Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Panowie ktoś powie jaki ma być luz panewki między czopem wału a stopą korbowodu ?
			
									
									Dłubiemy i swapujemy 1.8T
rysiektr, k0nr4d, dzięki za wskazówki    
 
Zacząłem się zastanawiać znowu nad zakładaniem DP - obawiam się problemów z przechodzeniem przeglądów w Krakowie. Mieszkam tu od nie dawna i nie znam żadnego majstra, który bardziej lajtowo podszedł by do kwestii przeglądu i czystości spalin. Niby można wspawać puchę po katalizatorze za DP, ale to i tak nie gwarantuje sukcesu w czasie przeglądu.
Ciekawi mnie jak reszta użytkowników 1.8t radzi sobie z tym... jakieś sugestie?
			
									
									 
 Zacząłem się zastanawiać znowu nad zakładaniem DP - obawiam się problemów z przechodzeniem przeglądów w Krakowie. Mieszkam tu od nie dawna i nie znam żadnego majstra, który bardziej lajtowo podszedł by do kwestii przeglądu i czystości spalin. Niby można wspawać puchę po katalizatorze za DP, ale to i tak nie gwarantuje sukcesu w czasie przeglądu.
Ciekawi mnie jak reszta użytkowników 1.8t radzi sobie z tym... jakieś sugestie?


- k0nr4d
- _ 
- Posty: 6259
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Jak nie masz w dowodzie wpisane KAT to kata nie musisz mieć. Inna sprawa to skład spalin. Trzeba jeździć tam gdzie nie sprawdzają.
			
									
									- darwaz
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Ze składem spalin bez kata to bym się nie zgodził. Ostatnio robiłem przegląd w swoim g60. Mam wycięte katy (poprzedni właściciel wywaliłk0nr4d pisze:Jak nie masz w dowodzie wpisane KAT to kata nie musisz mieć. Inna sprawa to skład spalin. Trzeba jeździć tam gdzie nie sprawdzają.
 ). Przed przeglądem regulowałem auto sondą AFR. Przeszedł legalnie cały przegląd razem z testem spalin. Do przekroczenia normy miał baaardzo daleko.
 ). Przed przeglądem regulowałem auto sondą AFR. Przeszedł legalnie cały przegląd razem z testem spalin. Do przekroczenia normy miał baaardzo daleko.Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Chłopaki, ja rozumiem, że "da się" zrobić przegląd w takim aucie  
 
Tyle tylko, że nie mam takiego miejsca w Krk. A nie będę przecież jeździł od skp do skp...
Z racji tego, że auto będzie w LPG i dużo będzie jeździło po Polsce - zastanawiam się teraz nad racjonalności tego zabiegu.
Zastanawia mnie tylko jak te dziesiątki osób, które zakładały DP w swoich autach przechodzą przeglądy 
 
Może ktoś z okolic Krakowa podzieli się jakimś "pomysłem"?
			
									
									 
 Tyle tylko, że nie mam takiego miejsca w Krk. A nie będę przecież jeździł od skp do skp...
Z racji tego, że auto będzie w LPG i dużo będzie jeździło po Polsce - zastanawiam się teraz nad racjonalności tego zabiegu.
Zastanawia mnie tylko jak te dziesiątki osób, które zakładały DP w swoich autach przechodzą przeglądy
 
 Może ktoś z okolic Krakowa podzieli się jakimś "pomysłem"?


Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Szczelny dolot i wydech. Sprawny motor i bez problemu miesci sie w normie spalin. Jak ma w dowodzie kat lub silnik w ktorych byl kat wiec praktycznie kazdy po 90r to przegladu nie dostanie legalnie.
Bada sie wolne obroty a nie pelen ogien z afr 11.5
			
									
									Bada sie wolne obroty a nie pelen ogien z afr 11.5

mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;

						Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;

- k0nr4d
- _ 
- Posty: 6259
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Mi wypisujac polski DR zle przepisano i nie mam kat. Dzieki bogu.  nie ma problemu przejsc na spalinach.
 nie ma problemu przejsc na spalinach.
			
									
									 nie ma problemu przejsc na spalinach.
 nie ma problemu przejsc na spalinach.mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;

						Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;

Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam . Montował ktoś moze taka turbine do siebie    . Warto w nia inwestowac ?? Z maca  celuje w gorna granice bezpieczna  apy. Bez otwierania silnika ,seria . 
http://profiturbo.pl/turbosprezarka/tur ... n-vw-golf/" onclick="window.open(this.href);return false;
Z gory dzieki za odp
			
									
									http://profiturbo.pl/turbosprezarka/tur ... n-vw-golf/" onclick="window.open(this.href);return false;
Z gory dzieki za odp
macpat1
						- 
				RlyDontKnow
- Nowicjusz 
- Posty: 17
- Rejestracja: wt lis 11, 2014 00:52
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Swapuje sobie z 1.9TDI na 1.8t w swoim MK4 i tak się zastanawiam, czy podejdzie mi wiązka z wnętrza od 1.9TDI, czy będę musiał kupić wiązkę od 1.8t (lub przerobić z anglika na EU).
Robił ktoś coś takiego?
			
									
									Robił ktoś coś takiego?

- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy 
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Wiązkę wnętrza? Chcesz całą instalacje auta zmieniać?  
			
									
									
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
						Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- 
				RlyDontKnow
- Nowicjusz 
- Posty: 17
- Rejestracja: wt lis 11, 2014 00:52
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Właśnie tego chciałbym uniknąć  Idealnie by było, gdybym nie musiał wymieniać wiązki z wnętrza auta, a tylko tę od silnika.
 Idealnie by było, gdybym nie musiał wymieniać wiązki z wnętrza auta, a tylko tę od silnika.
			
									
									 Idealnie by było, gdybym nie musiał wymieniać wiązki z wnętrza auta, a tylko tę od silnika.
 Idealnie by było, gdybym nie musiał wymieniać wiązki z wnętrza auta, a tylko tę od silnika.Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości










 2.8 VR6 24v Tornado Rot -
 2.8 VR6 24v Tornado Rot - 

