Co sie dzieje z moim wspomaganiem????

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » pt lut 02, 2007 15:00

Grzesiekk1982, ok zobacze jak z tym wezem jak bedzie lipa to podjade do mechanika dzieki za info.... Mam nadzieje ze to nie bedzie pompa :grrr:



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pt lut 02, 2007 15:19

gniochu pisze:Mam nadzieje ze to nie bedzie pompa :grrr:
też myślę, że to nie pompa.
Jeśli pompa jest padnięta to:

1. Słychać ją od bardzo dawna
2. Słychać bardzo wyrażnie (kumpel ma w B4 TDI padniętą i słychać ją bardziej niż silnik czasami)
3. Byłyby wszechobecne wycieki (opiłki metalu wycierają przewody- tak jest u kumpla)

Thx za pkt :pub:

Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » pt lut 02, 2007 19:27

bylem u mechanika i powiedzial mi ze to pompa :(, ze raczej nie plyn :(



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pt lut 02, 2007 22:12

Mimo to, najpierw wymień płyn. Fakt, że bzyczenie pochodzi od pompy, ale nie można jednoznacznie stwierdzić, że jak od kilku dni zgrzyta to już jest padnięta (a tydzień temu nie była?). Najłatwiej powiedzieć klientowi że pompa i kazać kupić nową. Mnie też niejedna osoba mówiła że pompa a po wymianie płynu jest układ bezszelestny. Zanim wywalisz 2 stówy za pompę, to wydaje mi się, że lepiej sprawdzić czy rzeczywiście potrzeba. 3 dychy to nie majątek. W 2 przypadkach bzyczącej pompy jakie znam to pomogło :bigok: Szczerze mówiąc byłem zaskoczony że aż taka będzie różnica. 10 lat na plyn to trochę dużo..
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » pt lut 02, 2007 23:18

ale bylem tez tam gdzie zawsze robie golfa i tam nie robia pomp... i powiedzieli mi to samo :(. Ale sprobuje z tym plynem...



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pt lut 02, 2007 23:31

To tym bardziej, halasujące wspomaganie zawsze wskazuje na pompę, a niekoniecznie musi być ona. Ja, nauczony przypadkiem znajomego i potwierdzony swoim, będę się upierać, aby najpierw wymienić płyn we wspomie ;)
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » pt lut 02, 2007 23:40

Grzesiekk1982, no prawdopodobnie tak zrobie, zobacze najierw plyn... pozniej bede myslal dalej.



preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » pt lut 02, 2007 23:51

a ja takie pytanko mam jaki wlac plyn do wpomagania, bo wiem ze sa 2 rodzaje czerwony i chyba zielony, czym one sie roznia??


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » pt lut 02, 2007 23:52

preker20, musisz sprawdzic jaki masz wlany.... :blush: :bajer:



preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » pt lut 02, 2007 23:55

no wlasnie ciezko mi ten jego kolor ocenic bo ani to zielone ani czerwone, podobne do oleju silinikowego wiec stawiam na czerwony:]

[ Dodano: Pią Lut 02, 2007 22:56 ]
a niebylo jakies zasady ze do takiej przekladni wlewano czerony a do innej zielony?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » pt lut 02, 2007 23:57

preker20, jesli masz czerowny to lej czerwony bo jak wlejesz zielonego to moze Ci rozszczelnic caly uklad, to tak jak z olejem silnikowym jak po mineralnym bys zalal full syntetyk...



preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » sob lut 03, 2007 00:00

byl chyba jeszcze jakies numer ze kolor nakretki zalezal od zalanego plynu, czy jakos tak


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » sob lut 03, 2007 00:01

preker20, ale gdzie?? w zbiorniczku pod maska??



preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » sob lut 03, 2007 00:13

niomna zbiorniczku od wpomy, tak mi sie wydaje ze czytalem keidys na forum o tym


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 64 gości