A,B,C Lakierowania

Modyfikacje wizualne, lampy, wnętrze, spoilery...

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP

flatron1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: ndz mar 25, 2012 17:42

Re: A,B,C Lakierowania

Post autor: flatron1984 » śr sie 29, 2018 08:04

Witam
Czy masy tego typu nakłada się bezpośrednio na "gołą" blachę czy na podkład epoksydowy (podkład niestety w sprayu)?
https://interkolor.pl/sklep/konserwacje ... 27626.html
https://www.boll.pl/masy-uszczelniajace ... -pedzel-86
https://www.boll.pl/masy-uszczelniajace ... niajaca-88


ALH -> seria 98,1KM/225Nm -> soft 122,2KM/290,5Nm -> 0,205 & korekta 142,5KM/319Nm

Awatar użytkownika
QQxQ
V.A.G Podlasie
V.A.G Podlasie
Posty: 1229
Rejestracja: pn cze 30, 2008 08:45
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Auto: Golf MK4
Silnik: BUB

Re: A,B,C Lakierowania

Post autor: QQxQ » wt wrz 04, 2018 10:06

Najlepiej na zabezpieczoną blachę, ale widziałem różnie, jak ma być dobrze to na podkład.


Obrazek
Sprzedam:
(Kratki Nawiewu ) Podświetlane (6 x Komplet) - Golf IV R32/Bora
(Ramiona Aero) Stan Dobry (Możliwość odświeżenia) - Golf IV/Bora
(Zderzak Przód OEM USA Z Listwą i Obrysówkami ) - Golf IV
(Klamka Pasażera USA ) - Golf IV/Bora/Jetta

kakaii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt sie 19, 2008 12:51
Lokalizacja: Warszawa

Re: A,B,C Lakierowania

Post autor: kakaii » sob wrz 22, 2018 20:34

Mam problem nałożyłem bazę po około 30 minutach pomalowałem lakierem bezbarwnym i zrobił sie mat dlaczego? baza wyszła bardzo ładna świeciło sie super błyszczał niestety po pomalowaniu bezbarwnym zrobił sie mat
Co mogę zrobić w tej sytuacji? raczej polerka nie może? lakier to L041 chyba zwykły akryl



Awatar użytkownika
QQxQ
V.A.G Podlasie
V.A.G Podlasie
Posty: 1229
Rejestracja: pn cze 30, 2008 08:45
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Auto: Golf MK4
Silnik: BUB

Re: A,B,C Lakierowania

Post autor: QQxQ » sob wrz 22, 2018 22:57

Rozumiem że lakierowałeś pistolet i bezbarwny 2k? nie spray itp.
Zapoznaj się ze specyfikacją lakieru, zazwyczaj jest 2 warstwy napylone i jedna pełna, sporo czynników może wpłynąć na to że wyszedł mat.
Jeśli jest odpowiednia ilość bezbarwnego można to wypolerować ale łatwiej będzie zmatować i położyć jeszcze raz bezbarwny.
Są też bezbarwne matowe ale chyba wiesz co kupiłeś.


Obrazek
Sprzedam:
(Kratki Nawiewu ) Podświetlane (6 x Komplet) - Golf IV R32/Bora
(Ramiona Aero) Stan Dobry (Możliwość odświeżenia) - Golf IV/Bora
(Zderzak Przód OEM USA Z Listwą i Obrysówkami ) - Golf IV
(Klamka Pasażera USA ) - Golf IV/Bora/Jetta

kakaii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt sie 19, 2008 12:51
Lokalizacja: Warszawa

Re: A,B,C Lakierowania

Post autor: kakaii » ndz wrz 23, 2018 16:22

Wszystko tej samej firmy kupiłem , baza , rozcieńczalnik, utwardzacz, bezbarwny . ( nie w sprayu )
Wymieszałem lakier bezbarwny tak jak powinno być 2:1 , ale nie dałem 20% rozcieńczalnika może przez to zrobił się mat?
Nałożyłem tylko jedna warstwę bezbarwnego , może nakładałem bezbarwny zbyt ostrożnie zbyt zachowawczo przez to może zrobiłem "mgiełkę" zamiast solidnie pryskacz lakierem bezbarwnym ?

Jak dokładnie powinien przebiegać proces nakładania bezbarwnego ?

pierwsza warstwa delikatnie ? druga mocniej ? trzecia ostatnia już solidnie? ( co ile minut kłaść poszczególne warstwy?)
Ojciec pojechał do mechanika zapytał się go i mówił , że jedna warstwa bezbarwnego wystarcza

Napisałeś , że zmatować i jeszcze raz położyć bezbarwny ? jakim papierem? bazy już nie kłaść tylko od razu bezbarwny? Nie ma potrzeby szlifować całkowicie do bazy ? i położyć jedna warstwę znowu bazy i później bezbarwnego? Czy 30 minut od nałożenia ostatniej warstwy bazy to nie było za długo może przez to zrobił się mat ?



Awatar użytkownika
QQxQ
V.A.G Podlasie
V.A.G Podlasie
Posty: 1229
Rejestracja: pn cze 30, 2008 08:45
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Auto: Golf MK4
Silnik: BUB

Re: A,B,C Lakierowania

Post autor: QQxQ » ndz wrz 23, 2018 20:03

Ja zazwyczaj nie dolewam rozcieńczalnika do bezbarwnego ale zależy z jakiej firmy jest, nie to nie ma na to wpływu.
Wpływać może ustawienie pistoletu ciśnienie/materiał/odległość dyszy od elementu to musisz po testować nikt nic tego nie wytłumaczy.
Pierwsza jest kontaktowa, później można wylewać albo dać jeszcze jedną lekką, zależy od lakieru.
Co mechanik może wiedzieć o lakierowaniu ? Mówił że jedna wystarczy, a jak po tej jednej pełnej pogotuje wszystko i co wtedy ?
Matujesz 1200 lub 2000, nie wiem ile jest lakieru na tym elemencie, lepiej żebyś nie przetarł się do bazy.
Zapoznaj się ze specyfikacją i dowiesz się w jakich odstępach kładzie się kolejną warstwę ( wszystko zależy od temperatury otoczenia i użytego utwardzacza)


Obrazek
Sprzedam:
(Kratki Nawiewu ) Podświetlane (6 x Komplet) - Golf IV R32/Bora
(Ramiona Aero) Stan Dobry (Możliwość odświeżenia) - Golf IV/Bora
(Zderzak Przód OEM USA Z Listwą i Obrysówkami ) - Golf IV
(Klamka Pasażera USA ) - Golf IV/Bora/Jetta

ODPOWIEDZ

Wróć do „Style”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości