Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6146
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rysiektr » pt lut 21, 2020 16:38

Suuyek pisze:
pn lut 10, 2020 23:27
Cześć potrzebuje pinout me 7.5 znalazłem dwa w necie i delikatnie się różnią
Różnic będzie więcej w zależności od tego do jakiego samochodu ma to pasować. Nie ma pinoutu pasującego do wszystkich ME7.5.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

mezkal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw wrz 03, 2020 19:48

Tuning 1.8T Co i jak? Pomocy :)

Post autor: mezkal » czw wrz 03, 2020 20:37

Hej.
Trochę niechcący zostałem właścicielem Golfa IV 1.8T.
Nie mam zielonego pojęcia o tuningu, ale z tego co wiem teoretycznie (bo udało mi się doczytać spędzając kilka dni na forach): turbina k04, wtryski 440, sztywny tip, wydech 2,5' i parę innych dodatków %)
Czy polecicie kogoś, kto w okolicach Warszawy mógłby mi pomóc doprowadzić to auto do należytego stanu i wytłumaczyć przy okazji parę rzeczy?
Wiem już, że jest problem, bo jest tzw. wąska sonda oraz MBC, co zdaje się utrudnia sprawę...
Ostatecznie jestem gotowy nawet na swap silnika, bo, jakby to powiedzieć, auto ma dużą wartość sentymentalną :) i MUSZĘ je doprowadzić do porządku.
W tym momencie około 4k obrotów zaczyna się krztusić. Nie zawsze, ale do 6k nie ma szans dojść. Wiem, że po montażu k04 hybrid na miejsce k03 nie była zmieniana mapa, może dlatego..?
Jest ktoś, kto może pomóc?
Z góry dzięki, pozdrówka wariaty! B)



Awatar użytkownika
maj0nez
VR6 user
VR6 user
Posty: 2956
Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
Lokalizacja: LOP
Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
Silnik: AUQ
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: maj0nez » czw wrz 03, 2020 21:12

Możesz jakieś logi wykonać, jakaś diagnostykę sam?


Szkodnik Skoda Octavia 1 RS 1.8T + DSG

mezkal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw wrz 03, 2020 19:48

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: mezkal » sob wrz 05, 2020 20:13

W życiu. Pojęcia nie mam jeszcze, a tym bardziej sprzętu.
Właśnie szukam kogoś, kto z tym pomoże :/



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości