Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								ko_sa							
- Mały gagatek
  
- Posty: 63
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 13:14
- Lokalizacja: Wejherowo
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ko_sa » ndz lut 18, 2007 16:31
			
			
			
			
			czy zalozenie obejscia omijajacego intercooler pozwoli odciazyc silnik?musze kupic silnik ale do tego czasu ten ktory mam musi jeszcze troche pochodzic a wydaje mi sie ze jak odejme mu te pare konikow to da rade?co wy na to?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								Adamm							
- V.I.P.
  
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adamm » ndz lut 18, 2007 16:45
			
			
			
			
			mysle ze go bardziej dobijesz bo bedzie mial ciezej ciagnac to auto
			
									
									
		
		
				Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??  --> napisz do mnie 
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ko_sa							
- Mały gagatek
  
- Posty: 63
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 13:14
- Lokalizacja: Wejherowo
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ko_sa » ndz lut 18, 2007 16:51
			
			
			
			
			ok czyli lepiej poprostu delikatnie jezdzic?
			
									
									
		
		
				Volkswagen Transporter 1.6d
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Adamm							
- V.I.P.
  
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adamm » ndz lut 18, 2007 18:25
			
			
			
			
			ko_sa pisze:ok czyli lepiej poprostu delikatnie jezdzic?
dokladnie tak
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??  --> napisz do mnie 
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Cinek							
- _
  
- Posty: 1738
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
- Lokalizacja: Bytom
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Cinek » ndz lut 18, 2007 21:12
			
			
			
			
			nie bedzie gorącego powietrza jak nie bedziesz deptał. jeździj delikatnie i nie wymyślaj. pozatym teraz jest w miare zimno więc aż takiej pracy IC nie wykonuje
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ko_sa							
- Mały gagatek
  
- Posty: 63
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 13:14
- Lokalizacja: Wejherowo
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ko_sa » ndz lut 18, 2007 23:34
			
			
			
			
			oj ale tu nie o gorace czy zimne powietrze chodzi tylko o to zeby silnik nie musial pracowac dajac tak duza moc.zreszta zobacze jak odbiore samochod i co mi jeszcze w warsztacie powiedza!
			
									
									
		
		
				Volkswagen Transporter 1.6d
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								souler							
- VWGolf.pl Killer
  
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: souler » pn lut 19, 2007 00:14
			
			
			
			
			a co ma ic do mocy auta przy delikatnej jezdzie? kolego czytaj co ci fachowcy pisza powyzej !!! ludzie maja jakies glupie wyobrazenia o ic. bajki o smokach i pochodne kota w butach normalnie...
			
									
									
		
		
				Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Cinek							
- _
  
- Posty: 1738
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
- Lokalizacja: Bytom
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Cinek » pn lut 19, 2007 08:08
			
			
			
			
			ko_sa pisze:oj ale tu nie o gorace czy zimne powietrze chodzi tylko o to zeby silnik nie musial pracowac dajac tak duza moc.zreszta zobacze jak odbiore samochod i co mi jeszcze w warsztacie powiedza!
no to proponuje najpierw poczytać na temat silników doładowanych, a potem zadawać pytania...samo założenie IC nie da ci dodatkowej mocy...gdybyś nie wiedział to 1,6 TD ma moc max przy jakiś 4000 obr, jak bedziesz jeździł do 3 i nie cisnął bardzo pod góre, to ręcze ci że nie masz więcej mocy niż wolnossący
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Adamm							
- V.I.P.
  
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adamm » pn lut 19, 2007 10:59
			
			
			
			
			SouleR pisze:a co ma ic do mocy auta przy delikatnej jezdzie? kolego czytaj co ci fachowcy pisza powyzej !!! ludzie maja jakies glupie wyobrazenia o ic. bajki o smokach i pochodne kota w butach normalnie...
do kogo pijesz?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??  --> napisz do mnie 
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								souler							
- VWGolf.pl Killer
  
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: souler » pn lut 19, 2007 11:20
			
			
			
			
			Adamm nie do Ciebie. do ko_sy to bylo
			
									
									
		
		
				Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Adamm							
- V.I.P.
  
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adamm » pn lut 19, 2007 11:54
			
			
			
			
			a no to spoko  

Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??  --> napisz do mnie 
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ko_sa							
- Mały gagatek
  
- Posty: 63
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 13:14
- Lokalizacja: Wejherowo
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ko_sa » śr lut 21, 2007 10:36
			
			
			
			
			oj dobra juz wam wierze!po co zaraz sie tak unosic!!zreszta wlasnie zmienia sie silnik na td bec ic!
			
									
									
		
		
				Volkswagen Transporter 1.6d
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								tespis							
- Mały gagatek
  
- Posty: 135
- Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 09:09
- Lokalizacja: Śląsk
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tespis » śr lut 21, 2007 11:02
			
			
			
			
			IC dobra sprawa, a Ty SouleR masz IC
			
									
									
		
		
				pozdro
TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości