A teraz najnowsza wiadomość 

:D:D:D:D:D:D:D
Oto co 'przyniosła' dzisiaj poczta:
 
Miska olejowa Alu - SCHRICK
"patelnia" do miski - SCHRICK
hydrozawory - Cosworth Racing
wzmocnione tytanem spręzyny i podkładki do zaworów - SCHRICK
wałek asymetryczny 268/276 - SCHRICK
metalowa uszczelka pod głowice - SCHRICK
chłodnica oleju + osprzęt do montażu - Racimex
regulator ciśnienia paliwa - Weber
świece Platinium W5DP0 - Bosch
szybciej otwierający się termostat (71*C) - Febi Bilstein
zapasowy pasek do G60 - Gates
Bypass zwrotu powietrza
Chip RS3
No a plan jest taki:
autko juz na poczatku czerwca idzie do Chojnackiego i tam te wszystkie "dodatki" będa zainstalowane 

, żeby było jeszcze ciekawiej to kompresja bedzie zmniejszona do 9:1 (czyli głowica i blok do planowania), głowica bedzie z przerobką GT, a kolo zamachowe schudnie o 3kg (będzie oczywiscie wyważone), żeby było jeszcze śmieszniej to układ wydechowy bedzie rodem z rajdówek czyli kolektor wydechowy 4-1, KAT LindoGadex (200 szczelin/cal_kwadrat), rura i tłumnik końcowy, wszystko z kwasówki oczywiście.
Po dostrojeniu auta i zgraniu wszystkiego ze sobą przewidywana i oczekiwana moc to 230KM, a moment 280Nm.
... i to już bedzie koniec tuningu mechanicznego dla mojego G60. Podejscie drugie i ostatnie  
 
 
Pozdrawiam wszystkich VW Maniaków