Wymiana stacyjki Golf II

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

fragy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: sob lut 19, 2005 23:04
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fragy » wt mar 08, 2005 10:37

Może jakis spec od włamań to potrafi, ja zawsze wymieniam wkładke tak jest napisane w dokumentacji czyli zdejmuje obudowe.



Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » wt mar 08, 2005 10:44

Trzeba nawiercić w pewnym miejscu w stacyjce dziurkę ( wkładka ma blaszkę na obudowie i po to się nawierca otwór w stacyjce aby tą blaszkę wcisnąć ) włożyć do niej pręcik , kluczyk w stacyjce musi być włożony i pręcikiem wciskamy blaszkę i zapomocą kluczyka wyciągamy wkład .



Awatar użytkownika
Dziadoo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: śr sty 05, 2005 18:57
Lokalizacja: trojmiasto

Post autor: Dziadoo » wt mar 08, 2005 19:51

miomio1 pisze:Trzeba nawiercić w pewnym miejscu w stacyjce dziurkę ( wkładka ma blaszkę na obudowie i po to się nawierca otwór w stacyjce aby tą blaszkę wcisnąć ) włożyć do niej pręcik , kluczyk w stacyjce musi być włożony i pręcikiem wciskamy blaszkę i zapomocą kluczyka wyciągamy wkład .
Przyjrzalem sie bnardzo dokladnie wkladce wyjetej pzez "speca" i nie znalazlem w niej najmniejszego sladu wiercenia... Dodam jeszcze ze wyjal ja bez wkladania kluczyka i nie zdejmujac kierownicy...



fragy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: sob lut 19, 2005 23:04
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fragy » wt mar 08, 2005 20:18

Dziurke wierci sie wobudowie stacyjki a nie w jej wkładzie. Bez kluczyka to da sie ja wyjac ale bez tej dziurki i kawałka precika czy wiertła to sobie tego nie wyobrazam. Moża stało sie tak ze u ciebie ta dziurka juz była? Obudowe wierci sie tylko raz a pozniej to juz tylko precik przycisnac pociagnac i wyjac.



Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » wt mar 08, 2005 20:22

Dziadoo pisze:
miomio1 pisze:Trzeba nawiercić w pewnym miejscu w stacyjce dziurkę ( wkładka ma blaszkę na obudowie i po to się nawierca otwór w stacyjce aby tą blaszkę wcisnąć ) włożyć do niej pręcik , kluczyk w stacyjce musi być włożony i pręcikiem wciskamy blaszkę i zapomocą kluczyka wyciągamy wkład .
Przyjrzalem sie bnardzo dokladnie wkladce wyjetej pzez "speca" i nie znalazlem w niej najmniejszego sladu wiercenia... Dodam jeszcze ze wyjal ja bez wkladania kluczyka i nie zdejmujac kierownicy...
Nawiert jest w stacyjce a wkładka powinna mieć blaszkę którą się wciska .tak ja u siebie wyciągałem wkładkę bo inaczej nie wyciągniesz. chyba że w MK2 jest inaczej :grin:



Awatar użytkownika
Dziadoo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: śr sty 05, 2005 18:57
Lokalizacja: trojmiasto

Post autor: Dziadoo » wt mar 08, 2005 21:16

miomio1 pisze:Nawiert jest w stacyjce a wkładka powinna mieć blaszkę którą się wciska .tak ja u siebie wyciągałem wkładkę bo inaczej nie wyciągniesz. chyba że w MK2 jest inaczej :grin:
Czy chodzi o ta blaszke we wkladce??

A przy okazji... Czy wiesz moze, jak rozebrac wkladke i dobrac sie do zapadek, aby dopasowac je do klucza??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » wt mar 08, 2005 22:14

tak zgadza się żeby wkładkę wyciągnąc nawiercasz w stacyjce dziurkę w tym miejscu gdzie jest właśnie ta blaszka, orientacyjnie w/g nowego wkładu mozna zobaczyc gdzie ona jest .złodzieje wiercą dziurkę na szablon , mają jakies swoje szablonki i do stacyjek przymierzają.a co do rozebrania wkładki to ona się chyba nie rozbiera .



Awatar użytkownika
Dziadoo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: śr sty 05, 2005 18:57
Lokalizacja: trojmiasto

Post autor: Dziadoo » wt mar 08, 2005 23:04

No wlasnie sie da, bo mozna pojsc z wkladka do punktu dorabinia kluczy i tam dopasuja zapadki we wkladce do dowolnego klucza. Dzieki temu jak zmieniasz wkladke nie musisz miec dwch kluczy: do zamkow i do stacyjki.

Dziekuje za wyjasnienie jak sie wyjmuje wkladke :bigok:

[ Dodano: Pią Mar 11, 2005 11:59 ]
Deco pisze:Witam. Bardzo proszę o poradę. Posiadam Golfa II 1.3 rok produkcji 1991. Mam do wymiany kostkę w stacyjce ale nie umiem wyciągnąć stacyjki. Niby powinien być jakiś bolec którego się wciska ale go nie widzę. Proszę o ratunek. Zawszę mogę oddać auto do warsztatu ale tyle przy nim spędziłem czasu, że teraz nie popuszczę. Z góry dziękuję.
Wiatm!! Udalo Ci sie wyciagnac ta stacyjke? Ja juz dokladnie wiem co i gdzie trzeba zrobic wiec jak jeszcze z nia walczysz to daj znac - przesle dokladne instrukcje...



Awatar użytkownika
peterson
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: czw lut 24, 2005 14:11
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: peterson » pt maja 20, 2005 18:39

Zeby wyjac wkladke niby trzeba wywiercic w odpowiednim miejscu dziure ( tylko h*j wie gdzie) Walcze caly czas z moja stacyjka Juz mam dosc Ktos wie cos jeszcze Najlepiej jak by zamiesil zdjecie i dokladnie co do milimetra napisal gdzie wywiercic dziure Pozdro


Piotrek

Awatar użytkownika
peterson
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: czw lut 24, 2005 14:11
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: peterson » pt maja 20, 2005 23:09

Zeby wyjac cala stacyjke nie trzeba miec sciagacza Jeden z naszysz znajomych na forum polecil mi odkrecenie sruby ktora jest kolo pedałów Tam jest takie cyko co łamie kierownice i tam wystarczy odkrecic jedna srube Klucz bodajze 13 Wtedy wyjmuje sie cala tuleje z rura ktora idzie do pedalow I kostke latwo wymienic A zeby wyjac wkladke to chyba tylko pozostaje wiercenie Pozdro


Piotrek

Krauziak69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz lip 19, 2009 15:08
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Post autor: Krauziak69 » ndz lip 19, 2009 15:31

witam,
mam podobny problem ze zmana kostki w stacyjce a dokładniej z wyciągnieceim stacyjki, rowniez nie moge zdjac tego wieloklina.. próbowałem sciągaczem ale tylko rant wieloklina obrobiłem i nic poza tym :(
czy jest jakis inny sposób demontazu stacyjki?

z gory dziekuje..



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 92 gości