ARL - przekroczyć 200KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
ARL - przekroczyć 200KM
BEdziesz zadowolony wstaje taka suszara tak jak ta z ARLa. BArdzo przyjemnie sie jezdzi a czuc ze potencjal dmuchniecia jest i taka suszara pracuje na lajcie.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
ARL - przekroczyć 200KM
Wszystko wszystkim , nie martwisz się o skrzynię chodzi mi tutaj konkretnie o dwumas , sprzęgło itp . ? sam mam asz i po softach na 170+ zaczyna się uślizgiwać
ARL - przekroczyć 200KM
Jeśli chodzi o mnie to ja mam w obu autach jednomasy valeo i na hamowni widziałem prawie 500 niutonow i się nie uslizgiwalo. Golfa zaraz po sofcie agresywnym na dobre 170 koni jeszcze na dwumasie tez nic się nie slizgalo. Zmieniłem na JM bo taki kaprys miała żona żeby nie było problemów w przyszłości. Mam więc taki zdrowy dwumas w garażu. Zero drgań.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
ARL - przekroczyć 200KM
Nie napisałem że mam cały komplet BTB, ale chłopaki z EDC mówią że mimo wszystko i tak koniecznie dać tarczę do obicia kevlerem.Kicak pisze:nie martwisz się o skrzynię chodzi mi tutaj konkretnie o dwumas , sprzęgło itp . ?
A o to wynik modyfikacji:
ARL - przekroczyć 200KM
lepiej zmodzic docisk na podwojnej sprezynie. Nie jest to nic trodnego i samemu mozna to wykonac bo jak zlecisz to komus to sa to koszta nieco wieksze. Sama tarcza za wiele nie daje a jak przyjdzie ochota na jeszcze wiecej to moze byc nadla lipa. Najlepiej zmienic na jednomas bo uciagnie duzo wiecej jak dwumas pewnie i taki BTB.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- krzysiek1606
- Użytkownik
- Posty: 273
- Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: ARL - przekroczyć 200KM
a gdzie wtedy jest przyjemnosc z jazdy podczas wciskania sprzeglawesol pisze:lepiej zmodzic docisk na podwojnej sprezynie. B.
krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW
246HP-472NM [ soft by spanky ]
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW
ARL - przekroczyć 200KM
krzysiek1606, ten przewód olejowy to dało by radę dokupić jakiś konkretniejszy, żeby był w jednym kawałku? Czy tutaj raczej nic się już nie wymyśli?
Może ori w ASO? Nawet jakby miał kosztować 100zł, czy więcej. Albo jeśli nie da się dokupić to może wykonać taki z jednego kawałka rurki? Nie żebym się czepiał, ale trochę przeszkadzają mi takie rzeczy :/
Może ori w ASO? Nawet jakby miał kosztować 100zł, czy więcej. Albo jeśli nie da się dokupić to może wykonać taki z jednego kawałka rurki? Nie żebym się czepiał, ale trochę przeszkadzają mi takie rzeczy :/
ARL - przekroczyć 200KM
Tylko opaskę zmień z tej dupnej na taką skrecana śruba na przestrzal. Te ślimakowe są do luftu. Taka orientuje jest bardziej zawodna nie wiem co wymyslasz i po co. Chcesz mieć super ładnie to auto z muzeum musisz kupić i nic nie dotykać.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
ARL - przekroczyć 200KM
Panowie, sprzęgło mam niedawno wymienione na BTB. Do tej pory wszystko było dobrze. Wczoraj zmieniłem koła z zimowych na letnie ze stali 185 na alu 205, dzisiaj pojeździłem trochę i sprzęgło się ślizga praktycznie na każdym biegu. Czy wielkość koła i szerokość opony może mieć wpływ na ślizganie się sprzęgła??
Ostatnio zmieniony pn mar 14, 2016 11:56 przez wron, łącznie zmieniany 1 raz.
ARL - przekroczyć 200KM
Jakie wkładał to btb Sachs czy luk.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
ARL - przekroczyć 200KM
Do tych 228 to lepszy sachs a do 240 to łuk. Choć nie powinien być uslizg. Ile zrobiłeś km na tym i jaki masz niyton i moc
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
ARL - przekroczyć 200KM
przejechałem zaledwie 400 km. 230KM/485NM (wyżej są wykresy)wesol pisze:Ile zrobiłeś km na tym i jaki masz niyton i moc
Tak jak mówie, do tej pory na zimówkach wszystko było dobrze, zmieniłem koła na letnie i od razu sprzeglo się slizga. dziwne, chyba że te koła to tylko jakiś zbieg okolicznośći
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości