Tiaaa to nie ma żadnego związku z solidnością. Mój jest po prostu bez 4x4 i 1.6 turbodiesel bo 2.0 4x4 ważą niewiele mniej od Tiguana, bo auto trochę mniejsze i inna płyta podłogowa EMP2. Poza tym błotniki i klapa lżejsze bo z tworzywa sztucznego a maska silnika z aluminium, korozja im nie straszna.
Passat MK1 ważył 800 kg
Jak to jest z silnikami TSI? - Golf 7 kombi - 1.2 TSI warto?
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
- kamska
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Skoda Karoq Sportline FL 2.0 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI
Re: Jak to jest z silnikami TSI? - Golf 7 kombi - 1.2 TSI warto?
Tak jest solidnie, gwarancja na 3 lata a inne modele na 2 , Dużo filmów negatywnych na Mk I Karoqa w necie jest, że skrzypią rączki drzwi, że coś tam coś tam, a z mojej perspektywy wóz jest idealny, może po FL zostało poprawione. A czy jest ciężki, raczej przeciętny.kwadrat pisze: ↑wt sie 30, 2022 20:01Solidne - to dlatego:)
Mój plus z pełny bakiem 1500 kg, a dwójka z pełnym bakiem 1000 kg cały czas jestem w szoku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości