Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
																			
								TDIoman							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 69
 		- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 13:55
 		
		
											- Lokalizacja: Siedlce
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TDIoman » ndz paź 29, 2006 14:28
			
			
			
			
			Witam!
Jestem na nowy na forum...także witam wszytskich ;]
Po zimie mam zamiar zabrac się za budowe MK1 z silnikiem TDI o mocy 130 KM (pompowtrysk) nie wiecie jak wygląda sytuacja ze swapem ? czy jest to wykonalne ? a może ktoś coś takiego już zbudował, słyszałem o tych silniczkach w MK2...co trzeba przebudować ? co ze skrzynią biegów ? sprzęgłem ? układem przeniesienia napędu ? przy okazji chciałbym prosić o jakieś foty Golfików MK1 (mogą być cabrio) po tuningu 
PS: a co z zawieszeniem ? stabilnością auta przy takim ciężkim silniku ? jakie modyfikacje trzeba przeprowadzić aby poskromić tą moc ? obspadanie kibli ? gwint ? progi ? rospórki ? to wystarczy ?
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Macior							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 41
 		- Rejestracja: pn lis 21, 2005 19:54
 		
		
											- Lokalizacja: Lublin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Macior » ndz paź 29, 2006 22:25
			
			
			
			
			Obspawanie kielichów, podłóżnic, rozpórki góra, podłóżnice, kratownica na dole przy punktach mocowania wachaczy, większe hamulce 256 minimum. Co do łap to od strony pasażera powinna pasować, reszta zależy od typu skrzyni. Co do zawiasu to minimum jakieś ludzki kit spingi i amory (ludzki koni, bilstein) bądź gwint jak starczy kasy. Co do półosiek to nie pamiętam dokładnie, ja zakładam od sciro 16V ale u mnie wskakuje 1.8T.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								TDIoman							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 69
 		- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 13:55
 		
		
											- Lokalizacja: Siedlce
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TDIoman » ndz paź 29, 2006 22:53
			
			
			
			
			hmmmm nie jestem za bardzo obeznany w temacie....mógł by ktoś mi to jakoś prościej wytłumaczyć ? o co beiga z tymi kratownicami ? obspawaniem ? jak te procesy wygladaja...mozecie sobie pomyslec to po co sie bierzesz za to jak nic nie wiesz...ale mam zamiar zlecic to odpowiednim ludziom...
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								talib1990							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 8
 		- Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 13:11
 		
		
																- Lokalizacja: Sosnowiec
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: talib1990 » pn paź 30, 2006 00:28
			
			
			
			
			chodzi o mocowanie silnika..TDI jest większy..i ma inne mocnowania w innymch miejscach..trzeba go dobrze umocowac..a opłaca Ci się takiego swapa zrobić ? nie lepiej kupić mk3 z AFN'em i chipa zrobić ? albo mk4 ze 130 km ?
			
									
									
		
		
				No Bass, No Fun !!!
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Borys							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 3319
 		- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
 		
		
																					- Lokalizacja: KOLONIA
 
												- Auto: VR6T
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Borys » pn paź 30, 2006 08:30
			
			
			
			
			talib1990 pisze:chodzi o mocowanie silnika..TDI jest większy..i ma inne mocnowania w innymch miejscach..trzeba go dobrze umocowac..a opłaca Ci się takiego swapa zrobić ? nie lepiej kupić mk3 z AFN'em i chipa zrobić ? albo mk4 ze 130 km ?
 
  
  
 
stary ale zakup MKIII z AFN lub MKIV 130KM to nie to samo co posiadanie TDI PD w MKI.
 
			
									
									
		
		
				www.vrservice.pl
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								trabirider							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 30
 		- Rejestracja: sob wrz 30, 2006 18:29
 		
		
																- Lokalizacja: Raciborz
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: trabirider » pn paź 30, 2006 09:27
			
			
			
			
			
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Patryyyk							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 373
 		- Rejestracja: czw sty 19, 2006 13:14
 		
		
																- Lokalizacja: Czosnów/Warszawa/Nowy dwór Mazowiecki
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Patryyyk » pn paź 30, 2006 15:26
			
			
			
			
			trabirider pisze:borys kto ma racje ten ma racje    
a ogolnie to ciekawy projekt  
Posiadanie TDI PD w MKI jest nie porównywalną frajdą w porównaniu do "zwykłej" MK3 MK4... chodzi o posiadanie czegoś jedynego na swiecie, a trójek i czwórek w TDI jest od chu.a...
 
			
									
									
		
		
				[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224354[/url]
[img]http://imageshack.us/photo/my-images/844/rrbaner.jpg[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								TDIoman							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 69
 		- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 13:55
 		
		
											- Lokalizacja: Siedlce
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TDIoman » pn paź 30, 2006 15:39
			
			
			
			
			a teraz krótko....jest to wykonalne ? 

 wydaje mi się że mocowania da się jakoś przerobić tylko do czego tam go umocować ? 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Borys							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 3319
 		- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
 		
		
																					- Lokalizacja: KOLONIA
 
												- Auto: VR6T
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Borys » pn paź 30, 2006 15:49
			
			
			
			
			TDIoman pisze:a teraz krótko....jest to wykonalne ? 

 wydaje mi się że mocowania da się jakoś przerobić tylko do czego tam go umocować ? 

 
umocowanie takiego silnika jest dośc prosta sprawą, nowe mocowanie skrzyni trzeba zrobic i  mocowanie silnika po stronie pasażera, 
przód moze pasować
gorzej znaleźć sensowny silnik w dobrych pieniądzach, choć dla chcacego nic trudnego 

 
			
									
									
		
		
				www.vrservice.pl
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Patryyyk							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 373
 		- Rejestracja: czw sty 19, 2006 13:14
 		
		
																- Lokalizacja: Czosnów/Warszawa/Nowy dwór Mazowiecki
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Patryyyk » pn paź 30, 2006 18:39
			
			
			
			
			TDIoman pisze:a teraz krótko....jest to wykonalne ? 

 wydaje mi się że mocowania da się jakoś przerobić tylko do czego tam go umocować ? 

 
 nie ma rzeczy nie możliwych... najwyżej jakiś element puści, to wymienisz na mocniejszy i dalej jazda...
 
			
									
									
		
		
				[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224354[/url]
[img]http://imageshack.us/photo/my-images/844/rrbaner.jpg[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								TDIoman							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 69
 		- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 13:55
 		
		
											- Lokalizacja: Siedlce
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TDIoman » wt paź 31, 2006 13:05
			
			
			
			
			a czy jest możliwe zamontowanie w takim aucie napędu syncro od golfa rallye ? lub 4motion z golfa MK4 ? chodzi mi o napęd 4x4 bo wiadomo ze w takim aucie trakcji nie bedzie przy takiej mocy a przy kolach 13 cali (taki planuje) to nie rusze z miejsca 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Borys							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 3319
 		- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
 		
		
																					- Lokalizacja: KOLONIA
 
												- Auto: VR6T
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Borys » wt paź 31, 2006 13:55
			
			
			
			
			TDIoman pisze:a czy jest możliwe zamontowanie w takim aucie napędu syncro od golfa rallye ? lub 4motion z golfa MK4 ? chodzi mi o napęd 4x4 bo wiadomo ze w takim aucie trakcji nie bedzie przy takiej mocy a przy kolach 13 cali (taki planuje) to nie rusze z miejsca 

 
wszystko jest mozliwe, w Compsporty maja własnie tak zrobione 
MKI 2.0 TDI 4x4
 
			
									
									
		
		
				www.vrservice.pl
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Dj Darecki							
 
						- Forumowy spamer :)

 			
		- Posty: 2252
 		- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
 		
		
																- Lokalizacja: NEB-raska
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Dj Darecki » wt paź 31, 2006 21:52
			
			
			
			
			Witam
Kiedyś widziałem  na allegro   na sprzedanie MK I   z silnikiem od MK 4  TDI  mocy już ni pamietam  ale była troche podniesiona 

   pewnie około 160 KM  

  VR6 nie ma szans  hehe
cena też była sporawa 
PozdrO
 
			
									
									
		
		
				[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url] 
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości