Pozdr
 .
 .Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
 .
 .
 o tym czy robic samemu czy oddac do mechanika to musisz sam zdecydowac bo tylk oty znasz swoje umiejetnosci. Jedno jest pewne robota nie jest zbyt skomplikowana
 o tym czy robic samemu czy oddac do mechanika to musisz sam zdecydowac bo tylk oty znasz swoje umiejetnosci. Jedno jest pewne robota nie jest zbyt skomplikowana  Co do uszczelniaczy to od rozrzadu jest simering a os strony aparatu zaplonowego oring(pisze o tym bo mi w slepie dali 2 simeringi jak poprosilem uszczelniacze na walek rozrzadu na obie strony) hmm co by tu jeszcze mozna bylo dodac... taka mala rada-jesli nigdy nie ustawiales rozrzadu to po zalozeniu paska wez klucz i przekrec recznie silnikiem czy sie zawory nie spotykaja z tlokami bo on kolizyjny jest
 Co do uszczelniaczy to od rozrzadu jest simering a os strony aparatu zaplonowego oring(pisze o tym bo mi w slepie dali 2 simeringi jak poprosilem uszczelniacze na walek rozrzadu na obie strony) hmm co by tu jeszcze mozna bylo dodac... taka mala rada-jesli nigdy nie ustawiales rozrzadu to po zalozeniu paska wez klucz i przekrec recznie silnikiem czy sie zawory nie spotykaja z tlokami bo on kolizyjny jest  (oczywisciew klucz na kolo pasowe wal uzalozyc i powoli krecic) metoda moze smieszna ale jak sie nie ma pewnosci czy sie bobrze ustawilo to przy nie jw momencie spotkania zaworow z tlokami nic sie nie pognie...
 (oczywisciew klucz na kolo pasowe wal uzalozyc i powoli krecic) metoda moze smieszna ale jak sie nie ma pewnosci czy sie bobrze ustawilo to przy nie jw momencie spotkania zaworow z tlokami nic sie nie pognie...
Kurde mi też wcisneli dwa simeringi. Ale czy od strony paska na wału nie ma żadnego oringa ?.michal_777 pisze:Co do uszczelniaczy to od rozrzadu jest simering a os strony aparatu zaplonowego oring(pisze o tym bo mi w slepie dali 2 simeringi jak poprosilem uszczelniacze na walek rozrzadu na obie strony)


Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości