Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								specWROC							
 
						- (()())G.O.L.F.(()())

 			
		- Posty: 966
 		- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
 		
		
																- Lokalizacja: Wrocław
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: specWROC » wt lis 07, 2006 14:30
			
			
			
			
			napisaliscie o tych dobrych paliwach ze az pojechalem sobie specjalnie na BP zatankowac troche diesel ultimate;PP:P:P:P:P:P buhahah ciekawe czy bedzie jakas roznica;P
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								niziok							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 74
 		- Rejestracja: wt paź 31, 2006 14:24
 		
		
																- Lokalizacja: Lublin
 
												- Auto: Bora 1,9tdi ATD `02
Golf VI 1,6tdi CAYC `11 
												- Silnik: cayc
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: niziok » wt lis 07, 2006 22:20
			
			
			
			
			co się dziwicie... ON z porządnych stacji zawiera więcej uszlachetniaczy i dodatków... dlatego lepiej pali
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								twardy							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1736
 		- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
 		
		
																- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: twardy » śr lis 08, 2006 00:55
			
			
			
			
			Znalazłm przyczyne niepalenia mojego auta.
Przestawiony kont wtrysku spowodowany ścięciem klina na wale korbowym. 
Niestety wyrobiony klin wymaga regeneracji , trudno powiedziec jle to bedzie kosztowało. Mechanik ma sprubować spiłować wał bez wyciagania go.
Najpierw trzeba zmierzyć bicie koła czujnikiem zegarowym z podstawką magnetyczną następnie pilnikiem spiłować czoło wałka.
Mam nadzieję że operacja się powiedzie.
			
									
									
		
		
				10mm+1,3bara=1VSTD :-)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								kamilecek							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 10
 		- Rejestracja: ndz lis 05, 2006 13:10
 		
		
																- Lokalizacja: kielce
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: kamilecek » czw lis 09, 2006 22:15
			
			
			
			
			witam! koledzy ja mam problem z odpalaniem cieplego silnik a w MK4 1.9TDI. jak jest zimny to pali ok a jak sie zagrzeje to trzeba krecic kilka razy. co moze byc tego powodem???
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								RALFI							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 321
 		- Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
 		
		
											- Lokalizacja: W-WA
 
							
						
		
		
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: RALFI » pt lis 10, 2006 08:55
			
			
			
			
			kamilecek pisze:witam! koledzy ja mam problem z odpalaniem cieplego silnik a w MK4 1.9TDI. jak jest zimny to pali ok a jak sie zagrzeje to trzeba krecic kilka razy. co moze byc tego powodem???
Słyszałem ze moze to być problem z czujnikiem temp. paliwa w pompie paliwowej, podobne objawy miał kolega i to był powód. Pozdrawiam
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								cowboy							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 7253
 		- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
 		
		
											- Lokalizacja: Warszawa
 
							
						
		
		
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: cowboy » pt lis 10, 2006 09:41
			
			
			
			
			kamilecek pisze:jak jest zimny to pali ok a jak sie zagrzeje to trzeba krecic kilka razy. co moze byc tego powodem???
fabryczne mapy wtrysku oszczędzające koło 2 - masowe 

 - zbyt mała dawka paliwa
wyciągnij wtyczkę od czujnika temp płynu chłodzącego na gorącym silniku i spróbuj zapalić... jeśli zagada od razu to znaczy ze to jest to...
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Gobo90							
 
						- Forumowy spamer :)

 			
		- Posty: 2197
 		- Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
 		
		
																- Lokalizacja: Świdnik
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: Gobo90 » wt lis 21, 2006 16:24
			
			
			
			
			hehe nie no bez przesady 

 dodam że w tym samy sklepie za oryginalny BOSCH filtr oleju zapłaciliśmy 20 zł
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								inek01							
 
						- Lord GTI

 			
		- Posty: 3686
 		- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
 		
		
											- Lokalizacja: Ciechanów
 
							
						
		
		
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: inek01 » wt lis 21, 2006 16:28
			
			
			
			
			Gobo90 pisze:dodam że w tym samy sklepie za oryginalny BOSCH filtr oleju zapłaciliśmy 20 zł
Cos podejrzany ten sklep  

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Grzesiekk1982							
 
						- VWGolf.pl Killer

 			
		- Posty: 2511
 		- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
 		
		
											- Lokalizacja: Przemyśl
 
							
						
		
		
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: Grzesiekk1982 » wt lis 21, 2006 17:05
			
			
			
			
			Gobo90 pisze:Na kostce pisze made in germany a typ do nas z ceną... 12 zł
Gobo90 pisze:oryginalny BOSCH filtr oleju zapłaciliśmy 20 zł
inek01 pisze:Cos podejrzany ten sklep 

 
Z ciężarówki "wypadły" gdy niemiecki szofer spal 
 
Pozdrawiam
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Gobo90							
 
						- Forumowy spamer :)

 			
		- Posty: 2197
 		- Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
 		
		
																- Lokalizacja: Świdnik
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: Gobo90 » wt lis 21, 2006 18:46
			
			
			
			
			raczej nie.. to dość duży sklep.. i popularny..
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								twardy							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1736
 		- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
 		
		
																- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: twardy » wt lis 21, 2006 21:21
			
			
			
			
			Gobo90 pisze:popularny..
No i może dlatego ma dobre ceny w hurcie i tanio sprzedaja  
GOBO cieszę się razem z Toba że zrobiłeś w końcu Golferka. 

 
			
									
									
		
		
				10mm+1,3bara=1VSTD :-)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								cowboy							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 7253
 		- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
 		
		
											- Lokalizacja: Warszawa
 
							
						
		
		
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: cowboy » wt lis 21, 2006 21:35
			
			
			
			
			Gobo90 pisze:za oryginalny BOSCH filtr oleju zapłaciliśmy 20 zł
ja patrzyłem na Intercarsie cos koło 37 PLN kosztuje Bosch
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								RobertP							 
						- VWGolf.pl Killer

 			
		- Posty: 2799
 		- Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
 		
		
											- Lokalizacja: Ostróda
 
							
						
		
		
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: RobertP » pt lis 24, 2006 19:59
			
			
			
			
			Gobo90 pisze:raczej nie.. to dość duży sklep.. i popularny..
ale pewnie tylko nocny  
  
 
			
									
									
		
		
				remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								kamilecek							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 10
 		- Rejestracja: ndz lis 05, 2006 13:10
 		
		
																- Lokalizacja: kielce
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: kamilecek » pn lis 27, 2006 19:06
			
			
			
			
			Witam kolegow! mam taki problem z odpalaniem golfika MK4 1.9TDI 90KM. jak jest zimny to pali pieknie na dotyk!! jak sie zagrzeje to juz lipa i trzeba dlugo kreciec! bylem na komputerze z samochodem i nic nie dalo to, byl regulowany kat wtrysku ale nic to nie dalo,wymienilem filtr paliwa. samochod ma nastukane 230tys km.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości