Wymiana stacyjki Golf II
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Przyjrzalem sie bnardzo dokladnie wkladce wyjetej pzez "speca" i nie znalazlem w niej najmniejszego sladu wiercenia... Dodam jeszcze ze wyjal ja bez wkladania kluczyka i nie zdejmujac kierownicy...miomio1 pisze:Trzeba nawiercić w pewnym miejscu w stacyjce dziurkę ( wkładka ma blaszkę na obudowie i po to się nawierca otwór w stacyjce aby tą blaszkę wcisnąć ) włożyć do niej pręcik , kluczyk w stacyjce musi być włożony i pręcikiem wciskamy blaszkę i zapomocą kluczyka wyciągamy wkład .
Dziurke wierci sie wobudowie stacyjki a nie w jej wkładzie. Bez kluczyka to da sie ja wyjac ale bez tej dziurki i kawałka precika czy wiertła to sobie tego nie wyobrazam. Moża stało sie tak ze u ciebie ta dziurka juz była? Obudowe wierci sie tylko raz a pozniej to juz tylko precik przycisnac pociagnac i wyjac.
Nawiert jest w stacyjce a wkładka powinna mieć blaszkę którą się wciska .tak ja u siebie wyciągałem wkładkę bo inaczej nie wyciągniesz. chyba że w MK2 jest inaczejDziadoo pisze:Przyjrzalem sie bnardzo dokladnie wkladce wyjetej pzez "speca" i nie znalazlem w niej najmniejszego sladu wiercenia... Dodam jeszcze ze wyjal ja bez wkladania kluczyka i nie zdejmujac kierownicy...miomio1 pisze:Trzeba nawiercić w pewnym miejscu w stacyjce dziurkę ( wkładka ma blaszkę na obudowie i po to się nawierca otwór w stacyjce aby tą blaszkę wcisnąć ) włożyć do niej pręcik , kluczyk w stacyjce musi być włożony i pręcikiem wciskamy blaszkę i zapomocą kluczyka wyciągamy wkład .

Czy chodzi o ta blaszke we wkladce??miomio1 pisze:Nawiert jest w stacyjce a wkładka powinna mieć blaszkę którą się wciska .tak ja u siebie wyciągałem wkładkę bo inaczej nie wyciągniesz. chyba że w MK2 jest inaczej
A przy okazji... Czy wiesz moze, jak rozebrac wkladke i dobrac sie do zapadek, aby dopasowac je do klucza??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
tak zgadza się żeby wkładkę wyciągnąc nawiercasz w stacyjce dziurkę w tym miejscu gdzie jest właśnie ta blaszka, orientacyjnie w/g nowego wkładu mozna zobaczyc gdzie ona jest .złodzieje wiercą dziurkę na szablon , mają jakies swoje szablonki i do stacyjek przymierzają.a co do rozebrania wkładki to ona się chyba nie rozbiera .
No wlasnie sie da, bo mozna pojsc z wkladka do punktu dorabinia kluczy i tam dopasuja zapadki we wkladce do dowolnego klucza. Dzieki temu jak zmieniasz wkladke nie musisz miec dwch kluczy: do zamkow i do stacyjki.
Dziekuje za wyjasnienie jak sie wyjmuje wkladke
[ Dodano: Pią Mar 11, 2005 11:59 ]
Dziekuje za wyjasnienie jak sie wyjmuje wkladke

[ Dodano: Pią Mar 11, 2005 11:59 ]
Wiatm!! Udalo Ci sie wyciagnac ta stacyjke? Ja juz dokladnie wiem co i gdzie trzeba zrobic wiec jak jeszcze z nia walczysz to daj znac - przesle dokladne instrukcje...Deco pisze:Witam. Bardzo proszę o poradę. Posiadam Golfa II 1.3 rok produkcji 1991. Mam do wymiany kostkę w stacyjce ale nie umiem wyciągnąć stacyjki. Niby powinien być jakiś bolec którego się wciska ale go nie widzę. Proszę o ratunek. Zawszę mogę oddać auto do warsztatu ale tyle przy nim spędziłem czasu, że teraz nie popuszczę. Z góry dziękuję.
Zeby wyjac cala stacyjke nie trzeba miec sciagacza Jeden z naszysz znajomych na forum polecil mi odkrecenie sruby ktora jest kolo pedałów Tam jest takie cyko co łamie kierownice i tam wystarczy odkrecic jedna srube Klucz bodajze 13 Wtedy wyjmuje sie cala tuleje z rura ktora idzie do pedalow I kostke latwo wymienic A zeby wyjac wkladke to chyba tylko pozostaje wiercenie Pozdro
Piotrek
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: ndz lip 19, 2009 15:08
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 92 gości