Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » wt maja 19, 2020 23:56

Teraz to tańsze auta nie mają nawet wskaźnika temperatury chłodziwa :panna: :banghead:



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19216
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » śr maja 20, 2020 08:45

Nie tylko tańsze...już 15lat temu BMW serii 5 nie miało tego bajeru. Dzisiaj w większości aut kontrolka temperatury świeci się na niebiesko kiedy silnik jest zimny...Ale szybko gaśnie i "można" pałować



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1915
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr maja 20, 2020 11:21

A się przejmujecie. Bierze się nowe w leasing, dwa lata upala i oddaje. Tylko następny będzie miał problem :los2:

A tak na serio. Trzeba sobie kupić starego Saaba, dużo wskazówek, czyli to co lubię :grin:


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Protazy2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: śr lut 12, 2020 14:11

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Protazy2 » śr maja 20, 2020 13:21

Szkoda że producenci od tego odchodzą.



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1915
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr maja 20, 2020 13:51

Mnie najbardziej żal analogowych wskazówek. Teraz praktycznie wszystko ma wyświetlacze. Mistrzostwo jeśli chodzi o wyświetlacze analogowe to Lexus LS400. Ostatnio miałem okazję jechać. Te wskazówki neonowe i sposób wyświetlania kontrolek... no po prostu mistrzostwo jak dla mnie.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

bolo9823
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: czw kwie 19, 2018 14:29
Auto: Volkswagen Golf 4 1.9 TDI ALH

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: bolo9823 » pt maja 22, 2020 13:51

Ostatnio was pytałem o impulsator w skrzyni poniewaz strasznie szalał i pokazywał dziwne wartości prędkości, udało mi sie dojść do problemu moze dla kogos ta wiedza sie przyda, mam licznik z passata 849 ten z nową strukturą wgrywałem sobie test wskazówek z ledami takie coś :
Po tym wszystkim własnie miałem złe wskazania predkosciomierza na liczniku oraz w ecu, pierwsze co to własnie impulsator w skrzyni zacząłem go wyciagać czyscic i dalej to samo, chciałem juz kupić nowy impulsator. Nagle musiałem pojechać do sklepu i zapomniałem podpiąć wtyczki od impulsatora i tu ździwienie bo licznik pokazywał predkosć a drugie ździwienie ze w ecu była pokazywana predkosc (błędna ale jednak) wtedy oświeciło mnie ze chyba licznik bierze predkosć z abs a ecu z licznika (tak mi sie wydaje) wtedy wiedziałem ze problem tkwi w liczniku albo w sieci can, wgrałem na nowo cały czysty eeprom i udało sie wszystko było oki. Wgrałem sobie ten test wskazówek na nowo z innymi modami i wszystko gra elegencko. Gdyby ktoś chciał ten test wskazówek to udostepniam moj eeprom, tylko mówie ze działa to wyłącznie na liczniku 849 z passata nie próbujcie wgrywac do innych liczników, ponoć autor pisał ze jest problem i nie pali sie kontrolka swiec zarowych ale u mnie wszystko jest oki nawet zrobiłem sobie specjalnie błąd pompy wtryskowej i kontrolka mrugała.



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1915
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » pt maja 22, 2020 14:28

to info dobrze byłoby przypiąć w dziale z modyfikacjami


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

deskjet
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 552
Rejestracja: czw sie 25, 2011 20:37
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: deskjet » sob maja 23, 2020 23:29

Cześć Panowie. Czeka mnie wymiana łącznika elastycznego w moim TDIku więc muszę zakupić taki łącznik i pytanie do Was czy wiecie albo macie wgląd do jakiejś serwisowki jaki wymiar ma ten łącznik? Wiem że najłatwiej zmierzyć stary, ale w tej chwili nie mam dostępu do auta. W jednym sklepie mi zaproponowali niby pasujące o długości 200mm na rurę 50mm.


ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm :bigok:

flatron1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 401
Rejestracja: ndz mar 25, 2012 17:42

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: flatron1984 » pn maja 25, 2020 07:30

Z tego co pamiętam to 50/200


ALH -> seria 98,1KM/225Nm -> soft 122,2KM/290,5Nm -> 0,205 & korekta 142,5KM/319Nm

mk4tdi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: czw sie 22, 2013 09:56

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mk4tdi » czw maja 28, 2020 18:16

Koledzy klocki na tył TRW, Breck czy Textar? Tarcze są ATE


ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm :satan:

Awatar użytkownika
mat06
-
-
Posty: 607
Rejestracja: pn maja 18, 2009 21:08
Lokalizacja: Małopolska
Auto: Golf IV
Silnik: AZD

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mat06 » czw maja 28, 2020 18:31

mk4tdi pisze:
czw maja 28, 2020 18:16
Koledzy klocki na tył TRW, Breck czy Textar? Tarcze są ATE
Do niedawna zawsze brałem ATE, ale po opinii jednego ze sklepów polecanych na forum o spadku ich jakości przerzuciłem się na Textar. Brak uwag i klocki pylą dużo mniej niż wcześniejsze.


Obrazek

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1915
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » czw maja 28, 2020 19:21

Jak do zwykłej jazdy to nawet krajowe Tomexy dają rady bez problemu. Jak ktoś porządnie upala to Glafery czerwone. Ale tarcza też po dupie dostaje.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19216
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » czw maja 28, 2020 21:27

mi od jakiegoś czasu podoba się jak czyste felgi są na klockach ATE Ceramic...i od kilku lat używam we wszystkich wozidłach.

Nie mogę zakodować pilota w mk4. Komfort 1C, pilot pasujący...z resztą był w komplecie przy zakupie auta.
W komforcie jest błąd 00955 - Adaptation Limit Surpassed. Po dłuższych walkach udało się go usunąć i nie wraca...ale nie zmienia to sytuacji.
W blokach pomiarowych po naciskaniu przycisków pilota pojawia się info że jest to pilot nr 1 - czyli jakby był wcześniej zakodowany.
W pozostałych grupach:
Permanent code known - OK
Code within effective range - not OK
Algorithm - not OK
Bez wciskania przycisków we wszystkich grupach widnieje "No Value".

Przy próbie kodowania pilota VCDS nie przyjmuje innej wartości jak 1. Zwykle jak miałem problemy z kodowaniem, to wystarczyło zakodować 0 pilotów i później tyle ile miałem do auta...tutaj nie przyjmuje zera. Jakieś pomysły?



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1915
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » pt maja 29, 2020 08:38

jedyne co mi przychodzi do głowy to maksymalna ilość pilotów dodanych w module. Rozumiem, że próbowałeś wpisać np. 1 albo 2 i zakodować tyle pilotów?


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości