![food :food:](./images/smilies/food.gif)
tak wyglądają przed wymianą
![panna :panna:](./images/smilies/panna.gif)
![Obrazek](http://img176.imageshack.us/img176/560/p1020637kb3.jpg)
musimy zakupić nowe sworznie - kost około 25 zł szt. w intercarsie
![Obrazek](http://img137.imageshack.us/img137/7726/p1020660ur1.jpg)
podnosimy auto na lewrku i odkrecamy koło
![Obrazek](http://img177.imageshack.us/img177/4372/p1020095uc8.jpg)
odkrecamy srubę zaciskową zwrotnicy koła i wybijamy ją
![Obrazek](http://img85.imageshack.us/img85/8912/rubavh4.jpg)
odkrecamy trzy śruby mocujące sworzeń do wahacza, w przypadku jeżeli nie da sie ich odkrecić (u mnie własnie tak było - nie pomogło pryskanie odrdzewiaczem) to nacinamy je flexem
![Obrazek](http://img167.imageshack.us/img167/9383/p1020643za6.jpg)
![Obrazek](http://img139.imageshack.us/img139/4849/p1020658ht2.jpg)
![Obrazek](http://img139.imageshack.us/img139/8440/p1020644ey7.jpg)
powyjeciu śrub wybijamy swoszeń z wahacza i ze zwrotnicy - będzie to tego potrzebny duży śrubokręt i młotek
![Obrazek](http://img83.imageshack.us/img83/9248/p1020647vr4.jpg)
teraz pozostało nam zamontować nowy sworzeń, trzeba go wbić na miejszce w wahaczu
![Obrazek](http://img209.imageshack.us/img209/8374/p1020648mc3.jpg)
po umieszczeniu go na miejscu wkładamy śrubę zaciskową i trzy śruby w otwory
![Obrazek](http://img150.imageshack.us/img150/6471/p1020656fc9.jpg)
w moim przypadku doszedł jaszcze zakup sześciu śrub z nakretkami samokontrującymi(koszt minimalny)
![Obrazek](http://img144.imageshack.us/img144/431/p1020651pg6.jpg)
ale okazały sie za krótkie
![panna :panna:](./images/smilies/panna.gif)
![Obrazek](http://img144.imageshack.us/img144/8892/p1020652lt2.jpg)
i skrecamy na miejsce
![Obrazek](http://img150.imageshack.us/img150/2953/p1020655jm2.jpg)
aha trzeba pamietać o podkładce ustalajacej połozenie sworznia - jest ona umieszczona na górnej części wahacza pod łepkami trzech śrub
![Obrazek](http://img150.imageshack.us/img150/4960/p1020650vi8.jpg)
jeszcze jedno ostatnie spojrzenie na stare sworznie i do kosza z nimi
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Obrazek](http://img247.imageshack.us/img247/4522/p1020661jy9.jpg)
i gotowe, po zamontowaniu kół pozostaje nam jechać na geometrię kół
aha jeszcze taka mała porada co zrobić gdzy mamy zerwany gwint na srubie
![grrr :grrr:](./images/smilies/grrr.gif)
![Obrazek](http://img176.imageshack.us/img176/7961/p1020663wa1.jpg)
potrzebny bedzie zastaw narzynek i surowa sruba
![Obrazek](http://img88.imageshack.us/img88/5706/p1020666fr5.jpg)
zakrecamy surową srubę w imadło i robimy tzw. fazke
![Obrazek](http://img91.imageshack.us/img91/5797/p1020665sq0.jpg)
i gwintujemy - trzeba pamietac o tym by smarować narzynkę - np: olejem
![Obrazek](http://img176.imageshack.us/img176/4306/p1020667tx7.jpg)
i uzyskijemy taki oto efekt - piekna nowa sruba
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![Obrazek](http://img176.imageshack.us/img176/6772/p1020668jb0.jpg)
teraz po robocie czas na relaks i na zadowolenie z siebie
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
![smoke :smoke:](./images/smilies/smoke.gif)
Powodzenia w wymianie
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)