1.9 TDI 90KM AHL - nierówna praca i dym na zimnym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.9 TDI 90KM AHL - nierówna praca i dym na zimnym
Na zimnym silniku przy czerwcowych temperaturach autko rano:
- zapala lekko ciężko
- chodzi nierówno jakby na 1 gar nie palił
- dymi na różne kolory , tzn białawo,niebiesko,szary
- śmierdzi ewidentnie paliwem nie olejem
- po kilku minutach wszystko wraca do normy , chodzi ładnie , dymi normalnie i rwie się do jazdy
- świece sprawdzałem i mają 1 Ohm
- kąt wtrysku mam przy ciepłym silniku 40-44 , chyba lekko mały więc dzisiaj podkręcę na 50
Wiem że wiele osób tak miało ale nikt nie dał na koniec rozwiązania. Powodów może być wiele ale to się stało z dnia na dzień , a nie że narastało to dymienie.
Czy ktoś już to przerabiał i znalazł przyczynę ? Zalałem mu Vervy , może wina paliwa. Dodam też Mixolu żeby dotłuścić pompę.
Nie wiem jak sprawdzić napięcie , które idzie na świece czy jest ok oraz czy przerywacz świec może mieć jakiś wpływ ?
			
									
									- zapala lekko ciężko
- chodzi nierówno jakby na 1 gar nie palił
- dymi na różne kolory , tzn białawo,niebiesko,szary
- śmierdzi ewidentnie paliwem nie olejem
- po kilku minutach wszystko wraca do normy , chodzi ładnie , dymi normalnie i rwie się do jazdy
- świece sprawdzałem i mają 1 Ohm
- kąt wtrysku mam przy ciepłym silniku 40-44 , chyba lekko mały więc dzisiaj podkręcę na 50
Wiem że wiele osób tak miało ale nikt nie dał na koniec rozwiązania. Powodów może być wiele ale to się stało z dnia na dzień , a nie że narastało to dymienie.
Czy ktoś już to przerabiał i znalazł przyczynę ? Zalałem mu Vervy , może wina paliwa. Dodam też Mixolu żeby dotłuścić pompę.
Nie wiem jak sprawdzić napięcie , które idzie na świece czy jest ok oraz czy przerywacz świec może mieć jakiś wpływ ?
Transport Wrocław z IV w składzie.
						- munior
 - Forumowy spamer :)

 - Posty: 2307
 - Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
1.9 TDI 90KM AHL - nierówna praca i dym na zimnym
Wtryskiwacze do sprawdzenia 
			
									
									40-44 jak najbardziej w porządku ,grzebanie i regulacja zbędne i nic nie zmieni ....o ile oczywiscie pocżątek wtrysku sprawdzany w nastawach podstawowych ,czyli basic setingsidorboss pisze:kąt wtrysku mam przy ciepłym silniku 40-44 , chyba lekko mały więc dzisiaj podkręcę na 50
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy  komputer 16 i 8  bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję  immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
						1.9 TDI 90KM AHL - nierówna praca i dym na zimnym
Odpiąłem czujnik i nic , ustawiłem kąt na 50-54 , zalałem Mixolu i jutri zobaczę  
			
									
									Transport Wrocław z IV w składzie.
						1.9 TDI 90KM AHL - nierówna praca i dym na zimnym
Z czujnikiem czy bez koci , przerywacz 103 chodzi dobrze , kąt na ciepłym 50-54 , dolałem mixolu i dalej kopci. Nikt nic ?
			
									
									Transport Wrocław z IV w składzie.
						1.9 TDI 90KM AHL - nierówna praca i dym na zimnym
Na moje oko albo wtryski albo coś z głowicą. Do tego teraz świece mi grzeje za każdym razem więc pewnie czujnik padnięty.
			
									
									Transport Wrocław z IV w składzie.
						1.9 TDI 90KM AHL - nierówna praca i dym na zimnym
Wtryski sprawdzone i są ok , sprawdziłem ciśnienie i wygląda tak: 
25,5
27
24,5
27,5
Ale wykręciłem świece i 3 z nich są wyjarane tak jak by je zżarło na czubku. Ale czy świece mogą być przyczyną w lipcu ?
			
									
									25,5
27
24,5
27,5
Ale wykręciłem świece i 3 z nich są wyjarane tak jak by je zżarło na czubku. Ale czy świece mogą być przyczyną w lipcu ?
Transport Wrocław z IV w składzie.
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości
