Faktycznie nie ma tam mowy o N przy pochyłościachdreyfus pisze:Jeżeli wrzucisz na d i tak dojeżdżasz do celu podpisuje się pod tym obiema rękami. Ale jednocześnie piszesz że auto pracuje a trzymasz je na N, wiesz kiedy automat jest smarowany a kiedy nie? Przecież napisałem Ci dokładnie to samo co w instrukcji pisze i tam nie ma nic o wrzucaniu na N przy parkowaniu. Nie ma ludzi nieomylnych pewnie ale akurat w kwestii używania N ma rację...
VW Golf IV 1.9 tdi Automat
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Garrison
 - Forum Master

 - Posty: 1450
 - Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
 - Lokalizacja: Wrocław
 - Auto: Leon 5F Xperience
 - Silnik: CZCA
 
Re: VW Golf IV 1.9 tdi Automat
Re: VW Golf IV 1.9 tdi Automat
To w tym dobrego że rozłączasz na chwilę skrzynie, auto się stabilizuje, po czym blokujesz ją na P.dreyfus pisze:A co w tym dobrego? Stajesz, trzymasz nogę na hamulcu, zaciągasz ręczny, wrzucasz na P i auto ani drgnie żadnego problemu przy ponownym włączeniu innego biegu..hubi_pl pisze:Co do zostawiania auta na wzniesieniach, to dobrze robisz z Nką plus ręczny i dopiero P.
Dziewczyna wam ładnie napisała kiedy się N używa bo takiej informacji udzielił jej pan naprawiający skrzynie a wy jesteście mądrzejsi
Jak masz automat to zatrzymaj się na pochyłym terenie, tylko takim żebyś czuł
Mr Haldex 
						VW Golf IV 1.9 tdi Automat
Podjeżdżam na wzniesienie, wciskam hamulec nożny, załącza mi się autohold, daje na p i nigdy nie było żadnego problemu po ponownym uruchomieniu by przełączyć z p na d...Tak mam w dsg jak jest w innych automatach nie wiem  
			
									
									VW Golf IV 1.9 tdi Automat
No widzisz, Ty masz autohold, ale mówimy ogólnie o automacie. 
Autohold powoduje że po odpaleniu, przełączasz bez problemu na D i ruszasz a AH zwalnia hamulec awaryjny. Bez tego, po przełączeniu na P i puszczeniu hamulca nożnego auto przesunie się do momentu "oparcia" o tryby w skrzyni, co jest szkodliwe.
			
									
									Autohold powoduje że po odpaleniu, przełączasz bez problemu na D i ruszasz a AH zwalnia hamulec awaryjny. Bez tego, po przełączeniu na P i puszczeniu hamulca nożnego auto przesunie się do momentu "oparcia" o tryby w skrzyni, co jest szkodliwe.
Mr Haldex 
						Re: VW Golf IV 1.9 tdi Automat
Panowie, Szukam skrzyni do Golfa IV 1.9  tdi Automat 66KW 200rok, Vin: WVWZZZ1JZ1W217441
Pomocy
			
									
									Pomocy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości



