			
									
									
		
		
				www.vrservice.pl
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Domier							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 698
 		- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 15:39
 		
		
																- Lokalizacja: Bydgoszcz
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Domier » pt lut 23, 2007 17:36
			
			
			
			
			dobra panowie bo tu sie robi niepotrzebna dyskusja wydaje mi sie 

 patrzmy w na ludzkie koszty bo na takie to sie porywaja jakies firmy albo ktos kto przygotowuje auto na 1/4. Autor powinien podac kwote jaka dysponuje albo jaka przewiduje czy to 5tys czy 10 a moze 30tys na przebudowe auta.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								MarJuti							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 45
 		- Rejestracja: pt maja 19, 2006 19:39
 		
		
											- Lokalizacja: Olsztyn
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: MarJuti » pt lut 23, 2007 22:50
			
			
			
			
			Domier pisze:... Autor powinien podac kwote jaka dysponuje albo jaka przewiduje czy to 5tys czy 10 a moze 30tys na przebudowe auta.
z finansami jeszcze nie wiem do konca. moze w najblizszym czasie sie wyklaruje. poki co po rozmowie z Polgero, musze skminic zawieche gwint + heble dobre.
 
			
									
									
		
		
				[...]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Polgi							
 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 166
 		- Rejestracja: czw mar 31, 2005 17:18
 		
		
																					- Lokalizacja: Olsztyn
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Polgi » pt lut 23, 2007 23:32
			
			
			
			
			Ja nic nie narzucam tylko podpowiadam 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								MarJuti							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 45
 		- Rejestracja: pt maja 19, 2006 19:39
 		
		
											- Lokalizacja: Olsztyn
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: MarJuti » pt lut 23, 2007 23:44
			
			
			
			
			Polgero VsV pisze:Ja nic nie narzucam tylko podpowiadam 

 
no ja nie powiedzialem ze cos narzucasz  
 
btw, dostajesz punkt za dzisiejsze rady  
 
pzdr! 

 
			
									
									
		
		
				[...]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								aw69							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 814
 		- Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
 		
		
																- Lokalizacja: Zambrów
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: aw69 » sob lut 24, 2007 04:40
			
			
			
			
			jesli chodzi o moc zdecydowanie VR6....bardzo piekne przyrosty na lekkim doładowaniu w koncu to 6 garów.
			
									
									
		
		
				Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST  2008 rok.......
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości